Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 18:21 

Zenda schreef:
Gisteravond beide Mean Machine films gezien. Vermakelijke films, af en toe wat droge, ietswat flauwe humor, maar dat vind ik altijd wel leuk. Wat me wel opviel is dat het gewoon in beide films precies hetzelfde verhaal was, maar dat het de ene keer over rugby ging en de andere keer over voetbal. Dit begon gedurende de tweede film af en toe wel te irriteren...

Alles was bijna exact hetzelfde :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 18:32 

Hardtraxx Veteran

gister wrath of the titans gekeken

en wat een vooruitgang ten opzichte van het eerste deel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 18:36 

Hardtraxx Veteran

Iron Sky gekeken gister. Wat slecht. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 18:37 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Iron Sky gekeken gister. Wat slecht. :lol:

nazi's op de maan :lol:

het id alleen al :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 18:40 

Hardtraxx Veteran

Haha idd, en hoe die nieuwe führer aan zn einde komt. :lol: Hitler-groet in een kapotte lamp en een naaldhak in z'n voorhoofd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 23:33 

Hardtraxxer

Firetrap schreef:
Maar SEALS is wel ff wat anders als het leger hè. Je kan beter films als Apocalypse Now, Saving Private Ryan en Black Hawk Down kijken, die zijn een heel stuk beter.

Heb ik alle 3 al gezien :P Saving Private Ryan vind ik toch het beste. :)

_dp_ schreef:
Nja ook nog steeds geromantiseerd beeld in die films, kijk anders restrepo dat zijn echte beelden (is dan ook geen speelfilm) :)

Klopt wel dat het flink geromantiseerd is maar van die films met echte beelden vind ik dat die films bijna nooit een verhaal ofzo hebben maar ik zal een poging wagen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 23:34 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Haha idd, en hoe die nieuwe führer aan zn einde komt. :lol: Hitler-groet in een kapotte lamp en een naaldhak in z'n voorhoofd. :P

nu ik deze verhalen hoor ga ik m maar snel kijken :P is het echt een film om met vrienden te kijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 00:10 

Hardtraxx Veteran

De week American Pie Reunion :thumbsup: en The Inbetweeners :thumbdown: gekeken.

American pie zoals in de eerste 3 films. Typetjes van de acteurs komen er weer goed uit :D

The Inbetweeners mist op elk vlak wel wat... 4 nerds die 4 vrouwen tegenkomen op een vakantie eiland. 1 van de 4 jongens ziet er uit als een nerd en bij de vrouwen zit geen enkele lekkere. De humor is het allemaal net niet en alles is véééél te cliché;
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 00:35 

downeyz schreef:
Parvuz schreef:

nu ik deze verhalen hoor ga ik m maar snel kijken :P is het echt een film om met vrienden te kijken?

volgens mij is dit stoned wel leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 16:58 

Hardtraxx Veteran

Die V/H/S moét ik zien. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 16:58 

Donateur

Nando schreef:

Moet wel in de bios :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 18:55 

Hardtraxx Addict

Net Gran Torino gekeken. wat een film :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 21:15 

Hardtraxx Elite

An American Crime. Goede film!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 12:57 

Hardtraxx Veteran

Gister spiderman 3s geweest in imax rotterdam. Wat een flopfilm maar wat een zieke locatie om je filmpjes te kijken :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 17:57 

Donateur

Vannacht was A Clockwork Orange op TV. Wilde hem altijd wel eens zien, heb hem dus gekeken met mijn vriendin. Ik snap wel waarom dit als een van de beste films aller tijden wordt gezien. De film houdt je de gehele tijd vast, en na de Film denk je nog steeds na over de film.. Heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 12:08 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:
Vannacht was A Clockwork Orange op TV. Wilde hem altijd wel eens zien, heb hem dus gekeken met mijn vriendin. Ik snap wel waarom dit als een van de beste films aller tijden wordt gezien. De film houdt je de gehele tijd vast, en na de Film denk je nog steeds na over de film.. Heerlijk!

Ook op tv gezien ja, voor het eerst.
:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 13:10 

roberttt schreef:
Nando schreef:

Moet wel in de bios :drool:

Hij verschijnt niet in de bios, maar hij komt rechtstreeks naar dvd/ blu-ray. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 22:13 

Hardtraxx Addict

Net Project X gezien, wat een zwaar vette film :P :D

Dacht eerst dat het zo'n standaard teener zwembadfeest film was maar die film gaat nergens over :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 14:58 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:

Mijn #2 alltime :)

De sfeer, de gekke typetjes, het acteerwerk, het verhaal.. fantastisch ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 16:01 

Bierkoning

Vanmorgen Hereafter gezien, was wel een aangrijpend verhaal maar voor m'n gevoel zat er niet echt een einde aan. Toen hij afgelopen was dacht ik van oké was dit het? Beetje jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 16:08 

Donateur

XtD schreef:
Teknizion schreef:

Mijn #2 alltime :)

De sfeer, de gekke typetjes, het acteerwerk, het verhaal.. fantastisch ^^

Ik vind vooral de taal ge-wel-dig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 10:45 

Hardtraxx Veteran

Gister A Perfect Getaway gezien met Steve Zahn en Milla Jovovich in de hoofdrollen. De film komt in mijn ogen wat traag opgang, en je wordt als kijker steeds een verkeerde kant op gestuurd. Pluspunt is wel dat het vrij lang duurt voor je weet wie de daders zijn, anders is de film snel niet boeiend meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 11:10 

Bierkoning

Gister Isabelle gezien, indrukwekkende film moet ik zeggen. Ben normaal niet zo van de Nederlandse films maar deze was wel erg goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 11:13 

Hardtraxx Addict

Gister ProjectX gezien, jezus wat een gave film!

Moest even wennen aan het camerawerk in het begin, maar dat maakte de film nog vetter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 14:10 

Hardtraxx Veteran

Net Project X gezien. Wel leuke film maar echt heel geweldig nou ook weer niet. :P
Vorige  1 ... 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic