Gister American Pie Reunion gezien. Was weer geweldig met Stiffmeister

Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 1 day ago
bende van oss kijken 
Vanavond Gran Torino maar eens bekijken 
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Heb na een uur uitgezet, echt ontiegelijk slaapverwekkendJurheinen wrote:bende van oss kijken
@Lellebel, die film is pure klasse!
Goede film! Veel plezierMr Lellebel wrote:Vanavond Gran Torino maar eens bekijken
Chinatown gezien, redelijk filmpje maar had veel meer verwacht
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Ik heb uiteindelijk ook nog Abduction gekekenXtD wrote:Chinatown gezien, redelijk filmpje maar had veel meer verwacht
Behalve dat einde danProject 141 wrote:Zag afgelopen vrijdag Cloverfield op tv, wat een bazenfilm
Weekje vrij, dus zal eens een paar films kijken. Ben nu bezig met Memento en Gran Torino binnenhalen. Verder nog aanraders? Mindfuckfilms zoals Inception en Shutter Island zijn zeer welkom 
Ik heb zaterdag nacht warrior gezien, misschien dat die iets voor je is? Erg goede fiilm hoor, een van de betere van de laatste tijd. ook Drive vond ik een erg sterke film. Beide geen mindfuck films, maar het vermelden toch wel waard vond ik! 
Zaterdag Chronicle gezien in de bios. Wat een saai kutfilm alleen het einde was wat betreft special effects echt best ziek. Het is gewoon op de manier van cloverfield.
Ik had gister weer Despicable Me gezien. Hij blijft geniaal! 
Nee is gewoon een vriendin :pParvuz wrote:Jaja, film kijken he. Je zult het einde nooit zien.D-Nemacyst wrote:The Woman In Black Op DVDtje vanavond kijken met een vriendin
Maar je had ergens wel gelijk, de dvd hield er opeens mee op
Dat boem gedeelteProject 141 wrote:Welk deel van het einde hebben we het dan over?twilightforce wrote:Behalve dat einde danProject 141 wrote:Zag afgelopen vrijdag Cloverfield op tv, wat een bazenfilm
Gisteren The Big Lebowski nog eens gekeken, wat blijft deze film toch geniaal. Had hem voor mijn vader op dvd gekocht. Kreeg ik vorige week te horen dat hij het een verschrikkelijke kut film vond. Misschien volgende keer toch maar weer een Steven Seagal film voor hem halen dan...
Ik vind films met een niet zo happy end vaak veel beter dan die zoetsappige eindes somsProject 141 wrote:Ach vond dat nog geeneens zo kut hoorPaste wel bij de film, keertje geen happy end
Daar gaat het niet om. vond het einde niet concluderendProject 141 wrote:Ach vond dat nog geeneens zo kut hoorPaste wel bij de film, keertje geen happy end
Toevallig ik ook. Hij is wel vaag iddnielstil wrote:Memento eindelijk een keertje gezien. Moest ik gvd goed nadenken om hem uiteindelijk te snappe
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 8 days ago
Haha ja onbegrijpelijk is dat hè, die dialogen zijn gewoon zo ontzettend vermakelijkBerenburg wrote:Gisteren The Big Lebowski nog eens gekeken, wat blijft deze film toch geniaal. Had hem voor mijn vader op dvd gekocht. Kreeg ik vorige week te horen dat hij het een verschrikkelijke kut film vond. Misschien volgende keer toch maar weer een Steven Seagal film voor hem halen dan...
Net underworld:awakening gekeken. Leuke actiefilm om tussendoor te kijken. 
-
C
Harry Potter 8-set gedownload
1-2-3 had ik al gezien, vandaag 4-5-6 gezien
Opzich zit er goed verhaal in, heb de boeken tot 4 gelezen en verder niet. Dus was compleet nieuw dit alles
Opzich zit er goed verhaal in, heb de boeken tot 4 gelezen en verder niet. Dus was compleet nieuw dit alles
Heb ik tijdje terug ook gedaan haha. Best vette films.Chris Two wrote:Harry Potter 8-set gedownload
-
C
Komt uiteindelijk allemaal op neer dat ze elkaar uit moorden (zal wel zeker)
Maar inderdaad mooie films met de nodige effects
Maar inderdaad mooie films met de nodige effects
Mission Impossible: Ghost Protocol [7,5/10].
Vette actiefilm, wat je moet verwachten van een mission impossible film.
Zitten wat indrukwekkende scenes in (zal niet spoilen
) en, Tom cruise 
Vette actiefilm, wat je moet verwachten van een mission impossible film.
Zitten wat indrukwekkende scenes in (zal niet spoilen