Oh verkeerd gezienFiretrap wrote:?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Vandaag ook maar weer eens een filmpje kijken, ik twijfel tussen:
-Scott Pilgrim vs The World
-Saints & Soldiers
-Count of Monte Cristo
-True Romance
Heb alleen de eerste nog niet gezien, en de laatste twee al minstens 5 x maar die zijn gewoon epic
-Saints & Soldiers
-Count of Monte Cristo
-True Romance
Heb alleen de eerste nog niet gezien, en de laatste twee al minstens 5 x maar die zijn gewoon epic
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
weet iemand hoe die film heet met dat iemand zo'n op afstand bestuurbare sniper heeft?
Remote Controlled Sniperfrankhardenberg wrote:weet iemand hoe die film heet met dat iemand zo'n op afstand bestuurbare sniper heeft?
no shit, als die film zo heet is dat wel heel zieligsjobie wrote:Remote Controlled Sniperfrankhardenberg wrote:weet iemand hoe die film heet met dat iemand zo'n op afstand bestuurbare sniper heeft?
Zo heet hij!delange wrote:no shit, als die film zo heet is dat wel heel zieligsjobie wrote:Remote Controlled Sniperfrankhardenberg wrote:weet iemand hoe die film heet met dat iemand zo'n op afstand bestuurbare sniper heeft?![]()

Wtf was dat voor film dan? Nog meer mensen die gezien? Sloeg echt nergens opPommer wrote:Vandaag ook maar weer eens een filmpje kijken :
die word niet vanaf afstand bestuurt zover ik weetG1LL wrote:Denk dat je Shooter bedoelt
Ja die heb ik laatst gezien. Speelt die belg erin mee? Ben zn naam ff vergetenfrankhardenberg wrote:weet iemand hoe die film heet met dat iemand zo'n op afstand bestuurbare sniper heeft?
Assassination Games.
edit:shooter zou ook kunnen ja.
Succes, kutfilmPommer wrote:kga nu Skyline kijken
Wel als ze die kerel uit afrika omleggen ;pThe Anim0l wrote:die word niet vanaf afstand bestuurt zover ik weetG1LL wrote:Denk dat je Shooter bedoelt
-
B
Heb maar heel kort gekeken omdat ik het daarna niet meer kon verdragen, echt pure bagger van het hoogste niveau die film.Pommer wrote:Wtf was dat voor film dan? Nog meer mensen die gezien? Sloeg echt nergens opPommer wrote:Vandaag ook maar weer eens een filmpje kijken :
Ik vond het wel een vette film, lekker maf allemaal 
Tja beetje ver gezocht.Pommer wrote:Wtf was dat voor film dan? Nog meer mensen die gezien? Sloeg echt nergens opPommer wrote:Vandaag ook maar weer eens een filmpje kijken :
Eergisteren de film Bridesmaids gezien
Haha wat een drama zeg, ontzettend saaie kut film waar maar geen einde aan lijkt te komen.
Fijn als je vriendin zoiets graag wil zien, maar naderhand toch zegt dat er geen flikker aan was
.
Woensdag ochtend trouwens Phineas & Ferb - Dwars door de 2e dimensie gezien, die vonden we allebei wel weer erg leuk
.
Fijn als je vriendin zoiets graag wil zien, maar naderhand toch zegt dat er geen flikker aan was
Woensdag ochtend trouwens Phineas & Ferb - Dwars door de 2e dimensie gezien, die vonden we allebei wel weer erg leuk
New kids was weer dezelfde humor van de eerste, vind ik top
En vooral één of andere kerel in de bioscoop met een kutlach. Kreeg zangkoren tegen zich
Hoooowmooooo!!!!
Gvd wat een kutfilmXtD wrote:Succes, kutfilmPommer wrote:kga nu Skyline kijken
Vandaag echt 3,5 uur van m'n leven verpest met Skyline & Scott Pilgrim
Vanavond Harold & Kumar 1 & 2 gezien voor de zoveelste keer, blijft epic
Ik kreeg ook gelijk zin om weer eens een keertje te gaan blowen 
Gisteren "cop out" gezien wat een geweldige film 
-
A
Se7en, The Subsititude 1,2 en 3, The Haunting In Connecticut, Rec, Insidous, Mirrors, Bronson en nog meer shit gedownload. Ben benieuwd
Se7en is geniaal, Rec is misschien wel de beste horror die ik heb gezienAlmighty wrote:Se7en, The Subsititude 1,2 en 3, The Haunting In Connecticut, Rec, Insidous, Mirrors, Bronson en nog meer shit gedownload. Ben benieuwd
Vrijdag avond heb ik Final Destination 5 gekeken, best een goeie film, beter dan 3 en 4.
hierin zat iets meer verhaal en diepgang in de personages.
hierin zat iets meer verhaal en diepgang in de personages.