stond ik ook van te kijken :')wootum wrote:Gister Fast 5 gezien, wat een slechte film zeg
wat een verneuking van de reeks
stond ik ook van te kijken :')wootum wrote:Gister Fast 5 gezien, wat een slechte film zeg
Ik vond hem wel vet :plivinforthemusic wrote:stond ik ook van te kijken :')wootum wrote:Gister Fast 5 gezien, wat een slechte film zeg
Ik vind deel 1 wel beter, maar 2 is wat meer actiePommer wrote:Rec 2 is nog dikkerAsyrian wrote:Heb eindelijk een keer [Rec] gekeken. Helden film!
jezus spannend op het eind.
hele cube serie gezien, zijn 3 films van.KSwoosh wrote:what the fakThe Anim0l wrote:volgens mij is dat ze dan in een uber grote 'kubus' zitten met verschillende kamers, en in elke kamer kan je best wel nasty dood gaan gloof k
Dat ook ja, totaal niet te vergelijken met de eerste 2 films (die echt gruwelijk zijn). Was gewoon een actiefilm met hele slechte actie. Ook de trailer is kut gemaakt. Je zit al de hele film te wachten tot ze die kluis achter zich aan slepenroberttt wrote:Ik vond hem wel vet :plivinforthemusic wrote:stond ik ook van te kijken :')wootum wrote:Gister Fast 5 gezien, wat een slechte film zeg
had niks meer met autoracen te maken, dat was wel jammer
Shutter Island vond ik indd ook een top film! Zet je lekker aan t denken en veel verschillende theorieën die de ronde doen over het einde.Dream Chaser wrote:Net Shutter Island gekeken.
Wat een film zeg!Verrassend einde en spannend en meeslepend verhaal.
Blitz ligt hier ook nog klaar, net als the next three days. Deze week maar ff kijken denk ik.
Hangover 2 al gezien? Niet zo goed als 1 maar nog steeds erg vermakelijkmr_vertigo wrote:Iemand tips voor een leuke comedy? Wil ff lekker ontspannen...
mr_vertigo wrote:Iemand tips voor een leuke comedy? Wil ff lekker ontspannen...
laatst met me vriendin gekeken. Vonden er beide niet zo veel aan.mr_vertigo wrote:Al gezien, vond hem ook leuk... duidelijk samen met chick kijken!
Tis Zookeeper geworden haha, ik houd van Kevin James
frankhardenberg wrote:weet iemand hoe die film heet dat je zon neger papa hebt met (1 of 2? of meer?) kinderen en altijd een hele bende extreem gespierde negers met 2 zwarte hummers bij zich heeft?
ik kan hem niet terug vinden en wil hem sowieso nog een keer zien!!
Brokeback Mountain?frankhardenberg wrote:weet iemand hoe die film heet dat je zon neger papa hebt met (1 of 2? of meer?) kinderen en altijd een hele bende extreem gespierde negers met 2 zwarte hummers bij zich heeft?
ik kan hem niet terug vinden en wil hem sowieso nog een keer zien!!