Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 14:52 

Hardtraxx Veteran

The Inbetweners gekeken gister. Wat slecht. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 15:10 

Hardtraxxer

Gister Project X gezien, hou normaal niet van dit sorry films maar ik moest hem van sommige mensen echt gezien hebben, leuke film voor 1 keertje maar ook niet meer dan dat, maar beter dan verwacht. En voor als mensen hem nog niet gezien hebben: download Safe House, is echt een goede film!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 17:36 

Hardtraxxer

Ik weet niet of ie genoemd is maar Act of Valor is een van de beste films in die soort. Ook zo mooi dat het met echte Seals is gemaakt;
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 17:43 

Hardtraxx Veteran

Die vond ik absoluut niet goed ....
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 18:33 

Hardtraxx Addict

Safe House vond ik ook een sterke film. Veel actie, goed geacteerd.
Komen wel weer leuke films aan, nieuwe Ice Age, nieuwe Madagascar. En ik wil ook Safe nog zien plus vast nog een hoop andere :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 18:37 

Hardtraxx Veteran

Dark Knight Rises niet te vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 19:02 

Hardtraxx Addict

downeyz schreef:
Ik weet niet of ie genoemd is maar Act of Valor is een van de beste films in die soort. Ook zo mooi dat het met echte Seals is gemaakt;

pro-amerikaans :yawn:

, wel vet ja, echte zeehonden
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 19:26 

Hardtraxx Veteran

downeyz schreef:

Zie toch liever acteurs, die kunnen namelijk wel acteren...Verhaal is btw ook propaganda en niet te zuinig ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 19:40 

Hardtraxxer

_dp_ schreef:
downeyz schreef:

Zie toch liever acteurs, die kunnen namelijk wel acteren...Verhaal is btw ook propaganda en niet te zuinig ook :P

ik vond het eigenlijk best goed geacteerd. maar kan ook wel zo zijn omdat ik dat later ook super graag t leger in wil :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 19:51 

Hardtraxx Addict

kingdom of heaven staat aan. ben benieuwd, wel een redelijke rating op imdb :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 20:02 

Hardtraxx Veteran

downeyz schreef:
_dp_ schreef:
downeyz schreef:

ik vond het eigenlijk best goed geacteerd. maar kan ook wel zo zijn omdat ik dat later ook super graag t leger in wil :P

Maar SEALS is wel ff wat anders als het leger hè. Je kan beter films als Apocalypse Now, Saving Private Ryan en Black Hawk Down kijken, die zijn een heel stuk beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 20:49 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Maar SEALS is wel ff wat anders als het leger hè. Je kan beter films als Apocalypse Now, Saving Private Ryan en Black Hawk Down kijken, die zijn een heel stuk beter.

Nja ook nog steeds geromantiseerd beeld in die films, kijk anders restrepo dat zijn echte beelden (is dan ook geen speelfilm) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 20:54 

En als je klaar bent met Restrepo kan je daarna ook nog even Armadillo gaan kijken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 21:40 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:

Waarom slecht? Ik heb hem paar dagen terug gedownload maar als hij de moeite niet waard is... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 22:18 

Hardtraxx Veteran

downeyz schreef:

Pure propaganda, na een half uur eraf gezet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 22:19 

Hardtraxx Addict

kingdom of heaven vond ik een redelijke film. ben geen fan van orlando bloom -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 23:03 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Parvuz schreef:

Waarom slecht? Ik heb hem paar dagen terug gedownload maar als hij de moeite niet waard is... :P

Is op zich wel te kijken als je je verveelt ofzo haha. Je moet alleen geen top film verwachten. Geinig is hij wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 23:15 

Bierkoning

The Prestige net weer gekeken, geweldige film blijft dat. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 23:25 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
The Prestige net weer gekeken, geweldige film blijft dat. :worship:

Had die 2 weken geleden weer gezien, topfilm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 23:26 

Hardtraxx Veteran

Vanavond Wrath of the Titans gekeken. Wat een film. :worship: Ik vind dat soort films echt gruwelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 23:29 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Vanavond Wrath of the Titans gekeken. Wat een film. :worship: Ik vind dat soort films echt gruwelijk!

die kerels op het einde me 2 lijven op hun poten :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 23:43 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:

Same, mythologie + vette CGI = epic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 00:06 

God Bless America gezien, geniale film met een mooie kijk op de hedendaagse wereld :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 00:25 

Hardtraxx Addict

contraband gezien met mark wahlberg. prima film vond ik, leuk einde ook! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 00:43 

Hardtraxx Elite

Vanavond ein-de-lijk Irréversible gezien :D. Na de eerdere films van Gaspar Noé die ik gezien had (Seul contre Tous en Enter the Void) toch wel erg benieuwd naar deze film geworden. Had hem al een tijd liggen maar vond nooit het juiste moment om hem te zien.

Film is alweer zo'n 10 jaar oud, maar dat was aan het camerawerk zeker niet te zien. Magistraal geschoten, de film is als het ware één lang shot met een aantal schitterende scènes :worship: . Echte aanrader voor de mensen die naast de standaard meuk ook eens wat anders willen zien.
Vorige  1 ... 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic