A
Zenda wrote:Gisteravond beide Mean Machine films gezien. Vermakelijke films, af en toe wat droge, ietswat flauwe humor, maar dat vind ik altijd wel leuk. Wat me wel opviel is dat het gewoon in beide films precies hetzelfde verhaal was, maar dat het de ene keer over rugby ging en de andere keer over voetbal. Dit begon gedurende de tweede film af en toe wel te irriteren...
Alles was bijna exact hetzelfde :(
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
gister wrath of the titans gekeken

en wat een vooruitgang ten opzichte van het eerste deel :D
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 14 minutes ago
Iron Sky gekeken gister. Wat slecht. :lol:
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Parvuz wrote:Iron Sky gekeken gister. Wat slecht. :lol:

nazi's op de maan :lol:

het id alleen al :D
Hardtraxx Veteran
last seen 14 minutes ago
Haha idd, en hoe die nieuwe führer aan zn einde komt. :lol: Hitler-groet in een kapotte lamp en een naaldhak in z'n voorhoofd. :P
D
Hardtraxxer
59 posts member since 2012
last seen Jan 2013
Firetrap wrote:Maar SEALS is wel ff wat anders als het leger hè. Je kan beter films als Apocalypse Now, Saving Private Ryan en Black Hawk Down kijken, die zijn een heel stuk beter.
Heb ik alle 3 al gezien :P Saving Private Ryan vind ik toch het beste. :)
_dp_ wrote:Nja ook nog steeds geromantiseerd beeld in die films, kijk anders restrepo dat zijn echte beelden (is dan ook geen speelfilm) :)
Klopt wel dat het flink geromantiseerd is maar van die films met echte beelden vind ik dat die films bijna nooit een verhaal ofzo hebben maar ik zal een poging wagen :D
D
Hardtraxxer
59 posts member since 2012
last seen Jan 2013
Parvuz wrote:Haha idd, en hoe die nieuwe führer aan zn einde komt. :lol: Hitler-groet in een kapotte lamp en een naaldhak in z'n voorhoofd. :P
nu ik deze verhalen hoor ga ik m maar snel kijken :P is het echt een film om met vrienden te kijken?
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
De week American Pie Reunion :thumbsup: en The Inbetweeners :thumbdown: gekeken.

American pie zoals in de eerste 3 films. Typetjes van de acteurs komen er weer goed uit :D

The Inbetweeners mist op elk vlak wel wat... 4 nerds die 4 vrouwen tegenkomen op een vakantie eiland. 1 van de 4 jongens ziet er uit als een nerd en bij de vrouwen zit geen enkele lekkere. De humor is het allemaal net niet en alles is véééél te cliché;
K
downeyz wrote:
Parvuz wrote:Haha idd, en hoe die nieuwe führer aan zn einde komt. :lol: Hitler-groet in een kapotte lamp en een naaldhak in z'n voorhoofd. :P
nu ik deze verhalen hoor ga ik m maar snel kijken :P is het echt een film om met vrienden te kijken?
volgens mij is dit stoned wel leuk
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Die V/H/S moét ik zien. :woot:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Nando wrote:Die V/H/S moét ik zien. :woot:
Moet wel in de bios :drool:
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
Net Gran Torino gekeken. wat een film :worship:
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
An American Crime. Goede film!
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Gister spiderman 3s geweest in imax rotterdam. Wat een flopfilm maar wat een zieke locatie om je filmpjes te kijken :worship:
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Vannacht was A Clockwork Orange op TV. Wilde hem altijd wel eens zien, heb hem dus gekeken met mijn vriendin. Ik snap wel waarom dit als een van de beste films aller tijden wordt gezien. De film houdt je de gehele tijd vast, en na de Film denk je nog steeds na over de film.. Heerlijk!
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Teknizion wrote:Vannacht was A Clockwork Orange op TV. Wilde hem altijd wel eens zien, heb hem dus gekeken met mijn vriendin. Ik snap wel waarom dit als een van de beste films aller tijden wordt gezien. De film houdt je de gehele tijd vast, en na de Film denk je nog steeds na over de film.. Heerlijk!
Ook op tv gezien ja, voor het eerst.
:worship: :worship: :worship:
D
roberttt wrote:
Nando wrote:Die V/H/S moét ik zien. :woot:
Moet wel in de bios :drool:
Hij verschijnt niet in de bios, maar hij komt rechtstreeks naar dvd/ blu-ray. :P
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Net Project X gezien, wat een zwaar vette film :P :D

Dacht eerst dat het zo'n standaard teener zwembadfeest film was maar die film gaat nergens over :lol:
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Teknizion wrote:Vannacht was A Clockwork Orange op TV. Wilde hem altijd wel eens zien, heb hem dus gekeken met mijn vriendin. Ik snap wel waarom dit als een van de beste films aller tijden wordt gezien. De film houdt je de gehele tijd vast, en na de Film denk je nog steeds na over de film.. Heerlijk!
Mijn #2 alltime :)

De sfeer, de gekke typetjes, het acteerwerk, het verhaal.. fantastisch ^^
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Vanmorgen Hereafter gezien, was wel een aangrijpend verhaal maar voor m'n gevoel zat er niet echt een einde aan. Toen hij afgelopen was dacht ik van oké was dit het? Beetje jammer.
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
XtD wrote:
Mijn #2 alltime :)

De sfeer, de gekke typetjes, het acteerwerk, het verhaal.. fantastisch ^^
Ik vind vooral de taal ge-wel-dig.
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Gister A Perfect Getaway gezien met Steve Zahn en Milla Jovovich in de hoofdrollen. De film komt in mijn ogen wat traag opgang, en je wordt als kijker steeds een verkeerde kant op gestuurd. Pluspunt is wel dat het vrij lang duurt voor je weet wie de daders zijn, anders is de film snel niet boeiend meer.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Gister Isabelle gezien, indrukwekkende film moet ik zeggen. Ben normaal niet zo van de Nederlandse films maar deze was wel erg goed.
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
Gister ProjectX gezien, jezus wat een gave film!

Moest even wennen aan het camerawerk in het begin, maar dat maakte de film nog vetter!
Hardtraxx Veteran
last seen 14 minutes ago
Net Project X gezien. Wel leuke film maar echt heel geweldig nou ook weer niet. :P