sowieso films uit die tijd zijn echt aanradersHardstyleking wrote:Point Break uit 1991, vette aanrader!
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
schitterende slowmo's en timelapses.SoundTunerZ wrote:Art of flight vind ik toch echt wel een stuk mooier om te zien. Wat is dat mooi gefilmd zeg, mooier dan frozen planet naar mijn meningThe Anim0l wrote:als k witte sneeuwvlaktes wil zienhidde wrote:Net The Art Of Flight gezien. Als je van snowboarden houdt een must see, maar ook als je van schitterende beelden houdt van uitgestrekte sneeuwlandschappen. Geweldig mooie beelden allemaal. En de soundtrack is ook geniaal.
kijk k wel naar frozen planet op nederland 1
Idd ook ik kreeg gelijk weer zin om te boarden mja dat heb ik al maanden. Gelukkig over 2 weken weer.
law abiding citizen aangezet. ben benieuwd dan! 
wat een zieke film is die law abiding citizen. echt vet. 
Vond je hem zo goed? Waarom?delange wrote:wat een zieke film is die law abiding citizen. echt vet.
Gaat ie weer klagen over het einde hoormr_vertigo wrote:Vond je hem zo goed? Waarom?delange wrote:wat een zieke film is die law abiding citizen. echt vet.
Nee ja ik ben gewoon benieuwd waarom mensen dat een "zieke" film vinden? Memento, dat noem ik een zieke film... of uhh... Se7en ofzo, maar Law Abiding Citizin was niet meer dan plezante entertainment, met een paar spannende scene's en ene kut einde.Pommer wrote:Gaat ie weer klagen over het einde hoormr_vertigo wrote:Vond je hem zo goed? Waarom?delange wrote:wat een zieke film is die law abiding citizen. echt vet.Is gewoon een vette film man!
Steengoed verhaalThe Anim0l wrote:nielstil wrote:Vanavond Law Abiding Citizen kijken... Naar het schijnt een enorm goede film
1 van de beste die k ken
@vertigo, klopt wel, einde was klote, maar toch, verhaal was echt goed. niet één van de beste, maar hele tijd vermaakt.
net sherlock holmes gekeken, ook een vette film
-
G
delange wrote:@vertigo, klopt wel, einde was klote, maar toch, verhaal was echt goed. niet één van de beste, maar hele tijd vermaakt.
waarom kuteinde?
ik vond het wel een leuk einde
Chuck Norris hebben ze volgens mij ook echt alleen gedaan omdat hij zo populair is op internetKSwoosh wrote:moet niet slechter worden
*Expendables 2 trailer*
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
I am Chuck Norris, and I approve this movie 
ik vond het een geniaal verhaal, maar dat einde was net iets te. ik bedoel, die jamie foxx had in principe beter die vent neer kunnen schieten, net iets te veel bovenop het al ietwat sterke (maar wel geniaal) verhaal.The Anim0l wrote:delange wrote:@vertigo, klopt wel, einde was klote, maar toch, verhaal was echt goed. niet één van de beste, maar hele tijd vermaakt.
waarom kuteinde?
Alle 4 de resident evil films binnen gehaald 
Vannacht The Devil's Backbone (El Espinazo del Diablo) gezien van Guillerme del Toro, aardig filmpje maar minder dan zijn toppers (El Orfanato en El Labyrinto del Fauno).
ik vond het wel vet dat ie zichzelf killeddelange wrote:ik vond het een geniaal verhaal, maar dat einde was net iets te. ik bedoel, die jamie foxx had in principe beter die vent neer kunnen schieten, net iets te veel bovenop het al ietwat sterke (maar wel geniaal) verhaal.The Anim0l wrote:delange wrote:@vertigo, klopt wel, einde was klote, maar toch, verhaal was echt goed. niet één van de beste, maar hele tijd vermaakt.
waarom kuteinde?
Gister "Drive Angry" gezien met Amber Heard 
Eindelijk the Hangover 2 gezien! Geniaal weer!! 
Ja een boek verfilming bedoel kdelange wrote:gast, stephen king is een boekenschrijver joh dwaasFRArnold wrote:Vond het echt een kutfilm!Dat einde ook! Jemig! T had een film van Stephan King kunnen zijn!
Big Mommas Like father, like son. Weer goed vermaak zoals de eerste 2 films 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Le Comte de Monte Cristo gezien gister, epic