Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 13:24 

Hardtraxx Veteran

Aantal al gezien dus ff de onbekende opzoeken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 13:55 

Hardtraxx Veteran

Uhm Daybreakers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 14:02 

Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:

Mocht je [Rec] nog niet gezien hebben dan is dat een aanrader! Is overigens ook een 2e deel van en de Amerikaanse variant heet Quarantine (ja die is slechter dan [Rec])
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 14:05 

Hardtraxx Veteran

Solis schreef:
Dakpan schreef:

Mocht je [Rec] nog niet gezien hebben dan is dat een aanrader! Is overigens ook een 2e deel van en de Amerikaanse variant heet Quarantine (ja die is slechter dan [Rec])

Ik vind 1 en 2 best wel gelijkwaardig eigenlijk :) Deel 3 (Genesis) is ondertussen ook een soort van uit, heb hem zelf nog niet weten te verkrijgen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 14:17 

Hardtraxx Veteran

Rec al gezien, geniale film. Ook een soort van zombie-achtig maar het stoorde me niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 14:29 

Ik werd bij REC een beetje gek van dat Spaanse gepeupel
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 14:40 

Bierkoning

Dakpan schreef:
Rec al gezien, geniale film. Ook een soort van zombie-achtig maar het stoorde me niet.

Rec 2 ook al gezien dan? Zelfde principe eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 18:16 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Dakpan schreef:

Rec 2 ook al gezien dan? Zelfde principe eigenlijk.

Yup.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 18:45 

Hardtraxx Elite

Ik zoek eigenlijk meer van dat soort films! Dus gefilmd met een handycam/trillend beeld e.d. Enkele voorbeelden: Blair Witch Project, [Rec], Cloverfield, Paranormal Activity enzovoorts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 19:12 

Hardtraxx Veteran

afgelope week the grey gekeken

vond ik wel een vermakelijke film
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 19:18 

Hardtraxx Veteran

Solis schreef:
Ik zoek eigenlijk meer van dat soort films! Dus gefilmd met een handycam/trillend beeld e.d. Enkele voorbeelden: Blair Witch Project, [Rec], Cloverfield, Paranormal Activity enzovoorts.

Trollhunter, Chronicle, Diary of the dead, en Project x al zijn dit geen horror films :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 19:18 

Hardtraxx Veteran

Had laatst zo'n camcorder film gezien van 4 jongeren die naar het bos gaan en daar een documentaire willen maken. Op een gegeven moment zien ze een soort beest en dan begint de gekte. Was wel vermakelijk om te kijken, ben alleen gvd de titel kwijt. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 19:23 

Nando schreef:
Had laatst zo'n camcorder film gezien van 4 jongeren die naar het bos gaan en daar een documentaire willen maken. Op een gegeven moment zien ze een soort beest en dan begint de gekte. Was wel vermakelijk om te kijken, ben alleen gvd de titel kwijt. :mad:

Blair Witch Project
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 19:35 

Hardtraxx Veteran

Solis schreef:

Grave Encounters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 19:36 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Dakpan schreef:
Kan iemand vette films aanraden waarin het draait om een epidemie/uitbreken van een ziekte? Contagion heb ik al gezien.

I Am Legend. Al is de ziekte dan al uitgebroken eigenlijk. En Planet Terror, maar dat vond ik zelf best een kutfilm :P

Gisteren nog gezien, toch nog wel een goed filmpje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 13:20 

Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:
Solis schreef:

Grave Encounters.

Ah die ken ik nog niet! Bedankt voor de tip :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 13:23 

Hardtraxxer

Pas een aantal goede films gezien:
Children of Men
Mystic River
The Last King of Scotland
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 13:33 

Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
Kan iemand vette films aanraden waarin het draait om een epidemie/uitbreken van een ziekte? Contagion heb ik al gezien.

Exit Humanity

En anders de hele serie The Walking Dead
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 14:14 

Hardtraxx Veteran

Gisteravond Chronicle gezien, viel erg tegen. Geweldig concept, maar slecht uitgevoerd met matig acteerwerk en hele zwakke effecten.

Dakpan schreef:
Solis schreef:

Grave Encounters.

The Tunnel (2011) ook nog.

Overigens vind ik [Rec] de sterkste film als het echt om horrors gaat, gevolgd door deel 2 en Paranormal Activity 3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 18:28 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Nando schreef:

Blair Witch Project

Haha, nee. Was een nieuwe film.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 18:42 

Hardtraxx Addict

XtD schreef:
Gisteravond Chronicle gezien, viel erg tegen. Geweldig concept, maar slecht uitgevoerd met matig acteerwerk en hele zwakke effecten.

wat vond je van het einde van de film?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 19:08 

Hardtraxx Veteran

delange schreef:
XtD schreef:

Je moet die film goed stoned kijken dan ga je helemaal stuk. Uiteindelijk zei een maat van me dat als hij die krachten zou hebben hij een darth vader outfit zou kopen en dan door de stad zou lopen en mensen optillen en laten stikken. Echt je kon me oprapen toen :P

Uiteindelijk zei een ander maatje dat hij dan maar luke skywalker moest zijn en ze dan maar tege elkaar moeste vechten :lol:

Ik vond het einde eigenlijk best wel ziek. Stuk beter dan de eerste helft van de film waar ik geen zak aan vond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 20:05 

XtD schreef:

ik heb em vandaag gedownload xd hopelijk valt ie een beetje mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 22:51 

Hardtraxx Veteran

delange schreef:
XtD schreef:

Het einde was wel ok, maar de aanleiding tot gebeurtenissen vond ik niet zo heel geloofwaardig. En daarnaast, nog waren de effecten dramatisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 00:44 

Hardtraxx Veteran

American Warships: NIET aan beginnen ;)
Vorige  1 ... 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic