Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 20:54 

Hardtraxx Veteran

Net project x gezien. Dikke fessa deze fessa ga ik ook zetten. Zaterdag 8 uur bitchez welcome,
ugly bitchez are not.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 20:55 

mrazura schreef:
Net project x gezien. Dikke fessa deze fessa ga ik ook zetten. Zaterdag 8 uur bitchez welcome,
ugly bitchez are not.

Haha, dat is toevallig, ik heb hem ook net gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 20:57 

Hardtraxx Veteran

echte_oostzaner schreef:
mrazura schreef:
ugly bitchez are not.

Haha, dat is toevallig, ik heb hem ook net gezien.

Hij was hard he :P Godverdomme je zal maar zon zwembad in je achtertuin hebben ik zou het wel weten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 21:09 

mrazura schreef:
Hij was hard he :P Godverdomme je zal maar zon zwembad in je achtertuin hebben ik zou het wel weten :P

Ja, ik had het ook wel geweten, alleen vond die reactie van die vader niet echt realistisch. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 21:26 

Hardtraxx Veteran

echte_oostzaner schreef:
mrazura schreef:

Ja, ik had het ook wel geweten, alleen vond die reactie van die vader niet echt realistisch. :P

Haha nee dat denk ik ook niet nee. Maar in Nederland zou je iets zoals dit nooit kunnen doen. Bij een feestje met 30 man staat de ibahesj al na uurtje voor de deur hier :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 21:39 

Hardtraxx Addict

mrazura schreef:
echte_oostzaner schreef:
mrazura schreef:

Haha nee dat denk ik ook niet nee. Maar in Nederland zou je iets zoals dit nooit kunnen doen. Bij een feestje met 30 man staat de ibahesj al na uurtje voor de deur hier :cry:

dan moet je gewoon allemaal bukken en stil zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 21:40 

mrazura schreef:

Ja, helaas wel, deed mij een beetje denken aan #chaosatkempi
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 23:35 

G1LL schreef:
Almighty schreef:
Nee nee, hoe ze in Carentan komen is precies het beeld als je spawnt als Allied in COD2 :P

Ook COD 1 en COD UO ;)

Klopt idd, met het kippenhok, het kapotte gebouw en die heuvel :P . Oude herinneringen (L)

Gister ook Project X gezien, geinige film :)

Company of Heroes precies hetzelfde. Saving Private Ryan heeft bij de landing en de brug exact dezelfde locaties als Medal of Honor Frontline. Al sloop je de tank in MOHF met een MG42 ipv dat er een P51 een bommetje dropt :lol:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 23:59 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
echte_oostzaner schreef:
mrazura schreef:

Dat is in Amerika ook gewoon, best wel onmogelijk om zo'n feest te organiseren tenzij je in een chille buurt woont :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 23:22 

Hardtraxx Addict

je wait toch hoe die shit loopt nu. voor je je fessa beetje opkrikt komen die popo's de shit vernakken jwz.

ik ga maar even een goede, maar niet hele moeilijke thriller kijken. weet alleen nog niet welke :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 23:24 

Hardtraxx Veteran

delange schreef:
je wait toch hoe die shit loopt nu. voor je je fessa beetje opkrikt komen die popo's de shit vernakken jwz.

ik ga maar even een goede, maar niet hele moeilijke thriller kijken. weet alleen nog niet welke :corn:

De enige Thriller die nu in me opkomt is Disturbia :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 23:33 

Hardtraxx Addict

die is saai man. een buurman die iedereen met z'n mes bewerkt.

ben nu robin hood aan 't kijken. Russell Crowe weet me altijd wel goed te boeien.
Daarnaast vind ik films van Gerard Butler altijd erg vet. meesterlijke acteur van oa 300/law abiding citizen/machine gun preacher. dat zijn ook 3 brute films op een rij :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 23:34 

Hardtraxx Veteran

delange schreef:
die is saai man. een buurman die iedereen met z'n mes bewerkt.

ben nu robin hood aan 't kijken. Russell Crowe weet me altijd wel goed te boeien.
Daarnaast vind ik films van Gerard Butler altijd erg vet. meesterlijke acteur van oa 300/law abiding citizen/machine gun preacher. dat zijn ook 3 brute films op een rij :worship:

Robin Hood en 300 moet ik ook nog zien, bedankt want die zou ik bijna vergeten toe te voegen op mijn lijstje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 01:23 

Hardtraxx Addict

zojuist apocalypto gekeken, productie van dhr gibson. behoorlijk bruut, maar niet diepgaand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 12:24 

Hardtraxx Veteran

Gisteren Clash of the Titans gezien. Erg leuke film ^^ Soort verhaal waar ik van hou. Vanavond dus maar voor Wrath of the Titans gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 12:39 

Hardtraxx Elite

Gister back to the future weer eens gezien :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 12:27 

Hardtraxx Veteran

Gisteravond 2 films gekeken. Free Willy en American Beauty.

Free Willy: :cry: wat een prachtige film :cry:

American Beauty: Zieke film :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 12:36 

Hardtraxx Veteran

Kan iemand vette films aanraden waarin het draait om een epidemie/uitbreken van een ziekte? Contagion heb ik al gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 12:36 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Gisteren Clash of the Titans gezien. Erg leuke film ^^ Soort verhaal waar ik van hou. Vanavond dus maar voor Wrath of the Titans gaan

Goed dat je het zegt, ik ben Wrath helemaal vergeten te downloaden :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 12:37 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Kan iemand vette films aanraden waarin het draait om een epidemie/uitbreken van een ziekte? Contagion heb ik al gezien.

The Andromeda Strain
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 12:42 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Dakpan schreef:

The Andromeda Strain

Thx, in de download.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 12:51 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:

The Patriot
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 12:52 

Bierkoning

Dakpan schreef:

I Am Legend. Al is de ziekte dan al uitgebroken eigenlijk. En Planet Terror, maar dat vond ik zelf best een kutfilm :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 13:03 

Hardtraxx Veteran

Nah er moeten geen zombies in voorkomen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 13:11 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:

the invasion (2007)
Right at your door (2006)
The Happening (2008)
Outbreak (1995)
28 days/weeks later
Resident Evil films
Cabin Fever (2002)
[Rec] (2007)
Blindness (2008)

paar zombie films ook paar niet haha :P
Vorige  1 ... 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic