Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 28 minutes ago
The Inbetweners gekeken gister. Wat slecht. :lol:
H
Hardtraxxer
807 posts member since 2012
last seen 9 days ago
Gister Project X gezien, hou normaal niet van dit sorry films maar ik moest hem van sommige mensen echt gezien hebben, leuke film voor 1 keertje maar ook niet meer dan dat, maar beter dan verwacht. En voor als mensen hem nog niet gezien hebben: download Safe House, is echt een goede film!
D
Hardtraxxer
59 posts member since 2012
last seen Jan 2013
Ik weet niet of ie genoemd is maar Act of Valor is een van de beste films in die soort. Ook zo mooi dat het met echte Seals is gemaakt;
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 8 days ago
Die vond ik absoluut niet goed ....
Hardtraxx Addict
1453 posts member since 2011
last seen Jul 2020
Safe House vond ik ook een sterke film. Veel actie, goed geacteerd.
Komen wel weer leuke films aan, nieuwe Ice Age, nieuwe Madagascar. En ik wil ook Safe nog zien plus vast nog een hoop andere :P .
F
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Dark Knight Rises niet te vergeten.
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
downeyz wrote:Ik weet niet of ie genoemd is maar Act of Valor is een van de beste films in die soort. Ook zo mooi dat het met echte Seals is gemaakt;
pro-amerikaans :yawn:

, wel vet ja, echte zeehonden
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
downeyz wrote:Ik weet niet of ie genoemd is maar Act of Valor is een van de beste films in die soort. Ook zo mooi dat het met echte Seals is gemaakt;
Zie toch liever acteurs, die kunnen namelijk wel acteren...Verhaal is btw ook propaganda en niet te zuinig ook :P
D
Hardtraxxer
59 posts member since 2012
last seen Jan 2013
_dp_ wrote:
Zie toch liever acteurs, die kunnen namelijk wel acteren...Verhaal is btw ook propaganda en niet te zuinig ook :P
ik vond het eigenlijk best goed geacteerd. maar kan ook wel zo zijn omdat ik dat later ook super graag t leger in wil :P
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2016
kingdom of heaven staat aan. ben benieuwd, wel een redelijke rating op imdb :)
F
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
downeyz wrote:
_dp_ wrote:
ik vond het eigenlijk best goed geacteerd. maar kan ook wel zo zijn omdat ik dat later ook super graag t leger in wil :P
Maar SEALS is wel ff wat anders als het leger hè. Je kan beter films als Apocalypse Now, Saving Private Ryan en Black Hawk Down kijken, die zijn een heel stuk beter.
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Firetrap wrote: Maar SEALS is wel ff wat anders als het leger hè. Je kan beter films als Apocalypse Now, Saving Private Ryan en Black Hawk Down kijken, die zijn een heel stuk beter.
Nja ook nog steeds geromantiseerd beeld in die films, kijk anders restrepo dat zijn echte beelden (is dan ook geen speelfilm) :)
D
En als je klaar bent met Restrepo kan je daarna ook nog even Armadillo gaan kijken!
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Parvuz wrote:The Inbetweners gekeken gister. Wat slecht. :lol:
Waarom slecht? Ik heb hem paar dagen terug gedownload maar als hij de moeite niet waard is... :P
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
Pure propaganda, na een half uur eraf gezet...
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2016
kingdom of heaven vond ik een redelijke film. ben geen fan van orlando bloom -.-
Hardtraxx Veteran
last seen 28 minutes ago
nielstil wrote:
Parvuz wrote:The Inbetweners gekeken gister. Wat slecht. :lol:
Waarom slecht? Ik heb hem paar dagen terug gedownload maar als hij de moeite niet waard is... :P
Is op zich wel te kijken als je je verveelt ofzo haha. Je moet alleen geen top film verwachten. Geinig is hij wel.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 20 days ago
The Prestige net weer gekeken, geweldige film blijft dat. :worship:
Hardtraxx Elite
2049 posts member since 2009
last seen Apr 2013
Pommer wrote:The Prestige net weer gekeken, geweldige film blijft dat. :worship:
Had die 2 weken geleden weer gezien, topfilm.
Hardtraxx Veteran
last seen 28 minutes ago
Vanavond Wrath of the Titans gekeken. Wat een film. :worship: Ik vind dat soort films echt gruwelijk!
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Parvuz wrote:Vanavond Wrath of the Titans gekeken. Wat een film. :worship: Ik vind dat soort films echt gruwelijk!
die kerels op het einde me 2 lijven op hun poten :worship:
F
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Parvuz wrote:Vanavond Wrath of the Titans gekeken. Wat een film. :worship: Ik vind dat soort films echt gruwelijk!
Same, mythologie + vette CGI = epic.
A
God Bless America gezien, geniale film met een mooie kijk op de hedendaagse wereld :worship:
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2016
contraband gezien met mark wahlberg. prima film vond ik, leuk einde ook! :)
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Vanavond ein-de-lijk Irréversible gezien :D. Na de eerdere films van Gaspar Noé die ik gezien had (Seul contre Tous en Enter the Void) toch wel erg benieuwd naar deze film geworden. Had hem al een tijd liggen maar vond nooit het juiste moment om hem te zien.

Film is alweer zo'n 10 jaar oud, maar dat was aan het camerawerk zeker niet te zien. Magistraal geschoten, de film is als het ware één lang shot met een aantal schitterende scènes :worship: . Echte aanrader voor de mensen die naast de standaard meuk ook eens wat anders willen zien.