Das inderdaad een geniale filmdelange wrote:full metal jacket thuis, eigenlijk echt een super filmpje
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxxer
- 616 posts member since 2008
- last seen Aug 2015
Wie weet er nog een goeie film? (horror/thriller/komedie)
iemand toevallig al the cabin in the woods gezien ?
iemand toevallig al the cabin in the woods gezien ?
ook mission impossible 4 gekeken. volgens mij geilt die tom cruise een beetje op zichzelf, tsjonge jonge
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 8 days ago
Vanwaar die aanname? 
zelf altijd de goodguy, uit dodelijke blessures staat hij op en wandelt verder, onmogelijke stunts etc en met gemak doet hij alles 
Ik heb hem ook gekeken en vond hem ook best geinig 
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Geweldige film Hot Fuzz 
Shaun of the dead is trouwens minstens zo leuk!
Shaun of the dead is trouwens minstens zo leuk!
lol mister stallone gaat nog een rambo maken 
Three musketeers gezien, ook weer een vermakelijk actiefilm! 
Rambo met een machinegeweer gemonteerd op z'n rollator vechtende tegen zijn eigen klonen wie de perfect soldiers zijn, maar hij eigenlijk nog steeds beter is ondanks zijn 80 jarige leeftijd?AniThing wrote:lol mister stallone gaat nog een rambo maken
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Net The Lovely Bones gekeken, wel mooie film. Maar in het begin duurde het wel effe voordat ik doorhad hoe of wat 
Laatst Con Air gezien. Epische film!
Chronicle gezien, een leuke film. 3 jongens wie telekinese gavens krijgen en hoe ze met die krachten omgaan.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
Dit moet je ook niet als serieuze oorlogsfilm zien hè. Dit is gewoon een keiharde spoof. En dan vind ik het juist grappig dat sommige scènes enorm worden uitgerekt. Bovendien ook een meeeesterlijke rol van Dhr Pitt ( Aldo Raine ) wat mij betreft, heerlijk dat accent en sullige manier van praten
.
-
A
Gister Inbetweeners gekeken, zo slecht dat het mooi is
wel zin in me examereisje nu 
Laatst In Bruges gezien. Redelijke film, maar niet echt bijzonder IMO.
Hebben meer mensen die gezien? En wat vonden jullie er van?
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
Die heb ik na een halfuurtje afgezet, omdat ik er geen reet aan vond
.
Voor zover ik de film herinner vond ik het wel een aardig goede, vermakelijke film!Daveytl wrote:Laatst In Bruges gezien. Redelijke film, maar niet echt bijzonder IMO.
Het begin was zoooooooooo traag
Ik kan daar niet echt tegen, zie liever veel dingen gebeuren.
Maar dat is wel het slimme aan de film, ze laten je meeleven met dat wachten op het telefoontje.
Maar dat is wel het slimme aan de film, ze laten je meeleven met dat wachten op het telefoontje.
-
D
Red Tails
Traagheid vind ik niet meer altijd iets negatiefs, want het kan juist een sterk effect geven aan een filmDaveytl wrote:Het begin was zoooooooooo traagIk kan daar niet echt tegen, zie liever veel dingen gebeuren.
Afgelopen vrijdag naar The Avengers geweest.
1 lange orgasme
1 lange orgasme
Gister Avatar gekeken.
Dacht dat het best een kut film zou zijn maar viel me best mee. Kwaliteit twijfelde ik niet aan, maar verhaal is ook wel goed.
Vanavond Prince Of Persia gekeken.
Ook wel leuke film. Niet een film die je gezien moet hebben. Maar als je je verveelt en wil een filmpje kijken is die best leuk.
Moet je wel van dat soort films houden.
Dacht dat het best een kut film zou zijn maar viel me best mee. Kwaliteit twijfelde ik niet aan, maar verhaal is ook wel goed.
Vanavond Prince Of Persia gekeken.
Ook wel leuke film. Niet een film die je gezien moet hebben. Maar als je je verveelt en wil een filmpje kijken is die best leuk.
Komt een beetje traag op gang, wat ik persoonlijk niet erg vind.Daveytl wrote:Laatst In Bruges gezien. Redelijke film, maar niet echt bijzonder IMO.
Meer dan prima acteerwerk, goede humor met mooie dialogen (