Aantal al gezien dus ff de onbekende opzoeken. 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Mocht je [Rec] nog niet gezien hebben dan is dat een aanrader! Is overigens ook een 2e deel van en de Amerikaanse variant heet Quarantine (ja die is slechter dan [Rec])Dakpan wrote:Aantal al gezien dus ff de onbekende opzoeken.
Ik vind 1 en 2 best wel gelijkwaardig eigenlijkSolis wrote:Mocht je [Rec] nog niet gezien hebben dan is dat een aanrader! Is overigens ook een 2e deel van en de Amerikaanse variant heet Quarantine (ja die is slechter dan [Rec])Dakpan wrote:Aantal al gezien dus ff de onbekende opzoeken.
Rec al gezien, geniale film. Ook een soort van zombie-achtig maar het stoorde me niet.
-
A
Ik werd bij REC een beetje gek van dat Spaanse gepeupel
Rec 2 ook al gezien dan? Zelfde principe eigenlijk.Dakpan wrote:Rec al gezien, geniale film. Ook een soort van zombie-achtig maar het stoorde me niet.
Yup.Pommer wrote:Rec 2 ook al gezien dan? Zelfde principe eigenlijk.Dakpan wrote:Rec al gezien, geniale film. Ook een soort van zombie-achtig maar het stoorde me niet.
Ik zoek eigenlijk meer van dat soort films! Dus gefilmd met een handycam/trillend beeld e.d. Enkele voorbeelden: Blair Witch Project, [Rec], Cloverfield, Paranormal Activity enzovoorts.
afgelope week the grey gekeken
vond ik wel een vermakelijke film
vond ik wel een vermakelijke film
Trollhunter, Chronicle, Diary of the dead, en Project x al zijn dit geen horror filmsSolis wrote:Ik zoek eigenlijk meer van dat soort films! Dus gefilmd met een handycam/trillend beeld e.d. Enkele voorbeelden: Blair Witch Project, [Rec], Cloverfield, Paranormal Activity enzovoorts.
Last edited by _dp_ on 16 Jun 2012 19:20, edited 1 time in total.
Had laatst zo'n camcorder film gezien van 4 jongeren die naar het bos gaan en daar een documentaire willen maken. Op een gegeven moment zien ze een soort beest en dan begint de gekte. Was wel vermakelijk om te kijken, ben alleen gvd de titel kwijt. 
-
A
Blair Witch ProjectNando wrote:Had laatst zo'n camcorder film gezien van 4 jongeren die naar het bos gaan en daar een documentaire willen maken. Op een gegeven moment zien ze een soort beest en dan begint de gekte. Was wel vermakelijk om te kijken, ben alleen gvd de titel kwijt.
Grave Encounters.Solis wrote:Ik zoek eigenlijk meer van dat soort films! Dus gefilmd met een handycam/trillend beeld e.d. Enkele voorbeelden: Blair Witch Project, [Rec], Cloverfield, Paranormal Activity enzovoorts.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 10 days ago
Gisteren nog gezien, toch nog wel een goed filmpjePommer wrote:I Am Legend. Al is de ziekte dan al uitgebroken eigenlijk. En Planet Terror, maar dat vond ik zelf best een kutfilmDakpan wrote:Kan iemand vette films aanraden waarin het draait om een epidemie/uitbreken van een ziekte? Contagion heb ik al gezien.
Ah die ken ik nog niet! Bedankt voor de tipDakpan wrote:Grave Encounters.Solis wrote:Ik zoek eigenlijk meer van dat soort films! Dus gefilmd met een handycam/trillend beeld e.d. Enkele voorbeelden: Blair Witch Project, [Rec], Cloverfield, Paranormal Activity enzovoorts.
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Pas een aantal goede films gezien:
Children of Men
Mystic River
The Last King of Scotland
Children of Men
Mystic River
The Last King of Scotland
Exit HumanityDakpan wrote:Kan iemand vette films aanraden waarin het draait om een epidemie/uitbreken van een ziekte? Contagion heb ik al gezien.
En anders de hele serie The Walking Dead
Gisteravond Chronicle gezien, viel erg tegen. Geweldig concept, maar slecht uitgevoerd met matig acteerwerk en hele zwakke effecten.
Overigens vind ik [Rec] de sterkste film als het echt om horrors gaat, gevolgd door deel 2 en Paranormal Activity 3.
The Tunnel (2011) ook nog.Dakpan wrote:Grave Encounters.Solis wrote:Ik zoek eigenlijk meer van dat soort films! Dus gefilmd met een handycam/trillend beeld e.d. Enkele voorbeelden: Blair Witch Project, [Rec], Cloverfield, Paranormal Activity enzovoorts.
Overigens vind ik [Rec] de sterkste film als het echt om horrors gaat, gevolgd door deel 2 en Paranormal Activity 3.
Haha, nee. Was een nieuwe film.Almighty wrote:Blair Witch ProjectNando wrote:Had laatst zo'n camcorder film gezien van 4 jongeren die naar het bos gaan en daar een documentaire willen maken. Op een gegeven moment zien ze een soort beest en dan begint de gekte. Was wel vermakelijk om te kijken, ben alleen gvd de titel kwijt.
wat vond je van het einde van de film?XtD wrote:Gisteravond Chronicle gezien, viel erg tegen. Geweldig concept, maar slecht uitgevoerd met matig acteerwerk en hele zwakke effecten.
Je moet die film goed stoned kijken dan ga je helemaal stuk. Uiteindelijk zei een maat van me dat als hij die krachten zou hebben hij een darth vader outfit zou kopen en dan door de stad zou lopen en mensen optillen en laten stikken. Echt je kon me oprapen toendelange wrote:wat vond je van het einde van de film?XtD wrote:Gisteravond Chronicle gezien, viel erg tegen. Geweldig concept, maar slecht uitgevoerd met matig acteerwerk en hele zwakke effecten.
Uiteindelijk zei een ander maatje dat hij dan maar luke skywalker moest zijn en ze dan maar tege elkaar moeste vechten
Ik vond het einde eigenlijk best wel ziek. Stuk beter dan de eerste helft van de film waar ik geen zak aan vond.
-
G
ik heb em vandaag gedownloadXtD wrote:Gisteravond Chronicle gezien, viel erg tegen. Geweldig concept, maar slecht uitgevoerd met matig acteerwerk en hele zwakke effecten.
Het einde was wel ok, maar de aanleiding tot gebeurtenissen vond ik niet zo heel geloofwaardig. En daarnaast, nog waren de effecten dramatisch.delange wrote:wat vond je van het einde van de film?XtD wrote:Gisteravond Chronicle gezien, viel erg tegen. Geweldig concept, maar slecht uitgevoerd met matig acteerwerk en hele zwakke effecten.