Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 15:51 

Hardtraxx Veteran

Gisternacht Intouchables gekeken. Wat een geniale film zeg! Echt een prachtig stukje werk. Misschien wel de beste film die ik het afgelopen jaar heb gezien. Het acteerwerk is subliem, het concept zit goed in elkaar en ik heb echt een paar keer compleet in een deuk gelegen om die neger. Zeker een aanrader!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 20:07 

Hardtraxx Elite

Mr Lellebel schreef:
Gisternacht Intouchables gekeken. Wat een geniale film zeg! Echt een prachtig stukje werk. Misschien wel de beste film die ik het afgelopen jaar heb gezien. Het acteerwerk is subliem, het concept zit goed in elkaar en ik heb echt een paar keer compleet in een deuk gelegen om die neger. Zeker een aanrader!

Inderdaad. Die gast heeft echt een prethoofd he? Wilde 'm eerst niet gaan kijken omdat het Franstalig was, maar op een gegeven moment toch gewoon bekeken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 20:38 

Hardtraxx Addict

Solis schreef:
Mr Lellebel schreef:

Inderdaad. Die gast heeft echt een prethoofd he? Wilde 'm eerst niet gaan kijken omdat het Franstalig was, maar op een gegeven moment toch gewoon bekeken :D

Ik vind de film ook goed, maar vind de hype die onder sommigen heerst in mijn omgeving echt bullshit. De film is prima.

Ik lag ook helemaal dubbel toen met die shampoo in de badkamer hahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 20:40 

Hardtraxx Elite

Welke hype? :$ Of met die thee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 21:56 

Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
Net Project X gezien. Wel leuke film maar echt heel geweldig nou ook weer niet. :P

Precies hoe ik erover dacht, nadat ik van de meeste mensen hoorde dat hij helemaaaaaaal geweldig was. Vond ik het toch een beetje een tegenvaller.
Opzich wel een grappige film, maar vond het niet echt super ofzo. Niet een keer een moment gehad dat ik het super grappig, leuk, goed geacteerd etc. vond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 22:37 

Hardtraxx Addict

Reservoir Dogs gekeken, voor de vijfde keer in 3 maanden of zo. Wat een meesterwerk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 22:53 

Hardtraxx Veteran

Dream Chaser schreef:
Parvuz schreef:
Net Project X gezien. Wel leuke film maar echt heel geweldig nou ook weer niet. :P

Precies hoe ik erover dacht, nadat ik van de meeste mensen hoorde dat hij helemaaaaaaal geweldig was. Vond ik het toch een beetje een tegenvaller.
Opzich wel een grappige film, maar vond het niet echt super ofzo. Niet een keer een moment gehad dat ik het super grappig, leuk, goed geacteerd etc. vond.

Dat was dan ook niet de insteek waarmee je de film moet kijken denk ik. Ik begon er niet aan met de verwachtingen een echte film te zien, meer een achtbaanrit, en ik vond hem he-le-maal geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 22:56 

Hardtraxx Addict

Sherlock holmes gekeken, best wel vette film met Robert Downey Jr. Morgen deel 2.

Heeft iemand nog nadenkfilms in de trant van The Prestige, Inception, Shutter Island, Fight Club en Memento?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 23:14 

Bierkoning

Nijidik schreef:
Sherlock holmes gekeken, best wel vette film met Robert Downey Jr. Morgen deel 2.

Heeft iemand nog nadenkfilms in de trant van The Prestige, Inception, Shutter Island, Fight Club en Memento?

A Beautiful Mind, is misschien wel iets minder 'nadenkerig' maar wel een geweldige film waarbij je op een gegeven moment wel zo'n gevoel hebt van wat is er nou aan de hand... Een van mijn all-time favorieten iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 23:19 

Vanavond de The Elizabeth Smart Story gezien. Ben normaal niet van dat soort films maar was wel een aparte film
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 23:20 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Nijidik schreef:

A Beautiful Mind, is misschien wel iets minder 'nadenkerig' maar wel een geweldige film waarbij je op een gegeven moment wel zo'n gevoel hebt van wat is er nou aan de hand... Een van mijn all-time favorieten iig.

Dankje, ik zal hem eens kijken. Russell Crowe sowieso +1 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 23:26 

Hardtraxx Veteran

Nijidik schreef:

Usual suspects, Primal Fear, Donnie Darko, Confessions, The Moon :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 02:07 

Hardtraxx Veteran

Door de goede reacties hier ook maar naar intouchables gekeken

kort samengevat: :worship:

Prachtige film, schitterend geacteerd, mooi verhaal... en humor die nergens meer over gaat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 10:16 

Hardtraxx Veteran

Gister ook Project X gekeken, wel vermakelijk. Niet meer en niet minder, vandaag ook eindelijk maar eens Intouchable kijken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 11:36 

Had zin in een Hooligan film, heb nu Footbal Factory gekeken... Lijkt beetje op Green Street Hooligans> episch dus :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 12:51 

Hardtraxx Addict

Gister Safe House, prima thriller met leuk verhaal :) En de dag daarvoor Sherlock Holmes Game of Shadows, buiten natuurlijk het geweldige filmwerk etc vond ik hem lang niet zo vermakelijk als het eerste deel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 15:05 

Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:

Dit dus, net precies afgekeken. Maar wat een briljante film :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 00:32 

Hardtraxx Veteran

helemaal mee eens, ijzersterke en prachtige film!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 16:30 

Hardtraxx Veteran

Net Hobo with a shotgun gekeken, wat een toffe film! Verhaal slaat HELEMAAL nergens op, maar al die gore en al die afslachtingen zijn wel tof gedaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 16:43 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Net Hobo with a shotgun gekeken, wat een toffe film! Verhaal slaat HELEMAAL nergens op, maar al die gore en al die afslachtingen zijn wel tof gedaan :D

Ik vond hem echt extreem nep, en daardoor ook bijzonder slecht :P

Op zich die hele gekke sfeer kan ik wel hebben, maar niet als de acteurs zo ontzettend geforceerd overkomen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 18:14 

Hardtraxx Elite

Enig idee waar ik Project X kan kijken, ja in de bios, maar bedoel link van het internet? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 18:50 

Bierkoning

Onthafloorx schreef:
Enig idee waar ik Project X kan kijken, ja in de bios, maar bedoel link van het internet? :D

www.projectxillegaaldownloaden.org
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 18:56 

Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:

Je wacht maar lekker op de DVD of Blu-Ray.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 19:00 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Mr Lellebel schreef:

Dit dus, net precies afgekeken. Maar wat een briljante film :worship:

Vond hem ook echt nice :) Aanradertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 20:15 

Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:

Goed zoeken.
Vorige  1 ... 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic