B
Asyrian wrote: Iron Sky sloeg echt nergens op :lol: die Der Untergang spoof was wel geniaal xD
Haha ja, prachtig was dat xd
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 8 days ago
Banaanslak wrote:Gisteren Iron Sky en Project X gezien.
Ik ook.

Vind films met Nazis altijd erg vet, alleen deze wat minder. Komt misschien omdat het teveel komediegehalte had.

Project X is echt machtig, vooral als Heads Will Roll (A-Trak Remix) en Pursuit of Happiness (Steve Aoki Dance Remix) erin klappen. :worship:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Op dit moment Beer Pong én Sex Drive op tv :P Beer Pong ga ik kijken en Sex Drive neem ik op haha.
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Pommer doet volgens mij een poging IMDB te verslaan! Jeuzus wat kijk jij veel films :p
H
Hardtraxxer
807 posts member since 2012
last seen 9 days ago
Pommer wrote:Op dit moment Beer Pong én Sex Drive op tv :P Beer Pong ga ik kijken en Sex Drive neem ik op haha.
Beer pong is een afrader, is echt geen flikker aan imo.
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
Vorige week prometheus gezien. Vond hem echt super vet :) Vooral het allerlaatste fragment van de film is echt epic. Als je van te voren niet weet van welke serie films die onderdeel is moet je dat ook zeker houden tot je de hele film gezien hebt :D
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 10 days ago
Iemand the Cabin in the Woods gezien? Ik vind het echt een topfilm! Een van de beste horrorfilms ooit gemaakt. Een aanrader voor de horror fans maar ook mensen die misschien niet van horror houden raad ik hem aan.

Het lijkt gewoon weer zo'n 'Jongeren gaan naar bos, vinden iets, monster(s) worden opgeroepen, de hoer sterft eerst dan de macho dan de idioot dan de nerd en dan blijft de maagd over' film. Maar deze film maakt echt een hele rare wending. Ik zeg er niet te veel over want dan verraad ik de boel :P
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Basshunterzz wrote:Iemand the Cabin in the Woods gezien? Ik vind het echt een topfilm! Een van de beste horrorfilms ooit gemaakt. Een aanrader voor de horror fans maar ook mensen die misschien niet van horror houden raad ik hem aan.

Het lijkt gewoon weer zo'n 'Jongeren gaan naar bos, vinden iets, monster(s) worden opgeroepen, de hoer sterft eerst dan de macho dan de idioot dan de nerd en dan blijft de maagd over' film. Maar deze film maakt echt een hele rare wending. Ik zeg er niet te veel over want dan verraad ik de boel :P
inderdaad top film! heb hem ook gezien. Samen met The woman in Black horrortoppers van de afgelopen jaren :thumbup:
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
Basshunterzz wrote:Iemand the Cabin in the Woods gezien? Ik vind het echt een topfilm! Een van de beste horrorfilms ooit gemaakt. Een aanrader voor de horror fans maar ook mensen die misschien niet van horror houden raad ik hem aan.

Sorry, maar als je dit zegt haak ik al af. originaliteit is ver te zoeken laatste tijd. horrorfilms gaan tegenwoordig nergens meer over, behalve buitenaardse wezen of zombienazi's :yawn:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
delange wrote:zombienazi's :yawn:
Of zombiefriezen
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
patrickjeb wrote:
delange wrote:zombienazi's :yawn:
Of zombiefriezen
Die zijn lieff hoor :$

Afgelopen week trouwens Iron man 1 & 2 gezien, vond het goede films :thumbsup: Vooral deel 2 met het mooie vrouwtje erin :love:
B
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
delange wrote:

Sorry, maar als je dit zegt haak ik al af. originaliteit is ver te zoeken laatste tijd. horrorfilms gaan tegenwoordig nergens meer over, behalve buitenaardse wezen of zombienazi's :yawn:
Hoezo haak je nou al af? Je weet niet eens wat voor wending deze film gaat nemen :P
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Wie weet er nog een leuke film om even te zien op een regenachtige dag zoals deze
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2016
roberttt wrote:Wie weet er nog een leuke film om even te zien op een regenachtige dag zoals deze
ironclad ironclad ironclad :P
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
delange wrote:
roberttt wrote:Wie weet er nog een leuke film om even te zien op een regenachtige dag zoals deze
ironclad ironclad ironclad :P
Vet hoor dat soort films haha. :P
Ironclad laat tenminste wel bloed zien en afgehakte lichaamsdelen haha.
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Intouchables :worship:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 21 days ago
hardstyle007 wrote:
Pommer wrote:Op dit moment Beer Pong én Sex Drive op tv :P Beer Pong ga ik kijken en Sex Drive neem ik op haha.
Beer pong is een afrader, is echt geen flikker aan imo.
Was inderdaad niet zo veel aan. Wel een verdomd lekker wijf die Franse :love:
mr_vertigo wrote:Pommer doet volgens mij een poging IMDB te verslaan! Jeuzus wat kijk jij veel films :p
Hahaha, dat krijg je als je een paar maanden niet meer studeert, teveel vrije tijd. :P
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2016
iron sky eergister gezien. wát een boutfilm, echt een graffilm. totaal geen humor en alles wat kut wat er maar kut aan kon wezen. :P
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Qua verhaal zal het vast geen hoogvlieger worden, maar een goeie portie geweld is aanwezig :). The Raid.

View on YouTube
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 8 days ago
Eerste beelden van Django Unchained zijn er :D Me gusta!
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Firetrap wrote:Eerste beelden van Django Unchained zijn er :D Me gusta!
Een Tarantino movie, dus kan bijna niet anders dan vet te zijn :D
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2016
Sainen wrote:Qua verhaal zal het vast geen hoogvlieger worden, maar een goeie portie geweld is aanwezig :). The Raid.

View on YouTube
Heb hem al gezien, voor het verhaal hoef je het inderdaad niet te kijken :P
A
The Longest Day op RTL7 :worship:

Zie nu pas, die missie in COD1 met die brug is 1 op 1 uit deze film overgenomen :P
B
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
Almighty wrote:The Longest Day op RTL7 :worship:

Zie nu pas, die missie in COD1 met die brug is 1 op 1 uit deze film overgenomen :P
Dat is ook bij Saving Private Ryan, dat beginstuk is hetzelfde als het begin van Medal of Honor Frontliner :P
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2016
final destination 5. zulke films boeien me op de een of andere manier wel :)