Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 10 hours ago
FRArnold wrote: Goon: Pratende over Seann William Scott. Check Goon! Daar is het een tegenpool van Stifler! Leuke film en goed acteerwerk!
Net ook gekeken. Goeie film!
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Gister The Dark Knight Rises gezien en het is de beste film die ik ooit gezien heb. Batman is dan ook wel een jeugdsentiment voor mij, dus je moet er maar net van houden.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 8 days ago
Ga er vanavond heen, en verwacht idd wel wat :)
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 10 hours ago
Net 200 MPH gekeken. :lol:
Vrij lowbudget. Specialeffects van het niveau Powerrangers. Acteerwerk vrij slecht. Wel paar mooie auto's en vrouwen. Mja dat is het dan ook.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Sherlock holmes 2: a game of shadows gezien.

Het verhaal vind ik een stuk zwakker dan in de eerste film. Maar voor de rest zijn de special effect en acteerprestaties wel opnieuw schitterend :thumbup:
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
nielstil wrote:Sherlock holmes 2: a game of shadows gezien.

Het verhaal vind ik een stuk zwakker dan in de eerste film. Maar voor de rest zijn de special effect en acteerprestaties wel opnieuw schitterend :thumbup:
De 2de wist mij echt niet te boeien eigenlijk.. De eerste vond ik wel helemaal geweldig :D
F
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Firetrap wrote:Ga er vanavond heen, en verwacht idd wel wat :)
Hij was vet! Toch een prima bad-ass personage die Bane, al had hij de pech tegen The Joker te moeten opboksen, want dat verliest hij natuurlijk. De film boeide van begin tot eind, jammer dat een soortgelijk einde al eens eerder is gebruikt ( ik dacht uit een boek dat ik ooit gelezen heb ). Desalniettemin wel een bevredigend einde, absoluut het kijken waard.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Oja in de zaal plopte iemand een beugelfles open, iemand keihard schreeuwen 'TRAANGAS!'. Daar kan ik dan wel weer om lachen :lol:
D
Hardtraxx Elite
2349 posts member since 2012
last seen Apr 2017
The Grey, gezien echt een aanrader!! & Die stem kwam me echt heel bekend voor! Het is van een nummer maar welke"?!?!
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Dylan-E wrote:The Grey, gezien echt een aanrader!! & Die stem kwam me echt heel bekend voor! Het is van een nummer maar welke"?!?!
Chris One - Taken

Is de stem van Liam Neeson (http://www.imdb.com/name/nm0000553/)
G
zojuist Piranha 3DD gekeken, wat een baggerfilm xd waar je in 3D nog een slecht verhaal had met lekkere wijven, heb je in 3DD alleen een slecht verhaal xd heel slecht xd met slechte acteurs xd
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Paar dagen terug Intouchables gezien, voor het verhaal moet je er niet heen gaan maar die humor, geweldig :lol:
D
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2017
Nee ik Bedoelde Hardstyle Mafia - Can't Get You Back :thumbup:
F
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Dylan-E wrote:The Grey, gezien echt een aanrader!! & Die stem kwam me echt heel bekend voor! Het is van een nummer maar welke"?!?!
Het einde schijnt zo ruk te zijn als maar kan.
D
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2017
Firetrap wrote:
Het einde schijnt zo ruk te zijn als maar kan.
Vond ik wel mee vallen! xd
C
Pas naar Ice Age 4 geweest..

heldige film zeg :lol:
G
Chris Two wrote:Pas naar Ice Age 4 geweest..

heldige film zeg :lol:
altijd wel leuk toch die films :) lekker simpel
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 16 hours ago
Firetrap wrote:
Firetrap wrote:Ga er vanavond heen, en verwacht idd wel wat :)
Hij was vet! Toch een prima bad-ass personage die Bane, al had hij de pech tegen The Joker te moeten opboksen, want dat verliest hij natuurlijk. De film boeide van begin tot eind, jammer dat een soortgelijk einde al eens eerder is gebruikt ( ik dacht uit een boek dat ik ooit gelezen heb ). Desalniettemin wel een bevredigend einde, absoluut het kijken waard.
Vond hem echt stukken minder dan het vorige deel (dat is voor mij ook een van de beste films ooit). Hij was gewoon iets te voorspelbaar en zaten toch wel wat mindere stukken in. Tuurlijk is het een hele gave film, met geniale scènes, maar ik had er meer van verwacht. Bane is idd geniaal
F
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Klopt ook, ik geef deze een 8. Maar Dark Knight zonder Joker was ook stukken minder geweest :P.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Firetrap wrote:Klopt ook, ik geef deze een 8. Maar Dark Knight zonder Joker was ook stukken minder geweest :P.
True that.
Hardtraxx Addict
1604 posts member since 2010
last seen Jan 2022
Anonymous wrote:
Pommer wrote: Dat was nice ja :D Vond alleen die 'wraakactie' van die T-Rick wat overdreven :P
Misschien wel maar dat maakt die film wel juist weer extra anders :D kvond t wel kicke :worship:
Dat het wat overdreven was hoort wel bij de film vind, gaat nergens over en toch is het geniaal haha xd
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
gister Lockout gekeken

is wel een vermakelijke film :D
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Solis wrote:
flevoboys wrote:Vandaag Loft gezien. De film wordt steeds spannender naarmate die ten einde liep. Ook datgene wat daadwerkelijk gebeurd is vrij verrassend.
De Belgische versie hoop ik? :P
Nee de Nederlandse :P . Ik las op Moviemeter allemaal reacties dat als je eerst de Belgische gekeken hebt de Nederlandse enorm tegenvalt. Bijna alles schijnt klakkeloos overgenomen te zijn. Maar mijn mening is puur op de Nederlandse gericht.
A
Batmangezien :worship: facking vet vooral die stem van die slechterik, kan wel een vet nummer var gemaakt worde :D en einde s echt epish :worship:
Hardtraxxer
162 posts member since 2009
last seen 14 days ago
Gister Valhalla Rising gezien........Jezus, wat een boutfilm was dat zeg. Alleen de muziek was wel eeeeeeerg goed! Maar voor de rest was het niks