Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 16:15 

Hardtraxx Veteran

FRArnold schreef:
Goon: Pratende over Seann William Scott. Check Goon! Daar is het een tegenpool van Stifler! Leuke film en goed acteerwerk!

Net ook gekeken. Goeie film!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 19:39 

Hardtraxx Veteran

Gister The Dark Knight Rises gezien en het is de beste film die ik ooit gezien heb. Batman is dan ook wel een jeugdsentiment voor mij, dus je moet er maar net van houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 20:05 

Hardtraxx Veteran

Ga er vanavond heen, en verwacht idd wel wat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 22:08 

Hardtraxx Veteran

Net 200 MPH gekeken. :lol:
Vrij lowbudget. Specialeffects van het niveau Powerrangers. Acteerwerk vrij slecht. Wel paar mooie auto's en vrouwen. Mja dat is het dan ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 23:52 

Hardtraxx Veteran

Sherlock holmes 2: a game of shadows gezien.

Het verhaal vind ik een stuk zwakker dan in de eerste film. Maar voor de rest zijn de special effect en acteerprestaties wel opnieuw schitterend :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 01:01 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Sherlock holmes 2: a game of shadows gezien.

Het verhaal vind ik een stuk zwakker dan in de eerste film. Maar voor de rest zijn de special effect en acteerprestaties wel opnieuw schitterend :thumbup:

De 2de wist mij echt niet te boeien eigenlijk.. De eerste vond ik wel helemaal geweldig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 01:01 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:

Hij was vet! Toch een prima bad-ass personage die Bane, al had hij de pech tegen The Joker te moeten opboksen, want dat verliest hij natuurlijk. De film boeide van begin tot eind, jammer dat een soortgelijk einde al eens eerder is gebruikt ( ik dacht uit een boek dat ik ooit gelezen heb ). Desalniettemin wel een bevredigend einde, absoluut het kijken waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 01:07 

Hardtraxx Veteran

Oja in de zaal plopte iemand een beugelfles open, iemand keihard schreeuwen 'TRAANGAS!'. Daar kan ik dan wel weer om lachen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 21:13 

Hardtraxx Elite

The Grey, gezien echt een aanrader!! & Die stem kwam me echt heel bekend voor! Het is van een nummer maar welke"?!?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 21:27 

Hardtraxx Veteran

Dylan-E schreef:
The Grey, gezien echt een aanrader!! & Die stem kwam me echt heel bekend voor! Het is van een nummer maar welke"?!?!

Chris One - Taken

Is de stem van Liam Neeson (http://www.imdb.com/name/nm0000553/)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 21:39 

zojuist Piranha 3DD gekeken, wat een baggerfilm xd waar je in 3D nog een slecht verhaal had met lekkere wijven, heb je in 3DD alleen een slecht verhaal xd heel slecht xd met slechte acteurs xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 21:46 

Hardtraxx Veteran

Paar dagen terug Intouchables gezien, voor het verhaal moet je er niet heen gaan maar die humor, geweldig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 21:53 

Hardtraxx Elite

Nee ik Bedoelde Hardstyle Mafia - Can't Get You Back :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 21:59 

Hardtraxx Veteran

Dylan-E schreef:

Het einde schijnt zo ruk te zijn als maar kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 22:02 

Hardtraxx Elite

Firetrap schreef:
Dylan-E schreef:

Het einde schijnt zo ruk te zijn als maar kan.

Vond ik wel mee vallen! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 22:53 

Pas naar Ice Age 4 geweest..

heldige film zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 22:57 

Chris Two schreef:
Pas naar Ice Age 4 geweest..

heldige film zeg :lol:

altijd wel leuk toch die films :) lekker simpel
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 10:50 

Hardtraxx Crew

Firetrap schreef:
Firetrap schreef:

Hij was vet! Toch een prima bad-ass personage die Bane, al had hij de pech tegen The Joker te moeten opboksen, want dat verliest hij natuurlijk. De film boeide van begin tot eind, jammer dat een soortgelijk einde al eens eerder is gebruikt ( ik dacht uit een boek dat ik ooit gelezen heb ). Desalniettemin wel een bevredigend einde, absoluut het kijken waard.

Vond hem echt stukken minder dan het vorige deel (dat is voor mij ook een van de beste films ooit). Hij was gewoon iets te voorspelbaar en zaten toch wel wat mindere stukken in. Tuurlijk is het een hele gave film, met geniale scènes, maar ik had er meer van verwacht. Bane is idd geniaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 11:03 

Hardtraxx Veteran

Klopt ook, ik geef deze een 8. Maar Dark Knight zonder Joker was ook stukken minder geweest :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 12:09 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Klopt ook, ik geef deze een 8. Maar Dark Knight zonder Joker was ook stukken minder geweest :P.

True that.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 12:56 

Hardtraxx Addict

Anonymous schreef:
Pommer schreef:
Dat was nice ja :D Vond alleen die 'wraakactie' van die T-Rick wat overdreven :P

Misschien wel maar dat maakt die film wel juist weer extra anders :D kvond t wel kicke :worship:

Dat het wat overdreven was hoort wel bij de film vind, gaat nergens over en toch is het geniaal haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 14:28 

Hardtraxx Veteran

gister Lockout gekeken

is wel een vermakelijke film :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 23:36 

Hardtraxx Veteran

Solis schreef:
flevoboys schreef:
Vandaag Loft gezien. De film wordt steeds spannender naarmate die ten einde liep. Ook datgene wat daadwerkelijk gebeurd is vrij verrassend.

De Belgische versie hoop ik? :P

Nee de Nederlandse :P . Ik las op Moviemeter allemaal reacties dat als je eerst de Belgische gekeken hebt de Nederlandse enorm tegenvalt. Bijna alles schijnt klakkeloos overgenomen te zijn. Maar mijn mening is puur op de Nederlandse gericht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 11:26 

Batmangezien :worship: facking vet vooral die stem van die slechterik, kan wel een vet nummer var gemaakt worde :D en einde s echt epish :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 15:55 

Hardtraxxer

Gister Valhalla Rising gezien........Jezus, wat een boutfilm was dat zeg. Alleen de muziek was wel eeeeeeerg goed! Maar voor de rest was het niks
Vorige  1 ... 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic