Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 11:37 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Ik ben alle Final Destination films weer aan het zien. Gewoon bij de eerste begonnen omdat ik 4 en 5 nog niet gezien heb. Met 4 begin ik morgen.

Het principe van de films begint wel snel afgezaagd te worden moet ik zeggen. Steeds dezelfde manier waarop 'de moorden' voorbereid worden etc. Ik hoop dat 4 en/of 5 iets meer verrassingen brengen

Dat dacht ik na 3 en 4 gezien te hebben ook, maar 5 is weer een uitschieter naar boven en veel beter dan 3 en 4.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 21:21 

Hardtraxx Elite

Iemand die me kan helpen aan: LOL laughing out loud ? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 22:17 

Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:
Vandaag Loft gezien. De film wordt steeds spannender naarmate die ten einde liep. Ook datgene wat daadwerkelijk gebeurd is vrij verrassend.

Heb hem ook gekeken na het zien van deze post, vette film :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 22:32 

Hardtraxx Veteran

Mr Popper's Penguins inderdaad :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 22:33 

Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
nielstil schreef:
Ik ben alle Final Destination films weer aan het zien. Gewoon bij de eerste begonnen omdat ik 4 en 5 nog niet gezien heb. Met 4 begin ik morgen.

Het principe van de films begint wel snel afgezaagd te worden moet ik zeggen. Steeds dezelfde manier waarop 'de moorden' voorbereid worden etc. Ik hoop dat 4 en/of 5 iets meer verrassingen brengen

Dat dacht ik na 3 en 4 gezien te hebben ook, maar 5 is weer een uitschieter naar boven en veel beter dan 3 en 4.

De 4e net gekeken. Is wel de slapste uit de reeks tot nu toe. Ze willen animatie-effecten gebruiken maar die liggen er zo enorm dik op dat niks meer realistisch lijkt. (wat meestal niet zo handig is in een thriller/horror-film)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 22:40 

Bierkoning

Onthafloorx schreef:

www.kleuterfilmsdownloaden.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 22:53 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Onthafloorx schreef:

http://www.kleuterfilmsdownloaden.nl

Thanks die zocht ik idd! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 23:12 

Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
Pommer schreef:
Onthafloorx schreef:

http://www.kleuterfilmsdownloaden.nl

Thanks die zocht ik idd! :thumbup:

Dit is geen sharing site he. Vraag je buurjongen die verstand heeft van computers maar :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 01:34 

Hardtraxx Veteran

En nu Final Destination 5 ook maar gekeken. Het laatste half uur wijkt wel iets of wat af van het originele verhaal wat het ook spannender maakt. Het eerste uur is zoals de 4 eerdere films. Dankzij het laatste half uur wel de beste van de 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 12:11 

Hardtraxx Veteran

Gister Sorority Row gezien. Best een leuke film met een einde die ik niet verwacht had haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 17:47 

Hardtraxx Elite

flevoboys schreef:
Vandaag Loft gezien. De film wordt steeds spannender naarmate die ten einde liep. Ook datgene wat daadwerkelijk gebeurd is vrij verrassend.

De Belgische versie hoop ik? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 21:00 

Hardtraxx Veteran

Solis schreef:
flevoboys schreef:

Is die beter dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 21:16 

Hardtraxx Elite

Draidy schreef:
Solis schreef:
flevoboys schreef:

Is die beter dan?

Jep! Er komt trouwens ook nog een Amerikaanse remake: http://www.moviemeter.nl/film/78199 (wat ik een beetje té van het goede vind). Met oa Wentworth Miller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 21:53 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Gister Sorority Row gezien. Best een leuke film met een einde die ik niet verwacht had haha.

Die was wel aardig ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 22:00 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
En nu Final Destination 5 ook maar gekeken. Het laatste half uur wijkt wel iets of wat af van het originele verhaal wat het ook spannender maakt. Het eerste uur is zoals de 4 eerdere films. Dankzij het laatste half uur wel de beste van de 5

Het einde genoot ik erg van. The Cycle :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 23:49 

Hardtraxx Addict

Vanavond Project X gekeken, heerlijke film. Heb goed gelachen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 01:50 

Hardtraxx Veteran

Paar films afgelopen dagen/weken gekeken die me positief of negatief zijn bijgebleven:

Safe House: Beetje langdradig, maar hij is het kijken waard. Bijzonder verhaal en onvoorspelbaar! Uiteraard sterk acteerwerk van held Denzel Washington en het grote talent Ryan Reynolds!

Lucky Number Slevin: Meesterlijke film! Ziek verhaal en zorg dat je hem kijkt met een oplettende mind!
Morgan Freeman en Ben Kingsley _O_! Ook Josh Hartnett in een hele sterke rol! Zeker kijken!!!!

American Pie, The Reunion: Geniaal. Alleen om Seann William Scott, de enige echte Stifler, mezelf weer helemaal ziek gelachen!

Goon: Pratende over Seann William Scott. Check Goon! Daar is het een tegenpool van Stifler! Leuke film en goed acteerwerk!

Shrink: Kevin Spacey speelt weer een super rol! Ik zeg er niks over, gewoon kijken! Als je dan toch met Kevin Spacey bezig ben, check ook K-Pax < lijkt vooraf niks aan, want hij speelt hierin iemand die van een andere planeet komt, maar echt, geen last van gehad, heel sterk verhaal; kijken dus!

Fighting: Ja, Channing Tatum speelt de rol erg goed en het was zeker een toffe film, maar over het algemeen zat er geen spanning of bijzonderheid in. Op zich aardige verhaallijn maar hij eindigt goodfeeling, wat ik niet echt bij de film vond passen eerlijk gezegd!

The Big Labowski: Er zitten hier op Hardtraxx wel wat drugsbaronnen eh.....Check deze film als je knetterstoned bent en je hebt een superavond.........dude!!!

De President (NL): RUK! Eindcijfer: -1
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 10:22 

Bierkoning

Nightbreaker schreef:

Ik ook gister, heerlijke film haha. Kreeg meteen zin om volop te gaan feesten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 10:45 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Nightbreaker schreef:

Ik ook gister, heerlijke film haha. Kreeg meteen zin om volop te gaan feesten :P

Haha ik dus ook, de boodschap is iig overgebracht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 12:02 

Hardtraxx Veteran

FRArnold schreef:
Paar films afgelopen dagen/weken gekeken die me positief of negatief zijn bijgebleven:

Lucky Number Slevin: Meesterlijke film! Ziek verhaal en zorg dat je hem kijkt met een oplettende mind!
Morgan Freeman en Ben Kingsley _O_! Ook Josh Hartnett in een hele sterke rol! Zeker kijken!!!!

Destijds op TV gezien zeker? Hij was inderdaad erg goed! Maar een hele erge mindfuck nou ook weer niet. Hartnett ben ik wel fan van, prima acteur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 13:44 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
FRArnold schreef:

Destijds op TV gezien zeker? Hij was inderdaad erg goed! Maar een hele erge mindfuck nou ook weer niet. Hartnett ben ik wel fan van, prima acteur.

Nee heb hem gewoon op dvd. K bedoel meer over de mind gesproken dat je beetje moet opletten om het allemaal te volgen! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 14:08 

Donateur

Pommer schreef:
Nightbreaker schreef:

Vooral dat stukje met de kabouter ^^ Tijdens het feest. .

Film inmiddels 3x gezien al, altijd leuk voordat je opstap gaat :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 14:12 

Hardtraxx Elite

FRArnold schreef:

Het zal wel aan mij liggen, maar zo lastig was ie nu ook weer niet te volgen toch? :P Ze leggen zelfs alles uit.

FRArnold schreef:
The Big Lebowski
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 14:23 

Bierkoning

roberttt schreef:
Pommer schreef:
Nightbreaker schreef:

Vooral dat stukje met de kabouter ^^ Tijdens het feest. .

Dat was nice ja :D Vond alleen die 'wraakactie' van die T-Rick wat overdreven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 16:14 

Pommer schreef:
Dat was nice ja :D Vond alleen die 'wraakactie' van die T-Rick wat overdreven :P

Misschien wel maar dat maakt die film wel juist weer extra anders :D kvond t wel kicke :worship:
Vorige  1 ... 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic