Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 11:25 

Hardtraxx Elite

Firetrap schreef:
Dit moet je ook niet als serieuze oorlogsfilm zien hè. Dit is gewoon een keiharde spoof. En dan vind ik het juist grappig dat sommige scènes enorm worden uitgerekt. Bovendien ook een meeeesterlijke rol van Dhr Pitt ( Aldo Raine ) wat mij betreft, heerlijk dat accent en sullige manier van praten :lol: .

Ik vond Christoph Waltz zijn rol ook wel goed spelen, vooral dit stukje :lol:

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 11:31 

Hardtraxx Veteran

Zombibi van het weekend gezien, wat een vage film :lol:
Typisch NL niveau..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 11:35 

Hardtraxx Addict

Rickie schreef:

Ik vond Christoph Waltz zijn rol ook wel goed spelen, vooral dit stukje :lol:

1,2,3 BINGO :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 11:49 

"Bawnjeurneauw"
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 12:06 

Hardtraxx Veteran

Haha idd, heerlijk :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 22:11 

Hardtraxx Elite

Project 141 schreef:
Ik weet dat het niet serieus is, is meestal met Quentin Tarantino :P Vind Brad Pitt de rol idd goed spelen ook ;) Maar sommige scenes, zoals het etentje van Soshanna (ofzoiets) met die duitsers duurt eindeloos, net zoals die scene met dat ze een kaart op hun kop hebben en dat moeten raden :P

Dat soort scenes zijn juist geniaal! Dan denk je: wat moet ik hier nu mee? En dan barst het los :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 00:00 

Hardtraxxer

Mulholland Drive net gekeken. Wat een bagger! bijna 3 uur van mijn leven vergooid :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 00:03 

Stop dan ook met kijken. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 00:07 

Hardtraxx Veteran

Mellow schreef:
Mulholland Drive net gekeken. Wat een bagger! bijna 3 uur van mijn leven vergooid :P

Dat is echt een ontzettend moeilijke film ja, kan begrijpen dat je het niets vond :P Had deze eerst gezien, vond het niet zo veel, toen ging ik een paar andere films van de regisseur kijken en achteraf vond ik hem toch wel iets hebben :P Ga hem binnenkort nog een keer bekijken denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 09:51 

Hardtraxx Veteran

David Lynch toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 11:18 

Hardtraxx Veteran

Gisteren The Avengers & The Hunger Games gekeken.

The Avengers verreweg één van de betere superhelden films die ik ooit gezien heb. Het verhaal steekt goed in elkaar en er zit geweldige humor in. Regelmatig dubbel gelegen met iron man xd

The Hunger Games viel me ook verrassend goed mee. Velen vertelde me dat er weinig aan was, maar vond het zelf toch een leuke film. Hoewel het einde net iets anders had gemogen. Beetje héél voorspelbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 11:41 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
David Lynch toch?

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 14:28 

Hardtraxx Veteran

Haha ja aparte films heeft die man :P wel stuk beter dan standaard Hollywood-crap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 19:53 

Hardtraxxer

Hahaha. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 20:40 

i thought u were a boy xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 15:54 

Hardtraxx Veteran

Gister weer een van mijn alltime favorites, RC aangezet

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 17:04 

This Means War gaat er vanavond na het werk nog even in... Heb was stukjes gezien.. aardig leuke film

Daarnaast Dictator and Ted.. 2 comedies waar ik naar uitkijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 22:41 

Hardtraxx Veteran

Zometeen eens Requiem For A Dream kijken. Ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 23:06 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Requiem For A Dream

:worship: :worship: :worship:
Pareltje van een geniale regisseur
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 23:10 

Hardtraxx Veteran

Gisteren de eerste Sherlock Holmes gekeken, erg vermakelijke film :D Straks even het vervolg kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 00:05 

Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Gisteren de eerste Sherlock Holmes gekeken, erg vermakelijke film :D Straks even het vervolg kijken.

Zijn zeker gelijk aan elkaar! Vooral het camerawerk (vooral 1 scène) uit deel 2 is weer meesterlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 00:12 

Hardtraxx Elite

93Wesley93 schreef:

:worship: :worship: x42934890234

Een van mijn favoriete films!!! Elke keer als ik die geniale soundtrack hoor krijg ik me een partij kippenvel..

Ik kan het begrijpen dat mensen dit niets vinden vanwege bijvoorbeeld de filmstijl, en dat mensen (vooral in het begin van de film) denken: what the fuck! Dit vind ik persoonlijk wel tof eigenlijk :)

Dit is overigens een van de weinige films waarbij ik me tijdens en na de aftiteling best wel kut voelde (wat ook de bedoeling is van deze film).

Ben nu wel benieuwd wat je ervan vond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 11:08 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Cruelty schreef:
Project 141 schreef:
Gister Inglourious Basterds gekeken, vond hem eigenlijk beetje tegenvallen.

Ik vond hem erg leuk juist :P.

Mja vind meeste films van Tarantino ook erg vet, maar ik vond dat in deze film sommige scenes echt te lang waren. Doet ie wel vaker in zijn films, zo veel aandacht voor schijnbaar nutteloze details, maar irriteerde me er een beetje aan in deze film.

Een van de vermakelijkste films die ik gezien heb. Op de grond gelegen van het lachen, die film steekt geweldig in elkaar. Waltz heeft zijn Oscar verdiend voor de rol van Hans Landa. Purrachtig. That's a Bingo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 11:48 

JVDM schreef:
Project 141 schreef:
Cruelty schreef:

Ik vond hem erg leuk juist :P.

Mja vind meeste films van Tarantino ook erg vet, maar ik vond dat in deze film sommige scenes echt te lang waren. Doet ie wel vaker in zijn films, zo veel aandacht voor schijnbaar nutteloze details, maar irriteerde me er een beetje aan in deze film.

Een van de vermakelijkste films die ik gezien heb. Op de grond gelegen van het lachen, die film steekt geweldig in elkaar. Waltz heeft zijn Oscar verdiend voor de rol van Hans Landa. Purrachtig. That's a Bingo!

:worship:

Einde is ook zo mooi :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 16:43 

Hardtraxx Veteran

Solis schreef:
93Wesley93 schreef:

:worship: :worship: x42934890234

Een van mijn favoriete films!!! Elke keer als ik die geniale soundtrack hoor krijg ik me een partij kippenvel..

Ik kan het begrijpen dat mensen dit niets vinden vanwege bijvoorbeeld de filmstijl, en dat mensen (vooral in het begin van de film) denken: what the fuck! Dit vind ik persoonlijk wel tof eigenlijk :)

Dit is overigens een van de weinige films waarbij ik me tijdens en na de aftiteling best wel kut voelde (wat ook de bedoeling is van deze film).

Ben nu wel benieuwd wat je ervan vond!

Heb hem net gekeken. Zoals je al aangeeft vond ik persoonlijk het begin niet zo heel veel bijzonders. Maar toen je die mensen helemaal hun leven zag verliezen werd het wel een heel aangrijpelijk verhaal. Heeft wel wat indruk op mij achter gelaten toen hij afgelopen was. Maar ik moet zeggen.. had eigenlijk nog net iets meer verwacht na al deze reacties over deze film. Maar viel zeker niet tegen, geweldige film..
Vorige  1 ... 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic