The Inbetweners gekeken gister. Wat slecht. 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
HHardtraxxer
- 807 posts member since 2012
- last seen 9 days ago
Gister Project X gezien, hou normaal niet van dit sorry films maar ik moest hem van sommige mensen echt gezien hebben, leuke film voor 1 keertje maar ook niet meer dan dat, maar beter dan verwacht. En voor als mensen hem nog niet gezien hebben: download Safe House, is echt een goede film!
-
DHardtraxxer
- 59 posts member since 2012
- last seen Jan 2013
Ik weet niet of ie genoemd is maar Act of Valor is een van de beste films in die soort. Ook zo mooi dat het met echte Seals is gemaakt;
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 8 days ago
Die vond ik absoluut niet goed ....
Safe House vond ik ook een sterke film. Veel actie, goed geacteerd.
Komen wel weer leuke films aan, nieuwe Ice Age, nieuwe Madagascar. En ik wil ook Safe nog zien plus vast nog een hoop andere
.
Komen wel weer leuke films aan, nieuwe Ice Age, nieuwe Madagascar. En ik wil ook Safe nog zien plus vast nog een hoop andere
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
Dark Knight Rises niet te vergeten.
pro-amerikaansdowneyz wrote:Ik weet niet of ie genoemd is maar Act of Valor is een van de beste films in die soort. Ook zo mooi dat het met echte Seals is gemaakt;
, wel vet ja, echte zeehonden
Zie toch liever acteurs, die kunnen namelijk wel acteren...Verhaal is btw ook propaganda en niet te zuinig ookdowneyz wrote:Ik weet niet of ie genoemd is maar Act of Valor is een van de beste films in die soort. Ook zo mooi dat het met echte Seals is gemaakt;
-
DHardtraxxer
- 59 posts member since 2012
- last seen Jan 2013
ik vond het eigenlijk best goed geacteerd. maar kan ook wel zo zijn omdat ik dat later ook super graag t leger in wil_dp_ wrote:Zie toch liever acteurs, die kunnen namelijk wel acteren...Verhaal is btw ook propaganda en niet te zuinig ookdowneyz wrote:Ik weet niet of ie genoemd is maar Act of Valor is een van de beste films in die soort. Ook zo mooi dat het met echte Seals is gemaakt;
kingdom of heaven staat aan. ben benieuwd, wel een redelijke rating op imdb 
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
Maar SEALS is wel ff wat anders als het leger hè. Je kan beter films als Apocalypse Now, Saving Private Ryan en Black Hawk Down kijken, die zijn een heel stuk beter.downeyz wrote:ik vond het eigenlijk best goed geacteerd. maar kan ook wel zo zijn omdat ik dat later ook super graag t leger in wil_dp_ wrote:Zie toch liever acteurs, die kunnen namelijk wel acteren...Verhaal is btw ook propaganda en niet te zuinig ookdowneyz wrote:Ik weet niet of ie genoemd is maar Act of Valor is een van de beste films in die soort. Ook zo mooi dat het met echte Seals is gemaakt;
Nja ook nog steeds geromantiseerd beeld in die films, kijk anders restrepo dat zijn echte beelden (is dan ook geen speelfilm)Firetrap wrote: Maar SEALS is wel ff wat anders als het leger hè. Je kan beter films als Apocalypse Now, Saving Private Ryan en Black Hawk Down kijken, die zijn een heel stuk beter.
-
D
En als je klaar bent met Restrepo kan je daarna ook nog even Armadillo gaan kijken!
Waarom slecht? Ik heb hem paar dagen terug gedownload maar als hij de moeite niet waard is...Parvuz wrote:The Inbetweners gekeken gister. Wat slecht.
Pure propaganda, na een half uur eraf gezet...downeyz wrote:Ik weet niet of ie genoemd is maar Act of Valor is een van de beste films in die soort. Ook zo mooi dat het met echte Seals is gemaakt;
kingdom of heaven vond ik een redelijke film. ben geen fan van orlando bloom 
Is op zich wel te kijken als je je verveelt ofzo haha. Je moet alleen geen top film verwachten. Geinig is hij wel.nielstil wrote:Waarom slecht? Ik heb hem paar dagen terug gedownload maar als hij de moeite niet waard is...Parvuz wrote:The Inbetweners gekeken gister. Wat slecht.
The Prestige net weer gekeken, geweldige film blijft dat. 
Had die 2 weken geleden weer gezien, topfilm.Pommer wrote:The Prestige net weer gekeken, geweldige film blijft dat.
Vanavond Wrath of the Titans gekeken. Wat een film.
Ik vind dat soort films echt gruwelijk!
die kerels op het einde me 2 lijven op hun potenParvuz wrote:Vanavond Wrath of the Titans gekeken. Wat een film.Ik vind dat soort films echt gruwelijk!
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
Same, mythologie + vette CGI = epic.Parvuz wrote:Vanavond Wrath of the Titans gekeken. Wat een film.Ik vind dat soort films echt gruwelijk!
-
A
God Bless America gezien, geniale film met een mooie kijk op de hedendaagse wereld 
contraband gezien met mark wahlberg. prima film vond ik, leuk einde ook! 
Vanavond ein-de-lijk Irréversible gezien
. Na de eerdere films van Gaspar Noé die ik gezien had (Seul contre Tous en Enter the Void) toch wel erg benieuwd naar deze film geworden. Had hem al een tijd liggen maar vond nooit het juiste moment om hem te zien.
Film is alweer zo'n 10 jaar oud, maar dat was aan het camerawerk zeker niet te zien. Magistraal geschoten, de film is als het ware één lang shot met een aantal schitterende scènes
. Echte aanrader voor de mensen die naast de standaard meuk ook eens wat anders willen zien.
Film is alweer zo'n 10 jaar oud, maar dat was aan het camerawerk zeker niet te zien. Magistraal geschoten, de film is als het ware één lang shot met een aantal schitterende scènes