Net project x gezien. Dikke fessa deze fessa ga ik ook zetten. Zaterdag 8 uur bitchez welcome,
ugly bitchez are not.
ugly bitchez are not.
Haha, dat is toevallig, ik heb hem ook net gezien.mrazura wrote:Net project x gezien. Dikke fessa deze fessa ga ik ook zetten. Zaterdag 8 uur bitchez welcome,
ugly bitchez are not.
Hij was hard heechte_oostzaner wrote:Haha, dat is toevallig, ik heb hem ook net gezien.mrazura wrote:Net project x gezien. Dikke fessa deze fessa ga ik ook zetten. Zaterdag 8 uur bitchez welcome,
ugly bitchez are not.
Ja, ik had het ook wel geweten, alleen vond die reactie van die vader niet echt realistisch.mrazura wrote:Hij was hard heGodverdomme je zal maar zon zwembad in je achtertuin hebben ik zou het wel weten
Haha nee dat denk ik ook niet nee. Maar in Nederland zou je iets zoals dit nooit kunnen doen. Bij een feestje met 30 man staat de ibahesj al na uurtje voor de deur hierechte_oostzaner wrote:Ja, ik had het ook wel geweten, alleen vond die reactie van die vader niet echt realistisch.mrazura wrote:Hij was hard heGodverdomme je zal maar zon zwembad in je achtertuin hebben ik zou het wel weten
dan moet je gewoon allemaal bukken en stil zijnmrazura wrote:Haha nee dat denk ik ook niet nee. Maar in Nederland zou je iets zoals dit nooit kunnen doen. Bij een feestje met 30 man staat de ibahesj al na uurtje voor de deur hierechte_oostzaner wrote:Ja, ik had het ook wel geweten, alleen vond die reactie van die vader niet echt realistisch.mrazura wrote:Hij was hard heGodverdomme je zal maar zon zwembad in je achtertuin hebben ik zou het wel weten
Ja, helaas wel, deed mij een beetje denken aan #chaosatkempimrazura wrote:Haha nee dat denk ik ook niet nee. Maar in Nederland zou je iets zoals dit nooit kunnen doen. Bij een feestje met 30 man staat de ibahesj al na uurtje voor de deur hier
Company of Heroes precies hetzelfde. Saving Private Ryan heeft bij de landing en de brug exact dezelfde locaties als Medal of Honor Frontline. Al sloop je de tank in MOHF met een MG42 ipv dat er een P51 een bommetje droptG1LL wrote:Ook COD 1 en COD UOAlmighty wrote:Nee nee, hoe ze in Carentan komen is precies het beeld als je spawnt als Allied in COD2
Klopt idd, met het kippenhok, het kapotte gebouw en die heuvel. Oude herinneringen
![]()
Gister ook Project X gezien, geinige film
Dat is in Amerika ook gewoon, best wel onmogelijk om zo'n feest te organiseren tenzij je in een chille buurt woontmrazura wrote:Haha nee dat denk ik ook niet nee. Maar in Nederland zou je iets zoals dit nooit kunnen doen. Bij een feestje met 30 man staat de ibahesj al na uurtje voor de deur hierechte_oostzaner wrote:Ja, ik had het ook wel geweten, alleen vond die reactie van die vader niet echt realistisch.mrazura wrote:Hij was hard heGodverdomme je zal maar zon zwembad in je achtertuin hebben ik zou het wel weten
De enige Thriller die nu in me opkomt is Disturbia :pdelange wrote:je wait toch hoe die shit loopt nu. voor je je fessa beetje opkrikt komen die popo's de shit vernakken jwz.
ik ga maar even een goede, maar niet hele moeilijke thriller kijken. weet alleen nog niet welke
Robin Hood en 300 moet ik ook nog zien, bedankt want die zou ik bijna vergeten toe te voegen op mijn lijstjedelange wrote:die is saai man. een buurman die iedereen met z'n mes bewerkt.
ben nu robin hood aan 't kijken. Russell Crowe weet me altijd wel goed te boeien.
Daarnaast vind ik films van Gerard Butler altijd erg vet. meesterlijke acteur van oa 300/law abiding citizen/machine gun preacher. dat zijn ook 3 brute films op een rij
Goed dat je het zegt, ik ben Wrath helemaal vergeten te downloadennielstil wrote:Gisteren Clash of the Titans gezien. Erg leuke filmSoort verhaal waar ik van hou. Vanavond dus maar voor Wrath of the Titans gaan
The Andromeda StrainDakpan wrote:Kan iemand vette films aanraden waarin het draait om een epidemie/uitbreken van een ziekte? Contagion heb ik al gezien.
Thx, in de download.Firetrap wrote:The Andromeda StrainDakpan wrote:Kan iemand vette films aanraden waarin het draait om een epidemie/uitbreken van een ziekte? Contagion heb ik al gezien.
The PatriotDakpan wrote:Kan iemand vette films aanraden waarin het draait om een epidemie/uitbreken van een ziekte? Contagion heb ik al gezien.
I Am Legend. Al is de ziekte dan al uitgebroken eigenlijk. En Planet Terror, maar dat vond ik zelf best een kutfilmDakpan wrote:Kan iemand vette films aanraden waarin het draait om een epidemie/uitbreken van een ziekte? Contagion heb ik al gezien.
the invasion (2007)Dakpan wrote:Kan iemand vette films aanraden waarin het draait om een epidemie/uitbreken van een ziekte? Contagion heb ik al gezien.