http://ezme.me/Fntsh/Onthafloorx wrote:Enig idee waar ik Project X kan kijken, ja in de bios, maar bedoel link van het internet?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
B
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Contraband. Dik goede film
! Mark Wahlberg blijft een baas
!
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 8 days ago
Wrath of the Titans eindelijk gezien, voor de grafische pracht, en dat is wel gelukt
.
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Jaja heb inmiddels usb stikkieMr Lellebel wrote:Goed zoeken.Onthafloorx wrote:Enig idee waar ik Project X kan kijken, ja in de bios, maar bedoel link van het internet?
Vanavond ook Project X kijken denk, heb hem in hd 
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Internet spaced hem hier weer is dus wordt hem ff niet kijken..XtD wrote:Vanavond ook Project X kijken denk, heb hem in hd
Je had hem toch op een USB stikkie?Onthafloorx wrote:Internet spaced hem hier weer is dus wordt hem ff niet kijken..XtD wrote:Vanavond ook Project X kijken denk, heb hem in hd
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
Precies, ga hem nu voor t eerst kijken 
Straks Crash en Perfect Sense kijken 
laat ff weten hoe ie wasPommer wrote:Lucky Number Slevin nu op tv
Ik kende hem alnielstil wrote:laat ff weten hoe ie wasPommer wrote:Lucky Number Slevin nu op tv
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
Hij is inderdaad zwaar baas, precies het type film waar ik van houd. Helaas zag ik de plottwist al wel aankomen, dat doet toch enigszins afbreuk aan de beleving maar desondanks scoor ik hem toch 8.5/10.
Mr Lellebel wrote:Straks Crash en Perfect Sense kijken
Crash is echt geniaal. Voor de scene met
Hoop wel dat er snel spoilertags komen op HT, want dit is kut.
Spoiler
dat kleine meisje en de onzichtbaarheidsmantel.
Hoop wel dat er snel spoilertags komen op HT, want dit is kut.
-
A
gister naar Chernobyl Diaries in de bios
echt een scheit film
heb nog nooit zo'n saai gevoel gehad na een film...
echt een scheit film
Gister 'Safe' gekeken.. Voor mij viel ie best mee, maar denk dat ie enkel in de smaak zal vallen bij Jason Statham fans 
Net Saints and Soldiers gekeken, een WWII film. Niet super maar gewoon een goeie film, al vind ik een WWII film al snel goed 
Vandaag 2 filmpjes gekeken.
Attack The Block:
Matige film. Ben wel van mening dat we in Nederland ook wel van die aliens mogen hebben die dat schorrem op ruimt haha.
American Pie The Reunion:
Heldige film.
Zeker geen faalfilm na die geniale reeks haha.
Attack The Block:
Matige film. Ben wel van mening dat we in Nederland ook wel van die aliens mogen hebben die dat schorrem op ruimt haha.
American Pie The Reunion:
Heldige film.
Ik ben alle Final Destination films weer aan het zien. Gewoon bij de eerste begonnen omdat ik 4 en 5 nog niet gezien heb. Met 4 begin ik morgen.
Het principe van de films begint wel snel afgezaagd te worden moet ik zeggen. Steeds dezelfde manier waarop 'de moorden' voorbereid worden etc. Ik hoop dat 4 en/of 5 iets meer verrassingen brengen
Het principe van de films begint wel snel afgezaagd te worden moet ik zeggen. Steeds dezelfde manier waarop 'de moorden' voorbereid worden etc. Ik hoop dat 4 en/of 5 iets meer verrassingen brengen
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
Gister weer heerlijk Dark Knight gekeken, die verveelt nooit. En zaterdag naar het vervolg
160 minuten genieten.
Moet ik ook echt zien, wel zonder The Joker helaasFiretrap wrote:Gister weer heerlijk Dark Knight gekeken, die verveelt nooit. En zaterdag naar het vervolg160 minuten genieten.
Vandaag Loft gezien. De film wordt steeds spannender naarmate die ten einde liep. Ook datgene wat daadwerkelijk gebeurd is vrij verrassend.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
Inderdaad zonde, hopelijk is de nieuwe badguy ook geniaal.Pommer wrote:Moet ik ook echt zien, wel zonder The Joker helaasFiretrap wrote:Gister weer heerlijk Dark Knight gekeken, die verveelt nooit. En zaterdag naar het vervolg160 minuten genieten.