Markos wrote:Irriteerde me alleen mateloos aan dat machogedrag van Vin Diesel en The Rockroberttt wrote:Fast Five wat een gruwelijke film![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu echt zin om even te racen
zo is hun personage nou eenmaal
Markos wrote:Irriteerde me alleen mateloos aan dat machogedrag van Vin Diesel en The Rockroberttt wrote:Fast Five wat een gruwelijke film![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu echt zin om even te racen
3D als in: met brilletje?stefaneke wrote:Heb vrijdag Final Destination 5 gezien. Was wel vermakelijk, had er ook helemaal niks van verwacht. De 3D effecten waren echter matig.
Een van de beste films ooit gemaakt! 1 grote zieke mindfuck en wat een gedachte zit erachter.DJ ShaG wrote:ik heb vandaag ook ff de film fightclub gezien, vond het zomaar een rare film.. op zich best vermakelijk
Oxbow wrote:Een van de beste films ooit gemaakt! 1 grote zieke mindfuck en wat een gedachte zit erachter.DJ ShaG wrote:ik heb vandaag ook ff de film fightclub gezien, vond het zomaar een rare film.. op zich best vermakelijk
Duidelijk de 2011 versie van ThorKSwoosh wrote:Net Thor gekeken, zwaar vette film!
tijd vliegt ook wel voorbij in die film zeg, niet normaal
maar ik vind em erg vet!
EDIT: en dat laatste stukje na de aftiteling![]()
![]()
haha ja die bedoelde ik idd0xygen wrote:Duidelijk de 2011 versie van ThorKSwoosh wrote:Net Thor gekeken, zwaar vette film!
tijd vliegt ook wel voorbij in die film zeg, niet normaal
maar ik vind em erg vet!
EDIT: en dat laatste stukje na de aftiteling![]()
![]()
. Je hebt ook een tekenfilm variant ervan, ook erg leuk trouwens!