Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 01:10 

Hardtraxx Veteran

Sainen schreef:
Vanavond ein-de-lijk Irréversible gezien :D. Na de eerdere films van Gaspar Noé die ik gezien had (Seul contre Tous en Enter the Void) toch wel erg benieuwd naar deze film geworden. Had hem al een tijd liggen maar vond nooit het juiste moment om hem te zien.

Film is alweer zo'n 10 jaar oud, maar dat was aan het camerawerk zeker niet te zien. Magistraal geschoten, de film is als het ware één lang shot met een aantal schitterende scènes :worship: . Echte aanrader voor de mensen die naast de standaard meuk ook eens wat anders willen zien.

Irréversible heb ik een keer gekeken, maar werd zo naar van de manier waarop het geschoten was, dat ik besloot om hem een andere keer te gaan kijken.. maar heb me er nog niet aan gewaagd :P

Over iets anders dan standaard meuk, vanavond Pi voor de tweede maal bekeken. Wat een meesterwerk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 03:21 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
God Bless America gezien, geniale film met een mooie kijk op de hedendaagse wereld :worship:

ook gekeken eergisteren, leuke film
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 09:39 

Hardtraxx Elite

XtD schreef:

Irréversible heb ik een keer gekeken, maar werd zo naar van de manier waarop het geschoten was, dat ik besloot om hem een andere keer te gaan kijken.. maar heb me er nog niet aan gewaagd :P

Had ik in het begin ook. Was het camerawerk al wel gewend vanuit ETV, maar dit draaide zowaar nog meer :P. Na 20 minuten werd de film weer "gewoon", zonder al te veel gedraai en alles. Soms een paar kleine stukjes, maar lang niet zo erg als in de intro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 13:44 

Hardtraxx Veteran

seven below gekeken, ben op zoek naar meer dan dit soort films !? als iemand tips heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 20:00 

Hardtraxxer

Diarios de motocicleta (The Motorcycle Diaries)
Mooie roadmovie over de 12.000 kilometers lange reis die Che guevara heeft afgelegd met zijn maat.
Prachtige landschappen van Zuid-amerika, erg goede acteurs en humor.
Voor mensen die van roadmovies houden is het wel een aanrader :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 22:42 

Hardtraxx Veteran

Net The Woman in Black gezien, valt toch een beetje tegen.. Het is allemaal net een stukje te voorspelbaar en de sfeer zit er nergens echt lekker in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 00:38 

Hardtraxx Veteran

Ik ga dadelijk maar is voor het eerst The Lord of The Rings bekijken :P Ik verwacht wel iets goeds :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 21:58 

Donateur

Basshunterzz schreef:
voor het eerst

Waaat ? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 00:53 

Donateur

Vandaag alle 3 the bourne films gezien :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 11:45 

Hardtraxx Veteran

Socializerz schreef:
Basshunterzz schreef:
Ik ga dadelijk maar is voor het eerst The Lord of The Rings bekijken :P Ik verwacht wel iets goeds :)

Kidding me right?

Nope, heb vorige week zaterdag een half uur gezien van deel 3. Eerst leken mij die films helemaal niks maar toen ik zaterdag deel 3 zag wilde ik die andere ook wel zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 12:13 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
LOL BEGINNEN MET DEEL 3 >.<

Ja zoals ik al zei heb hem niet helemaal gezien, alleen eerste halfuur :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 13:13 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Vandaag alle 3 the bourne films gezien :worship:

Kan niet wachten op de volgende!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 18:15 

Hardtraxx Veteran

XtD schreef:
Net The Woman in Black gezien, valt toch een beetje tegen.. Het is allemaal net een stukje te voorspelbaar en de sfeer zit er nergens echt lekker in.

Ik vond hem op zich wel vet hoor. Niet zo voorspelbaar, alleen het einde wel beetje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 21:10 

net Sint gekeken... wat een verschrikkelijk slechte film hahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 13:08 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
net Sint gekeken... wat een verschrikkelijk slechte film hahahaha

Vond hem wel leuk juist, geen sterke film over verbluffende acteerprestaties. Maar gewoon leuk filmpje voor op een verloren avond :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 22:46 

Hardtraxx Veteran

De eerste sherlock holmes film gezien. Geweldig verhaal :worship: Ook plusje voor Robert downey Jr.

Normaal gesproken hou ik niet zo van dit soort verhalen, maar deze viel me erg mee. Morgen dus misschien nummer 2 eens opzetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 22:52 

Hardtraxx Veteran

Net I,Robot gezien, toffe film :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2012 15:30 

Hardtraxx Veteran

Gister A Beautiful Mind weer een keer gezien. Wat blijft dat toch een meesterstuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 13:58 

Hardtraxxer

Deze lijkt me echt gruwelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 16:54 

Hardtraxx Veteran

DFH schreef:
Deze lijkt me echt gruwelijk!

die is inderdaad wel vet ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 20:01 

Hardtraxx Veteran

Heb vanaf zondag alle Lord of the Rings films weer gekeken, deze keer de Extended versies.
Ik dacht altijd dat ik de DVD had met extended, maar dat was dus niet zo.

Extended zijn veel leuker, zit veel meer humor in, vooral in het 2e deel. En het is echt vet om al die exta scenes te zien, net of je een compleet nieuwe film zit te kijken :D

Fantastische films zijn het, ben ook heel benieuwd naar de The Hobbit films.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 23:36 

Hardtraxx Veteran

Asyrian schreef:
Heb vanaf zondag alle Lord of the Rings films weer gekeken, deze keer de Extended versies.
Ik dacht altijd dat ik de DVD had met extended, maar dat was dus niet zo.

Extended zijn veel leuker, zit veel meer humor in, vooral in het 2e deel. En het is echt vet om al die exta scenes te zien, net of je een compleet nieuwe film zit te kijken :D

Fantastische films zijn het, ben ook heel benieuwd naar de The Hobbit films.

Ik zou echt niet weten of ik deel 1 nou extended heb gezien of niet :p Deel 2 heb ik in ieder geval wel de extended versie gedownload
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 00:50 

Hardtraxx Veteran

Afgelopen avond The Experiment gezien met Forrest Withaker en Adrien Brody in de hoofdrollen. De film moet eerst wel op gang komen, gebeurd nog niet veel en is lichtelijk saai. Maar op 1 of andere manier bleef de film mij wel boeien tot er meer gebeurde. Uiteindelijk verbaasde mij het einde wel, en ik had er meer van verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 09:24 

Hardtraxx Crew

Gisteravond beide Mean Machine films gezien. Vermakelijke films, af en toe wat droge, ietswat flauwe humor, maar dat vind ik altijd wel leuk. Wat me wel opviel is dat het gewoon in beide films precies hetzelfde verhaal was, maar dat het de ene keer over rugby ging en de andere keer over voetbal. Dit begon gedurende de tweede film af en toe wel te irriteren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 17:50 

Hardtraxx Veteran

Dat zijn toch ook geen serieuze films :lol:
Vorige  1 ... 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic