In Band Of Brothers zit de map Carentan ook bijna identiekBasshunterzz wrote:Dat is ook bij Saving Private Ryan, dat beginstuk is hetzelfde als het begin van Medal of Honor FrontlinerAlmighty wrote:The Longest Day op RTL7![]()
Zie nu pas, die missie in COD1 met die brug is 1 op 1 uit deze film overgenomen
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 10 days ago
Ik moet 4 en 5 nog zien, zijn het aanraders?delange wrote:final destination 5. zulke films boeien me op de een of andere manier wel
Je bedoeld in de game Brothers In Arms of? Daar heb ik namelijk wel meer gelijkenissen tussen gezien. (BoB & BiA dus)Almighty wrote:In Band Of Brothers zit de map Carentan ook bijna identiekBasshunterzz wrote:Dat is ook bij Saving Private Ryan, dat beginstuk is hetzelfde als het begin van Medal of Honor FrontlinerAlmighty wrote:The Longest Day op RTL7![]()
Zie nu pas, die missie in COD1 met die brug is 1 op 1 uit deze film overgenomen
Anyway, net dus Sex Drive gekeken, wat een geweldige film. Helemaal mijn humor
-
A
Nee nee, hoe ze in Carentan komen is precies het beeld als je spawnt als Allied in COD2 
Ook COD 1 en COD UOAlmighty wrote:Nee nee, hoe ze in Carentan komen is precies het beeld als je spawnt als Allied in COD2
Klopt idd, met het kippenhok, het kapotte gebouw en die heuvel
Gister ook Project X gezien, geinige film
Hoe ze daar dood vallenAlmighty wrote:The Longest Day op RTL7![]()
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 10 days ago
Me to, wie heeft er zin in een feestjeG1LL wrote:Ook COD 1 en COD UOAlmighty wrote:Nee nee, hoe ze in Carentan komen is precies het beeld als je spawnt als Allied in COD2
Klopt idd, met het kippenhok, het kapotte gebouw en die heuvel. Oude herinneringen
![]()
Gister ook Project X gezien, geinige film
Ben totaal geen filmkenner, maar vind het wel leuk om te kijken. Wie kan mij de beste films voor een dosis hele droge humor opnoemen?
Je moet er van houden om te zien hoe mensen sterven op een nogal lugubere manier. Steeds weer dezelfde uitkomst etc. Ik ben er wel op uitgekeken als ik eerlijk benBasshunterzz wrote:Ik moet 4 en 5 nog zien, zijn het aanraders?delange wrote:final destination 5. zulke films boeien me op de een of andere manier wel
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 8 days ago
Project Fucking X, wat een bazenfilm! Zelden zo goed vermaakt van minuut tot minuut.
-
A
Meesterlijke filmRickie wrote:Hoe ze daar dood vallenAlmighty wrote:The Longest Day op RTL7![]()
![]()
Ik zag vandaag die trailer ook ja. Ziet er wel geniaal uitoostzaner wrote:View on YouTube
Sex Drive, The Hangover, A Fish Called Wanda, alle Scary Movies, The Big Lebowski, Superbad, The 40 Year Old Virgin.katamaran wrote:Ben totaal geen filmkenner, maar vind het wel leuk om te kijken. Wie kan mij de beste films voor een dosis hele droge humor opnoemen?
Daar kun je wel ff mee vooruit
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
met een uitroepteken achter The Big Lebowski, koning van de comedy.
-
A
Ik vond er echt geen ruk aanFiretrap wrote:met een uitroepteken achter The Big Lebowski, koning van de comedy.
Same here..Almighty wrote:Ik vond er echt geen ruk aanFiretrap wrote:met een uitroepteken achter The Big Lebowski, koning van de comedy.
+4XtD wrote:Same here..Almighty wrote:Ik vond er echt geen ruk aanFiretrap wrote:met een uitroepteken achter The Big Lebowski, koning van de comedy.
Ik ben er eens aan begonne om alle Star Wars films weer te kijken. Nu de 3e gezien. (als je het verhaal volgt, de 6e die ze gemaakt hebben dus)
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
Dat kan, zonde, als de film je ligt is hij echt hilarischAlmighty wrote:Ik vond er echt geen ruk aanFiretrap wrote:met een uitroepteken achter The Big Lebowski, koning van de comedy.
vorig weekend Safe House gezien, lekkere film hoor! 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
4 is saai, 5 is weer leuk.Basshunterzz wrote:Ik moet 4 en 5 nog zien, zijn het aanraders?delange wrote:final destination 5. zulke films boeien me op de een of andere manier wel
-
E
Blow
Ik ken echt niemand die een beetje van films houd, en die film niet goed vind!! "Geen ruk aan" ???? BizarFiretrap wrote:Dat kan, zonde, als de film je ligt is hij echt hilarischAlmighty wrote:Ik vond er echt geen ruk aanFiretrap wrote:met een uitroepteken achter The Big Lebowski, koning van de comedy..
-
G
Gister gekeken:
News Movie:
geniaal, droge humor, gewoon geniaal hahaha
scheelt ook wel dat ik ongeveer de halve film heb zitten kletsen maarja
Vandaag:
Kuifje en het geheim van de eenhoorn
Erg leuke film!
zeker een aanrader: goed verhaal, leuk in elkaar gezet, ziet er goed uit, kijkt lekker door, top
News Movie:
geniaal, droge humor, gewoon geniaal hahaha
scheelt ook wel dat ik ongeveer de halve film heb zitten kletsen maarja
Vandaag:
Kuifje en het geheim van de eenhoorn
Erg leuke film!
zeker een aanrader: goed verhaal, leuk in elkaar gezet, ziet er goed uit, kijkt lekker door, top
Zany - Pureechte_oostzaner wrote:Blow
Vette film trouwens!
Last edited by Solis on 14 Jun 2012 01:25, edited 1 time in total.