Persoonlijk 1 van de beste Denzel filmsXtD wrote:Training Day net gekeken, vermakelijke film
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Vind hem zoals altijd ijzersterk spelen, maar in ieder geval niet zijn beste voor mijRawbin wrote:Persoonlijk 1 van de beste Denzel filmsXtD wrote:Training Day net gekeken, vermakelijke filmheb em zelfs nog op videoband
Ik heb hem gister gezien! wat een geniale film, moest vandaag gewoon nog lache als ik eraan terugdacht!Rawbin wrote:Stifleroostzaner wrote:Ik was net naar American Reunion, hij was fucking geniaal.helemaal stuk gegaan om die gozer. Alleen dat hoofd al af en toe
Die Jim is ook weer echt een faalhaas 1e klas!
Stifler!
-
A
<spoiler>oostzaner wrote:Die popcorn aan het einde.
Wat lul jij nou weer. als ik zeg popcorn kan het van alles zijn...
The Bucket List gekeken, wat een heerlijke film 
Rise Of The Footsoldier weer eens gekeken. Heerlijk dat Britse geweld 
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 8 days ago
Don't feed the troll?oostzaner wrote:Wat lul jij nou weer. als ik zeg popcorn kan het van alles zijn...
-
G
Almighty wrote:<spoiler>oostzaner wrote:Die popcorn aan het einde.

Ik kan ook gewoon heel de film hier neerzetten natuurlijk.Firetrap wrote:Don't feed the troll?oostzaner wrote:Wat lul jij nou weer. als ik zeg popcorn kan het van alles zijn...
Memento eindelijk een keertje gezien. Moest ik gvd goed nadenken om hem uiteindelijk te snappe 
gister aaf the troll hunter ligge kijke
is nog best een geinige film hahaha
is nog best een geinige film hahaha
Gister ook na lange tijd weer is een filmpie gekeken, haunting in salem,
geen aanrader, maar voor simpele film met schrikmomentjes is het wel een aanrader.
raar eigenlijk bovenstaande zin!
raar eigenlijk bovenstaande zin!
Als ik een score zie op imdb met ongeveer het cijfer wat die film krijgt, ga ik het bij voorbaat al niet kijkenteupie wrote:Gister ook na lange tijd weer is een filmpie gekeken, haunting in salem
View on YouTube
Ziet er echt vet uit
Geen flauw idee welk cijfer die krijgt?! Kijk daarn ooit eerstXtD wrote:Als ik een score zie op imdb met ongeveer het cijfer wat die film krijgt, ga ik het bij voorbaat al niet kijkenteupie wrote:Gister ook na lange tijd weer is een filmpie gekeken, haunting in salem
Ziet er echt vet uit
Prachtige film, heb hem paar dagen terug besteld. Wilde de originele versie ervan hebbennielstil wrote:Rise Of The Footsoldier weer eens gekeken. Heerlijk dat Britse geweld
Ik heb hem ook thuis, mooi als ie voor het eerst xtc neemt hahaDream Chaser wrote:Prachtige film, heb hem paar dagen terug besteld. Wilde de originele versie ervan hebbennielstil wrote:Rise Of The Footsoldier weer eens gekeken. Heerlijk dat Britse geweld
Vanavond naar Cabin in The Woods. Kijken of het zich kan onderscheiden van al die andere films die ongeveer hetzelfde gaan. De poster zegt iig van wel. 
Gister gezien in Deventer. Het begin had anders gemoeten, sfeer naar het einde toe werd beter maar dat mocht voor mij niet meer baten. Ik vond hem niet echt denderend, hoop dat je er meer plezier aan beleeft als ikDakpan wrote:Cabin in The Woods
Ga er met m'n vriendin heen om wat te doen te hebben op de zaterdagavond, dus super kritisch zal ik er niet naar kijken. Hij moet me alleen wel kunnen boeien anders ben ik zo weer weg.Sainen wrote:Gister gezien in Deventer. Het begin had anders gemoeten, sfeer naar het einde toe werd beter maar dat mocht voor mij niet meer baten. Ik vond hem niet echt denderend, hoop dat je er meer plezier aan beleeft als ikDakpan wrote:Cabin in The Woods.
Donderdag gekeken toen ik ziek was:
Real Steal: Vond ik wel vette film!
Tower Heist: Leuke film, maar had m leuker verwacht stiekem haha.
Gister gekeken:
Percy Jackson: The Lightning Thief: Best goeie film, dacht dat het kinderfilmachtig zou zijn maar valt best mee. Best mooi gemaakt.
Real Steal: Vond ik wel vette film!
Tower Heist: Leuke film, maar had m leuker verwacht stiekem haha.
Gister gekeken:
Percy Jackson: The Lightning Thief: Best goeie film, dacht dat het kinderfilmachtig zou zijn maar valt best mee. Best mooi gemaakt.
-
MHardtraxxer
- 304 posts member since 2011
- last seen Nov 2013
Geniaal is die!nielstil wrote:Memento eindelijk een keertje gezien. Moest ik gvd goed nadenken om hem uiteindelijk te snappe
Laatst Groundhog Day gezien.. niet zo vet.. snap niet wat mensen daar zo gaaf aan vinden.
The Woman In Black Op DVDtje vanavond kijken met een vriendin