Ik ook gister, geniaalCaptainObvious69 wrote:Gisteren "cop out" gezien wat een geweldige film
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
kga nu Burried kijken, lijkt me best een zieke film. Gaat over een kerel die levend begraven is.
Net Hanna gekeken, ook een erg goeie film!
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
Die was tof! Niet hoogstaand, maar uiterst vermakelijk.Pommer wrote:kga nu Burried kijken, lijkt me best een zieke film. Gaat over een kerel die levend begraven is.
Best wel vet idd, en sterk acteerwerk. Sowieso een goeie acteur Ryan Renolds.Firetrap wrote:Die was tof! Niet hoogstaand, maar uiterst vermakelijk.Pommer wrote:kga nu Burried kijken, lijkt me best een zieke film. Gaat over een kerel die levend begraven is.
Dat lijkt me trouwens wel het ergste wat iemand kan overkomen: levend begraven worden... Dan wordt je echt gek in je kop volgens mij
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Vorige week New kids nitro premiere gezien, maar vond hem toch iets minder als de eerste maar heb me wel weer een aantal keer kapot gelachen 
Woensel WinkelcentrumDFH wrote:Vorige week New kids nitro premiere gezien, maar vond hem toch iets minder als de eerste maar heb me wel weer een aantal keer kapot gelachen
-
S
Hij is ook opgenomen tussen Hilvarenbeek en Tilburg 
Vond het echt een kutfilm!Pommer wrote:Best wel vet idd, en sterk acteerwerk. Sowieso een goeie acteur Ryan Renolds.Firetrap wrote:Die was tof! Niet hoogstaand, maar uiterst vermakelijk.Pommer wrote:kga nu Burried kijken, lijkt me best een zieke film. Gaat over een kerel die levend begraven is.
Dat lijkt me trouwens wel het ergste wat iemand kan overkomen: levend begraven worden... Dan wordt je echt gek in je kop volgens mij
gast, stephen king is een boekenschrijver joh dwaasFRArnold wrote:Vond het echt een kutfilm!Dat einde ook! Jemig! T had een film van Stephan King kunnen zijn!
Net The Art Of Flight gezien. Als je van snowboarden houdt een must see, maar ook als je van schitterende beelden houdt van uitgestrekte sneeuwlandschappen. Geweldig mooie beelden allemaal. En de soundtrack is ook geniaal. 
Vrijdag naar New Kids met mijn vriendin, een maat van me en zijn vriendin.
Heb echt een teringhekel aan de bioscoop, maar voor new kids maak ik wel een uitzondering
.
Bovendien ken ik de vriendin van mijn maat nog niet, en je moet iets om er achter te komen wie/hoe ze is
!
Heb echt een teringhekel aan de bioscoop, maar voor new kids maak ik wel een uitzondering
Bovendien ken ik de vriendin van mijn maat nog niet, en je moet iets om er achter te komen wie/hoe ze is
Gisterenavond Nova Zembla in de bios gezien.
Niet spectaculair, maar op zich was het verhaal best prima. En de set was prachtig
Acteerwerk liet te wensen over, 3D had niet veel toegevoegde waarde.
Maar Doutzen Kroes
Mooie vrouw!
Niet spectaculair, maar op zich was het verhaal best prima. En de set was prachtig
Acteerwerk liet te wensen over, 3D had niet veel toegevoegde waarde.
Maar Doutzen Kroes
laatst ook gezien, mooie beelden inderdaad kreeg gelijk weer zin om te snowboarden.hidde wrote:Net The Art Of Flight gezien. Als je van snowboarden houdt een must see, maar ook als je van schitterende beelden houdt van uitgestrekte sneeuwlandschappen. Geweldig mooie beelden allemaal. En de soundtrack is ook geniaal.
als k witte sneeuwvlaktes wil zienhidde wrote:Net The Art Of Flight gezien. Als je van snowboarden houdt een must see, maar ook als je van schitterende beelden houdt van uitgestrekte sneeuwlandschappen. Geweldig mooie beelden allemaal. En de soundtrack is ook geniaal.
kijk k wel naar frozen planet op nederland 1
Vanavond Law Abiding Citizen kijken... Naar het schijnt een enorm goede film 
nielstil wrote:Vanavond Law Abiding Citizen kijken... Naar het schijnt een enorm goede film
1 van de beste die k ken
heb vandaag de parodie op van helsing gekeken, stan helsing. wat een ondiepgaande humor. alleen erg slecht.
mijn vriendin en ik gaan zaterdag om 0:00 naar Don't Be Afraid of The Dark
schijnt een leuke schrikker te zijn.

Ben benieuwtHorrorfilm waarin een meisje ontdekt dat er afschuwelijke wezens in de kelder van haar vaders huis wonen
Architect Alex Hurst (Guy Pearce) verhuist met zijn dochter Sally (Bailee Madison) en vriendin Kim (Katie Holmes) naar het landhuis Blackwood Manor. Terwijl Alex en Kim hun droomhuis in zijn oorspronkelijke staat herstellen, trekt Sally erop uit om het nieuwe onderkomen te verkennen. Ze hoort stemmen en deze leiden haar naar een verborgen ruimte.
Wanneer ze de deur opent waarachter ze de stemmen verneemt, heeft Sally geen idee dat ze een horde duistere wezens vrijlaat die zich al eeuwen in de krochten van haar nieuwe thuis verborgen houden…. en die het gemunt hebben op de bewoners.
Veel plezier, maar ik heb hem na een half uur afgezet. Ik vond er zelf echt niets aan, vond het allemaal een beetje kinderachtig 
Art of flight vind ik toch echt wel een stuk mooier om te zien. Wat is dat mooi gefilmd zeg, mooier dan frozen planet naar mijn meningThe Anim0l wrote:als k witte sneeuwvlaktes wil zienhidde wrote:Net The Art Of Flight gezien. Als je van snowboarden houdt een must see, maar ook als je van schitterende beelden houdt van uitgestrekte sneeuwlandschappen. Geweldig mooie beelden allemaal. En de soundtrack is ook geniaal.
kijk k wel naar frozen planet op nederland 1
-
A
Ik zet Adventureland op vanavond denk ik, beetje leuk?