Jason Statham +1Project 141 wrote:Iemand de film Blitz gezien? Ligt hier beneden maar nog niet gekeken.
Dit was een bijzonder goede film met prima acteer werk en een A klasse verhaal. Met engelse droge humor.
Bron: youtube
Jason Statham +1Project 141 wrote:Iemand de film Blitz gezien? Ligt hier beneden maar nog niet gekeken.
IkProject 141 wrote:Iemand de film Blitz gezien? Ligt hier beneden maar nog niet gekeken.
+1Project 141 wrote:Ja voor mij ook sowieso Jason Statham +1, mss dat ik hem vanavond kijk!
Bij Fast Five is dat wel te verwachtenBanaanslak wrote:Gisteren fast five gezien, wat een prut met al die onmogelijke 'kijk mij stoer zijn' actie. :') Ook daybreakers gezien wat ik wel een hele vette film vond.
echt een bazenfilmGangsterdwerg wrote:Lucky number sleven gister gekeken, hele vette film! Goed verhaal en ijzersterke dialogen.
Blitz heb ik gister gezien, goede filmDream Chaser wrote:Net Shutter Island gekeken.
Wat een film zeg!Verrassend einde en spannend en meeslepend verhaal.
Blitz ligt hier ook nog klaar, net als the next three days. Deze week maar ff kijken denk ik.
Die, en Blitz zijn allebei zo vet.hardcoresjors wrote:Net the mechanic gezien, gruwelijke film, een aanrader vriend!
Nu the sixth sence, ook leuk voor t slapen gaan!
PreciesSkedoedelefloeps wrote:De naam wist je al dat het fout zou gaan, de trailer bevestigde niets anders dan de vermoedens.
Rec 2 is nog dikkerAsyrian wrote:Heb eindelijk een keer [Rec] gekeken. Helden film!
jezus spannend op het eind.