Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Net project x gezien. Dikke fessa deze fessa ga ik ook zetten. Zaterdag 8 uur bitchez welcome,
ugly bitchez are not.
E
mrazura wrote:Net project x gezien. Dikke fessa deze fessa ga ik ook zetten. Zaterdag 8 uur bitchez welcome,
ugly bitchez are not.
Haha, dat is toevallig, ik heb hem ook net gezien.
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
echte_oostzaner wrote:
mrazura wrote:Net project x gezien. Dikke fessa deze fessa ga ik ook zetten. Zaterdag 8 uur bitchez welcome,
ugly bitchez are not.
Haha, dat is toevallig, ik heb hem ook net gezien.
Hij was hard he :P Godverdomme je zal maar zon zwembad in je achtertuin hebben ik zou het wel weten :P
E
mrazura wrote:Hij was hard he :P Godverdomme je zal maar zon zwembad in je achtertuin hebben ik zou het wel weten :P
Ja, ik had het ook wel geweten, alleen vond die reactie van die vader niet echt realistisch. :P
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
echte_oostzaner wrote:
mrazura wrote:Hij was hard he :P Godverdomme je zal maar zon zwembad in je achtertuin hebben ik zou het wel weten :P
Ja, ik had het ook wel geweten, alleen vond die reactie van die vader niet echt realistisch. :P
Haha nee dat denk ik ook niet nee. Maar in Nederland zou je iets zoals dit nooit kunnen doen. Bij een feestje met 30 man staat de ibahesj al na uurtje voor de deur hier :cry:
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
mrazura wrote:
echte_oostzaner wrote:
Haha nee dat denk ik ook niet nee. Maar in Nederland zou je iets zoals dit nooit kunnen doen. Bij een feestje met 30 man staat de ibahesj al na uurtje voor de deur hier :cry:
dan moet je gewoon allemaal bukken en stil zijn :P
E
mrazura wrote:Haha nee dat denk ik ook niet nee. Maar in Nederland zou je iets zoals dit nooit kunnen doen. Bij een feestje met 30 man staat de ibahesj al na uurtje voor de deur hier :cry:
Ja, helaas wel, deed mij een beetje denken aan #chaosatkempi
S
G1LL wrote:
Almighty wrote:Nee nee, hoe ze in Carentan komen is precies het beeld als je spawnt als Allied in COD2 :P
Ook COD 1 en COD UO ;)

Klopt idd, met het kippenhok, het kapotte gebouw en die heuvel :P . Oude herinneringen (L)

Gister ook Project X gezien, geinige film :)
Company of Heroes precies hetzelfde. Saving Private Ryan heeft bij de landing en de brug exact dezelfde locaties als Medal of Honor Frontline. Al sloop je de tank in MOHF met een MG42 ipv dat er een P51 een bommetje dropt :lol:.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 10 days ago
mrazura wrote:
echte_oostzaner wrote:
Dat is in Amerika ook gewoon, best wel onmogelijk om zo'n feest te organiseren tenzij je in een chille buurt woont :)
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
je wait toch hoe die shit loopt nu. voor je je fessa beetje opkrikt komen die popo's de shit vernakken jwz.

ik ga maar even een goede, maar niet hele moeilijke thriller kijken. weet alleen nog niet welke :corn:
B
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
delange wrote:je wait toch hoe die shit loopt nu. voor je je fessa beetje opkrikt komen die popo's de shit vernakken jwz.

ik ga maar even een goede, maar niet hele moeilijke thriller kijken. weet alleen nog niet welke :corn:
De enige Thriller die nu in me opkomt is Disturbia :p
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2016
die is saai man. een buurman die iedereen met z'n mes bewerkt.

ben nu robin hood aan 't kijken. Russell Crowe weet me altijd wel goed te boeien.
Daarnaast vind ik films van Gerard Butler altijd erg vet. meesterlijke acteur van oa 300/law abiding citizen/machine gun preacher. dat zijn ook 3 brute films op een rij :worship:
B
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
delange wrote:die is saai man. een buurman die iedereen met z'n mes bewerkt.

ben nu robin hood aan 't kijken. Russell Crowe weet me altijd wel goed te boeien.
Daarnaast vind ik films van Gerard Butler altijd erg vet. meesterlijke acteur van oa 300/law abiding citizen/machine gun preacher. dat zijn ook 3 brute films op een rij :worship:
Robin Hood en 300 moet ik ook nog zien, bedankt want die zou ik bijna vergeten toe te voegen op mijn lijstje :P
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2016
zojuist apocalypto gekeken, productie van dhr gibson. behoorlijk bruut, maar niet diepgaand.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Gisteren Clash of the Titans gezien. Erg leuke film ^^ Soort verhaal waar ik van hou. Vanavond dus maar voor Wrath of the Titans gaan
Hardtraxx Elite
2049 posts member since 2009
last seen Apr 2013
Gister back to the future weer eens gezien :worship:
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
Gisteravond 2 films gekeken. Free Willy en American Beauty.

Free Willy: :cry: wat een prachtige film :cry:

American Beauty: Zieke film :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Kan iemand vette films aanraden waarin het draait om een epidemie/uitbreken van een ziekte? Contagion heb ik al gezien.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 8 days ago
nielstil wrote:Gisteren Clash of the Titans gezien. Erg leuke film ^^ Soort verhaal waar ik van hou. Vanavond dus maar voor Wrath of the Titans gaan
Goed dat je het zegt, ik ben Wrath helemaal vergeten te downloaden :).
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 8 days ago
Dakpan wrote:Kan iemand vette films aanraden waarin het draait om een epidemie/uitbreken van een ziekte? Contagion heb ik al gezien.
The Andromeda Strain
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Firetrap wrote:
Dakpan wrote:Kan iemand vette films aanraden waarin het draait om een epidemie/uitbreken van een ziekte? Contagion heb ik al gezien.
The Andromeda Strain
Thx, in de download.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
The Patriot
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 20 days ago
I Am Legend. Al is de ziekte dan al uitgebroken eigenlijk. En Planet Terror, maar dat vond ik zelf best een kutfilm :P
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Nah er moeten geen zombies in voorkomen. :P
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
the invasion (2007)
Right at your door (2006)
The Happening (2008)
Outbreak (1995)
28 days/weeks later
Resident Evil films
Cabin Fever (2002)
[Rec] (2007)
Blindness (2008)

paar zombie films ook paar niet haha :P