Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 23:44 

Asyrian schreef:
Iron Sky sloeg echt nergens op :lol: die Der Untergang spoof was wel geniaal xD

Haha ja, prachtig was dat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 19:49 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Gisteren Iron Sky en Project X gezien.

Ik ook.

Vind films met Nazis altijd erg vet, alleen deze wat minder. Komt misschien omdat het teveel komediegehalte had.

Project X is echt machtig, vooral als Heads Will Roll (A-Trak Remix) en Pursuit of Happiness (Steve Aoki Dance Remix) erin klappen. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 21:09 

Bierkoning

Op dit moment Beer Pong én Sex Drive op tv :P Beer Pong ga ik kijken en Sex Drive neem ik op haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 22:12 

Hardtraxx Addict

Pommer doet volgens mij een poging IMDB te verslaan! Jeuzus wat kijk jij veel films :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 22:53 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Op dit moment Beer Pong én Sex Drive op tv :P Beer Pong ga ik kijken en Sex Drive neem ik op haha.

Beer pong is een afrader, is echt geen flikker aan imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 00:04 

Hardtraxx Addict

Vorige week prometheus gezien. Vond hem echt super vet :) Vooral het allerlaatste fragment van de film is echt epic. Als je van te voren niet weet van welke serie films die onderdeel is moet je dat ook zeker houden tot je de hele film gezien hebt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 00:10 

Hardtraxx Veteran

Iemand the Cabin in the Woods gezien? Ik vind het echt een topfilm! Een van de beste horrorfilms ooit gemaakt. Een aanrader voor de horror fans maar ook mensen die misschien niet van horror houden raad ik hem aan.

Het lijkt gewoon weer zo'n 'Jongeren gaan naar bos, vinden iets, monster(s) worden opgeroepen, de hoer sterft eerst dan de macho dan de idioot dan de nerd en dan blijft de maagd over' film. Maar deze film maakt echt een hele rare wending. Ik zeg er niet te veel over want dan verraad ik de boel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 01:51 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Iemand the Cabin in the Woods gezien? Ik vind het echt een topfilm! Een van de beste horrorfilms ooit gemaakt. Een aanrader voor de horror fans maar ook mensen die misschien niet van horror houden raad ik hem aan.

Het lijkt gewoon weer zo'n 'Jongeren gaan naar bos, vinden iets, monster(s) worden opgeroepen, de hoer sterft eerst dan de macho dan de idioot dan de nerd en dan blijft de maagd over' film. Maar deze film maakt echt een hele rare wending. Ik zeg er niet te veel over want dan verraad ik de boel :P

inderdaad top film! heb hem ook gezien. Samen met The woman in Black horrortoppers van de afgelopen jaren :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 09:45 

Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:

Sorry, maar als je dit zegt haak ik al af. originaliteit is ver te zoeken laatste tijd. horrorfilms gaan tegenwoordig nergens meer over, behalve buitenaardse wezen of zombienazi's :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 09:49 

Hardtraxx Veteran

delange schreef:
zombienazi's :yawn:

Of zombiefriezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 09:53 

Donateur

patrickjeb schreef:
delange schreef:
zombienazi's :yawn:

Of zombiefriezen

Die zijn lieff hoor :$

Afgelopen week trouwens Iron man 1 & 2 gezien, vond het goede films :thumbsup: Vooral deel 2 met het mooie vrouwtje erin :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 12:14 

Hardtraxx Veteran

delange schreef:
Basshunterzz schreef:

Sorry, maar als je dit zegt haak ik al af. originaliteit is ver te zoeken laatste tijd. horrorfilms gaan tegenwoordig nergens meer over, behalve buitenaardse wezen of zombienazi's :yawn:

Hoezo haak je nou al af? Je weet niet eens wat voor wending deze film gaat nemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 12:51 

Donateur

Wie weet er nog een leuke film om even te zien op een regenachtige dag zoals deze
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 13:16 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Wie weet er nog een leuke film om even te zien op een regenachtige dag zoals deze

ironclad ironclad ironclad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 14:10 

Hardtraxx Veteran

delange schreef:
roberttt schreef:

ironclad ironclad ironclad :P

Vet hoor dat soort films haha. :P
Ironclad laat tenminste wel bloed zien en afgehakte lichaamsdelen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 15:15 

Hardtraxx Elite

Intouchables :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 15:20 

Bierkoning

hardstyle007 schreef:
Pommer schreef:

Beer pong is een afrader, is echt geen flikker aan imo.

Was inderdaad niet zo veel aan. Wel een verdomd lekker wijf die Franse :love:

mr_vertigo schreef:
Pommer doet volgens mij een poging IMDB te verslaan! Jeuzus wat kijk jij veel films :p

Hahaha, dat krijg je als je een paar maanden niet meer studeert, teveel vrije tijd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 15:29 

Hardtraxx Addict

iron sky eergister gezien. wát een boutfilm, echt een graffilm. totaal geen humor en alles wat kut wat er maar kut aan kon wezen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 18:41 

Hardtraxx Elite

Qua verhaal zal het vast geen hoogvlieger worden, maar een goeie portie geweld is aanwezig :). The Raid.

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 19:17 

Hardtraxx Veteran

Eerste beelden van Django Unchained zijn er :D Me gusta!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 19:34 

Donateur

Firetrap schreef:
Eerste beelden van Django Unchained zijn er :D Me gusta!

Een Tarantino movie, dus kan bijna niet anders dan vet te zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 21:06 

Hardtraxx Addict

Sainen schreef:
Qua verhaal zal het vast geen hoogvlieger worden, maar een goeie portie geweld is aanwezig :). The Raid.

Heb hem al gezien, voor het verhaal hoef je het inderdaad niet te kijken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 21:38 

The Longest Day op RTL7 :worship:

Zie nu pas, die missie in COD1 met die brug is 1 op 1 uit deze film overgenomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 22:06 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
The Longest Day op RTL7 :worship:

Zie nu pas, die missie in COD1 met die brug is 1 op 1 uit deze film overgenomen :P

Dat is ook bij Saving Private Ryan, dat beginstuk is hetzelfde als het begin van Medal of Honor Frontliner :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 22:08 

Hardtraxx Addict

final destination 5. zulke films boeien me op de een of andere manier wel :)
Vorige  1 ... 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic