Net ook gekeken. Goeie film!FRArnold wrote: Goon: Pratende over Seann William Scott. Check Goon! Daar is het een tegenpool van Stifler! Leuke film en goed acteerwerk!
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Gister The Dark Knight Rises gezien en het is de beste film die ik ooit gezien heb. Batman is dan ook wel een jeugdsentiment voor mij, dus je moet er maar net van houden.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 8 days ago
Ga er vanavond heen, en verwacht idd wel wat 
Net 200 MPH gekeken.
Vrij lowbudget. Specialeffects van het niveau Powerrangers. Acteerwerk vrij slecht. Wel paar mooie auto's en vrouwen. Mja dat is het dan ook.
Vrij lowbudget. Specialeffects van het niveau Powerrangers. Acteerwerk vrij slecht. Wel paar mooie auto's en vrouwen. Mja dat is het dan ook.
Sherlock holmes 2: a game of shadows gezien.
Het verhaal vind ik een stuk zwakker dan in de eerste film. Maar voor de rest zijn de special effect en acteerprestaties wel opnieuw schitterend
Het verhaal vind ik een stuk zwakker dan in de eerste film. Maar voor de rest zijn de special effect en acteerprestaties wel opnieuw schitterend
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
De 2de wist mij echt niet te boeien eigenlijk.. De eerste vond ik wel helemaal geweldignielstil wrote:Sherlock holmes 2: a game of shadows gezien.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
Hij was vet! Toch een prima bad-ass personage die Bane, al had hij de pech tegen The Joker te moeten opboksen, want dat verliest hij natuurlijk. De film boeide van begin tot eind, jammer dat een soortgelijk einde al eens eerder is gebruikt ( ik dacht uit een boek dat ik ooit gelezen heb ). Desalniettemin wel een bevredigend einde, absoluut het kijken waard.Firetrap wrote:Ga er vanavond heen, en verwacht idd wel wat
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
Oja in de zaal plopte iemand een beugelfles open, iemand keihard schreeuwen 'TRAANGAS!'. Daar kan ik dan wel weer om lachen 
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
The Grey, gezien echt een aanrader!! & Die stem kwam me echt heel bekend voor! Het is van een nummer maar welke"?!?!
Chris One - TakenDylan-E wrote:The Grey, gezien echt een aanrader!! & Die stem kwam me echt heel bekend voor! Het is van een nummer maar welke"?!?!
Is de stem van Liam Neeson (http://www.imdb.com/name/nm0000553/)
-
G
zojuist Piranha 3DD gekeken, wat een baggerfilm
waar je in 3D nog een slecht verhaal had met lekkere wijven, heb je in 3DD alleen een slecht verhaal
heel slecht
met slechte acteurs 
Paar dagen terug Intouchables gezien, voor het verhaal moet je er niet heen gaan maar die humor, geweldig 
-
DHardtraxx Elite
- last seen Apr 2017
Nee ik Bedoelde Hardstyle Mafia - Can't Get You Back 
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
Het einde schijnt zo ruk te zijn als maar kan.Dylan-E wrote:The Grey, gezien echt een aanrader!! & Die stem kwam me echt heel bekend voor! Het is van een nummer maar welke"?!?!
-
DHardtraxx Elite
- last seen Apr 2017
Vond ik wel mee vallen!Firetrap wrote:Het einde schijnt zo ruk te zijn als maar kan.Dylan-E wrote:The Grey, gezien echt een aanrader!! & Die stem kwam me echt heel bekend voor! Het is van een nummer maar welke"?!?!
-
C
Pas naar Ice Age 4 geweest..
heldige film zeg
heldige film zeg
-
G
altijd wel leuk toch die filmsChris Two wrote:Pas naar Ice Age 4 geweest..
heldige film zeg
Vond hem echt stukken minder dan het vorige deel (dat is voor mij ook een van de beste films ooit). Hij was gewoon iets te voorspelbaar en zaten toch wel wat mindere stukken in. Tuurlijk is het een hele gave film, met geniale scènes, maar ik had er meer van verwacht. Bane is idd geniaalFiretrap wrote:Hij was vet! Toch een prima bad-ass personage die Bane, al had hij de pech tegen The Joker te moeten opboksen, want dat verliest hij natuurlijk. De film boeide van begin tot eind, jammer dat een soortgelijk einde al eens eerder is gebruikt ( ik dacht uit een boek dat ik ooit gelezen heb ). Desalniettemin wel een bevredigend einde, absoluut het kijken waard.Firetrap wrote:Ga er vanavond heen, en verwacht idd wel wat
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
Klopt ook, ik geef deze een 8. Maar Dark Knight zonder Joker was ook stukken minder geweest
.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
True that.Firetrap wrote:Klopt ook, ik geef deze een 8. Maar Dark Knight zonder Joker was ook stukken minder geweest.
Dat het wat overdreven was hoort wel bij de film vind, gaat nergens over en toch is het geniaal hahaAnonymous wrote:Misschien wel maar dat maakt die film wel juist weer extra andersPommer wrote: Dat was nice jaVond alleen die 'wraakactie' van die T-Rick wat overdreven
kvond t wel kicke
gister Lockout gekeken
is wel een vermakelijke film
is wel een vermakelijke film
Nee de NederlandseSolis wrote:De Belgische versie hoop ik?flevoboys wrote:Vandaag Loft gezien. De film wordt steeds spannender naarmate die ten einde liep. Ook datgene wat daadwerkelijk gebeurd is vrij verrassend.
-
A
Batmangezien
facking vet vooral die stem van die slechterik, kan wel een vet nummer var gemaakt worde
en einde s echt epish