Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146 ... 366  Volgende
Bericht Geplaatst op 11 dec 2011 17:16 

Bierkoning

CaptainObvious69 schreef:
Gisteren "cop out" gezien wat een geweldige film :lol:

Ik ook gister, geniaal xd
Bericht Geplaatst op 11 dec 2011 21:30 

Bierkoning

kga nu Burried kijken, lijkt me best een zieke film. Gaat over een kerel die levend begraven is.
Bericht Geplaatst op 11 dec 2011 21:34 

Hardtraxx Veteran

Net Hanna gekeken, ook een erg goeie film!
Bericht Geplaatst op 11 dec 2011 22:19 

Hardtraxx Veteran

Gister The Addams family gekeken. :P
Bericht Geplaatst op 11 dec 2011 22:29 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
kga nu Burried kijken, lijkt me best een zieke film. Gaat over een kerel die levend begraven is.

Die was tof! Niet hoogstaand, maar uiterst vermakelijk.
Bericht Geplaatst op 11 dec 2011 23:06 

Bierkoning

Firetrap schreef:
Pommer schreef:

Best wel vet idd, en sterk acteerwerk. Sowieso een goeie acteur Ryan Renolds.

Dat lijkt me trouwens wel het ergste wat iemand kan overkomen: levend begraven worden... Dan wordt je echt gek in je kop volgens mij
Bericht Geplaatst op 12 dec 2011 16:48 

Hardtraxxer

Vorige week New kids nitro premiere gezien, maar vond hem toch iets minder als de eerste maar heb me wel weer een aantal keer kapot gelachen :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 12 dec 2011 17:02 

Hardtraxx Veteran

DFH schreef:
Vorige week New kids nitro premiere gezien, maar vond hem toch iets minder als de eerste maar heb me wel weer een aantal keer kapot gelachen :thumbsup:

Woensel Winkelcentrum :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 12 dec 2011 17:18 

Hij is ook opgenomen tussen Hilvarenbeek en Tilburg ;)
Bericht Geplaatst op 12 dec 2011 19:19 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Firetrap schreef:
Pommer schreef:

Best wel vet idd, en sterk acteerwerk. Sowieso een goeie acteur Ryan Renolds.

Dat lijkt me trouwens wel het ergste wat iemand kan overkomen: levend begraven worden... Dan wordt je echt gek in je kop volgens mij

Vond het echt een kutfilm! >.< Dat einde ook! Jemig! T had een film van Stephan King kunnen zijn!
Bericht Geplaatst op 12 dec 2011 19:33 

Hardtraxx Crew

ik wil sex, ik wil poepen! :lol: :lol: Ga deze een dezer dagen maar eens kijken :P
Bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:55 

Hardtraxx Addict

FRArnold schreef:
Vond het echt een kutfilm! >.< Dat einde ook! Jemig! T had een film van Stephan King kunnen zijn!

gast, stephen king is een boekenschrijver joh dwaas xd
Bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:41 

Hardtraxx Addict

Net The Art Of Flight gezien. Als je van snowboarden houdt een must see, maar ook als je van schitterende beelden houdt van uitgestrekte sneeuwlandschappen. Geweldig mooie beelden allemaal. En de soundtrack is ook geniaal. :worship:
Bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:45 

Hardtraxx Addict

Vrijdag naar New Kids met mijn vriendin, een maat van me en zijn vriendin.
Heb echt een teringhekel aan de bioscoop, maar voor new kids maak ik wel een uitzondering :P .
Bovendien ken ik de vriendin van mijn maat nog niet, en je moet iets om er achter te komen wie/hoe ze is xd !
Bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:45 

Hardtraxx Veteran

Gisterenavond Nova Zembla in de bios gezien.
Niet spectaculair, maar op zich was het verhaal best prima. En de set was prachtig :worship:

Acteerwerk liet te wensen over, 3D had niet veel toegevoegde waarde.

Maar Doutzen Kroes :drool: Mooie vrouw!
Bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:46 

Hardtraxx Elite

hidde schreef:
Net The Art Of Flight gezien. Als je van snowboarden houdt een must see, maar ook als je van schitterende beelden houdt van uitgestrekte sneeuwlandschappen. Geweldig mooie beelden allemaal. En de soundtrack is ook geniaal. :worship:

laatst ook gezien, mooie beelden inderdaad kreeg gelijk weer zin om te snowboarden.
Bericht Geplaatst op 13 dec 2011 19:15 

Hardtraxx Veteran

hidde schreef:

als k witte sneeuwvlaktes wil zien
kijk k wel naar frozen planet op nederland 1 :P
Bericht Geplaatst op 13 dec 2011 19:18 

Hardtraxx Veteran

Vanavond Law Abiding Citizen kijken... Naar het schijnt een enorm goede film :)
Bericht Geplaatst op 13 dec 2011 19:20 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Vanavond Law Abiding Citizen kijken... Naar het schijnt een enorm goede film :)

1 van de beste die k ken :P
Bericht Geplaatst op 13 dec 2011 19:22 

Hardtraxx Addict

heb vandaag de parodie op van helsing gekeken, stan helsing. wat een ondiepgaande humor. alleen erg slecht.
Bericht Geplaatst op 13 dec 2011 19:55 

Hardtraxx Veteran

mijn vriendin en ik gaan zaterdag om 0:00 naar Don't Be Afraid of The Dark :) schijnt een leuke schrikker te zijn.

Citaat:
Horrorfilm waarin een meisje ontdekt dat er afschuwelijke wezens in de kelder van haar vaders huis wonen

Architect Alex Hurst (Guy Pearce) verhuist met zijn dochter Sally (Bailee Madison) en vriendin Kim (Katie Holmes) naar het landhuis Blackwood Manor. Terwijl Alex en Kim hun droomhuis in zijn oorspronkelijke staat herstellen, trekt Sally erop uit om het nieuwe onderkomen te verkennen. Ze hoort stemmen en deze leiden haar naar een verborgen ruimte.

Wanneer ze de deur opent waarachter ze de stemmen verneemt, heeft Sally geen idee dat ze een horde duistere wezens vrijlaat die zich al eeuwen in de krochten van haar nieuwe thuis verborgen houden…. en die het gemunt hebben op de bewoners.

Ben benieuwt :D
Bericht Geplaatst op 13 dec 2011 20:58 

Hardtraxx Veteran

Veel plezier, maar ik heb hem na een half uur afgezet. Ik vond er zelf echt niets aan, vond het allemaal een beetje kinderachtig :P
Bericht Geplaatst op 13 dec 2011 21:11 

Hardtraxx Addict

The Anim0l schreef:
hidde schreef:

als k witte sneeuwvlaktes wil zien
kijk k wel naar frozen planet op nederland 1 :P

Art of flight vind ik toch echt wel een stuk mooier om te zien. Wat is dat mooi gefilmd zeg, mooier dan frozen planet naar mijn mening ^^
Bericht Geplaatst op 13 dec 2011 21:18 

Ik zet Adventureland op vanavond denk ik, beetje leuk?
Bericht Geplaatst op 13 dec 2011 21:43 

Hardtraxxer

Point Break uit 1991, vette aanrader!
Vorige  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic