Haha ja, prachtig was datAsyrian wrote: Iron Sky sloeg echt nergens opdie Der Untergang spoof was wel geniaal xD
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
B
Ik ook.Banaanslak wrote:Gisteren Iron Sky en Project X gezien.
Vind films met Nazis altijd erg vet, alleen deze wat minder. Komt misschien omdat het teveel komediegehalte had.
Project X is echt machtig, vooral als Heads Will Roll (A-Trak Remix) en Pursuit of Happiness (Steve Aoki Dance Remix) erin klappen.
Op dit moment Beer Pong én Sex Drive op tv
Beer Pong ga ik kijken en Sex Drive neem ik op haha.
Pommer doet volgens mij een poging IMDB te verslaan! Jeuzus wat kijk jij veel films :p
-
HHardtraxxer
- 807 posts member since 2012
- last seen 9 days ago
Beer pong is een afrader, is echt geen flikker aan imo.Pommer wrote:Op dit moment Beer Pong én Sex Drive op tvBeer Pong ga ik kijken en Sex Drive neem ik op haha.
Vorige week prometheus gezien. Vond hem echt super vet
Vooral het allerlaatste fragment van de film is echt epic. Als je van te voren niet weet van welke serie films die onderdeel is moet je dat ook zeker houden tot je de hele film gezien hebt 
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 10 days ago
Iemand the Cabin in the Woods gezien? Ik vind het echt een topfilm! Een van de beste horrorfilms ooit gemaakt. Een aanrader voor de horror fans maar ook mensen die misschien niet van horror houden raad ik hem aan.
Het lijkt gewoon weer zo'n 'Jongeren gaan naar bos, vinden iets, monster(s) worden opgeroepen, de hoer sterft eerst dan de macho dan de idioot dan de nerd en dan blijft de maagd over' film. Maar deze film maakt echt een hele rare wending. Ik zeg er niet te veel over want dan verraad ik de boel
Het lijkt gewoon weer zo'n 'Jongeren gaan naar bos, vinden iets, monster(s) worden opgeroepen, de hoer sterft eerst dan de macho dan de idioot dan de nerd en dan blijft de maagd over' film. Maar deze film maakt echt een hele rare wending. Ik zeg er niet te veel over want dan verraad ik de boel
inderdaad top film! heb hem ook gezien. Samen met The woman in Black horrortoppers van de afgelopen jarenBasshunterzz wrote:Iemand the Cabin in the Woods gezien? Ik vind het echt een topfilm! Een van de beste horrorfilms ooit gemaakt. Een aanrader voor de horror fans maar ook mensen die misschien niet van horror houden raad ik hem aan.
Sorry, maar als je dit zegt haak ik al af. originaliteit is ver te zoeken laatste tijd. horrorfilms gaan tegenwoordig nergens meer over, behalve buitenaardse wezen of zombienazi'sBasshunterzz wrote:Iemand the Cabin in the Woods gezien? Ik vind het echt een topfilm! Een van de beste horrorfilms ooit gemaakt. Een aanrader voor de horror fans maar ook mensen die misschien niet van horror houden raad ik hem aan.
Of zombiefriezendelange wrote:zombienazi's
Die zijn lieff hoorpatrickjeb wrote:Of zombiefriezendelange wrote:zombienazi's
Afgelopen week trouwens Iron man 1 & 2 gezien, vond het goede films
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 10 days ago
Hoezo haak je nou al af? Je weet niet eens wat voor wending deze film gaat nemendelange wrote:Sorry, maar als je dit zegt haak ik al af. originaliteit is ver te zoeken laatste tijd. horrorfilms gaan tegenwoordig nergens meer over, behalve buitenaardse wezen of zombienazi'sBasshunterzz wrote:Iemand the Cabin in the Woods gezien? Ik vind het echt een topfilm! Een van de beste horrorfilms ooit gemaakt. Een aanrader voor de horror fans maar ook mensen die misschien niet van horror houden raad ik hem aan.
Wie weet er nog een leuke film om even te zien op een regenachtige dag zoals deze
ironclad ironclad ironcladroberttt wrote:Wie weet er nog een leuke film om even te zien op een regenachtige dag zoals deze
Vet hoor dat soort films haha.delange wrote:ironclad ironclad ironcladroberttt wrote:Wie weet er nog een leuke film om even te zien op een regenachtige dag zoals deze
Ironclad laat tenminste wel bloed zien en afgehakte lichaamsdelen haha.
Was inderdaad niet zo veel aan. Wel een verdomd lekker wijf die Fransehardstyle007 wrote:Beer pong is een afrader, is echt geen flikker aan imo.Pommer wrote:Op dit moment Beer Pong én Sex Drive op tvBeer Pong ga ik kijken en Sex Drive neem ik op haha.
Hahaha, dat krijg je als je een paar maanden niet meer studeert, teveel vrije tijd.mr_vertigo wrote:Pommer doet volgens mij een poging IMDB te verslaan! Jeuzus wat kijk jij veel films :p
iron sky eergister gezien. wát een boutfilm, echt een graffilm. totaal geen humor en alles wat kut wat er maar kut aan kon wezen. 
Qua verhaal zal het vast geen hoogvlieger worden, maar een goeie portie geweld is aanwezig
. The Raid.
View on YouTube
View on YouTube
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 8 days ago
Eerste beelden van Django Unchained zijn er
Me gusta!
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Een Tarantino movie, dus kan bijna niet anders dan vet te zijnFiretrap wrote:Eerste beelden van Django Unchained zijn erMe gusta!
Heb hem al gezien, voor het verhaal hoef je het inderdaad niet te kijkenSainen wrote:Qua verhaal zal het vast geen hoogvlieger worden, maar een goeie portie geweld is aanwezig. The Raid.
View on YouTube
-
A
The Longest Day op RTL7
Zie nu pas, die missie in COD1 met die brug is 1 op 1 uit deze film overgenomen
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 10 days ago
Dat is ook bij Saving Private Ryan, dat beginstuk is hetzelfde als het begin van Medal of Honor FrontlinerAlmighty wrote:The Longest Day op RTL7![]()