Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Markos wrote:
roberttt wrote:Fast Five wat een gruwelijke film :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Nu echt zin om even te racen :lol:
Irriteerde me alleen mateloos aan dat machogedrag van Vin Diesel en The Rock

zo is hun personage nou eenmaal
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Oke even een update van wat ik de laatste week heb gezien:

Fast Five: Wou hem de hele tijd al zien en nu was die eindelijk in goede kwaliteit te vinden :P Vond het een goede film, wel komt de vraag wat ze nu verder in het verhaal willen doen, doordat dit de 1e van een trilogie is. Misde wel het race gevoel..

Big Momma like father like son: Wel een leuke film, niet meer, niet minder

The Chaperone: Wel droge film

Green Hornet: Had wel iets, zat wel een leuk verhaal in

Harold and kumar Go To White Castle (Voor 2e x): Het blijven 2 helden :worship:
S
Heb vrijdag Final Destination 5 gezien. Was wel vermakelijk, had er ook helemaal niks van verwacht. De 3D effecten waren echter matig.
G
stefaneke wrote:Heb vrijdag Final Destination 5 gezien. Was wel vermakelijk, had er ook helemaal niks van verwacht. De 3D effecten waren echter matig.
3D als in: met brilletje?

Ik had btw gisteravond thuis Just Go With It gekeken, met Adam Sandler:: erg leuke komedie, met een voorspelbaar verhaal, maar gewoon lekker luchtig lachen :P
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
How High. Epische film! :loving:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Vanavond Tempel Grandin kijken, lijkt me een zeer interessante film, over een vrouw met ASS en aangezien ik zelf ook die diagnose heb, ben ik zeer benieuwd hoe herkenbaar dit voor mij is :)
Hardtraxxer
581 posts member since 2009
last seen Aug 2012
ik heb vandaag ook ff de film fightclub gezien, vond het zomaar een rare film.. op zich best vermakelijk
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 5 days ago
DJ ShaG wrote:ik heb vandaag ook ff de film fightclub gezien, vond het zomaar een rare film.. op zich best vermakelijk
Een van de beste films ooit gemaakt! 1 grote zieke mindfuck en wat een gedachte zit erachter. :worship:
A
Flodder op RTL 7 :worship:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
The ward gekeken, is wel n vette film, heeft zn jumpmomenten.

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
Jumpmomenten? Bedoel je daarmee schrikmomenten? :P
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
Oxbow wrote:
DJ ShaG wrote:ik heb vandaag ook ff de film fightclub gezien, vond het zomaar een rare film.. op zich best vermakelijk
Een van de beste films ooit gemaakt! 1 grote zieke mindfuck en wat een gedachte zit erachter. :worship:

nou nou nou wat een mindfuck. oke het was niet echt verwacht maar het verkrachtte de hele film.
Spoiler
ooh hij bestaat niet, cooooolll!!!!!

nee bah, en vooral de 2e helft van de film is achterlijk met die mindfuck en dan dat hele leger.

vond de film niks aan gewoon omdat dat einde het verpestte voor de hele film. en dat is jammer want het begin was echt goed, praatgroepen en die vechtpartijen.
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Dan heb je echt de gedachte die achter de film zit gemist. Als je oppervlakkig kijkt is het inderdaad allemaal vaag en misschien zelfs een vervelend einde. Kijk hem nog maar 1 of 2 keer en hij wordt steeds vetter omdat je hem beter begrijpt.
Hardtraxxer
115 posts member since 2010
last seen Dec 2019
Eergister American Beaty gekeken, wat een steengoede film is dat! Echt een aanrader :)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 18 days ago
Gister Green Zone gezien, aardige film :)
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
American Beauty is 1 van de mooiste films die ik heb gezien, staat zeker in mijn top 10 :) En Fight Club is ook geniaal!
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 3 days ago
Gister Gothika gekeken! Ik vind het verhaal zelf heel goed, 1e x toen ik hem zag vond ik het plot verrassend.
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Limitless gekeken vandaag (Kan iemand me het einde uitleggen? :huh: :innocent: )
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Lucky number sleven gister gekeken, hele vette film! Goed verhaal en ijzersterke dialogen.
Hardtraxx Veteran
Juist, ik snapte hem eerst niet zo goed, maar na een tijdje viel het kwartje :)
G
Net Thor gekeken, zwaar vette film!
tijd vliegt ook wel voorbij in die film zeg, niet normaal :P

maar ik vind em erg vet!

EDIT: en dat laatste stukje na de aftiteling :oh: :woot: :worship:
0
Hardtraxxer
393 posts member since 2011
last seen Aug 2012
KSwoosh wrote:Net Thor gekeken, zwaar vette film!

maar ik vind em erg vet!

Duidelijk de 2011 versie van Thor :P. Je hebt ook een tekenfilm variant ervan, ook erg leuk trouwens!
G
0xygen wrote:
KSwoosh wrote:Net Thor gekeken, zwaar vette film!

maar ik vind em erg vet!

Duidelijk de 2011 versie van Thor :P. Je hebt ook een tekenfilm variant ervan, ook erg leuk trouwens!
haha ja die bedoelde ik idd :P
er zitten ook zwaar veel stukjes in die film die geschikt zijn om de vocals uit te halen :P
geen achtergrond geluid en leipe stemmen :cool:
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
ik vind het ook een vette film, alleen komt die zo sloom op gang. een echte origin film dus :P
Hardtraxx Addict
1054 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Net Attack on the Block gekeken! Verassend goede film voor een plot waar ik normaal niet zoveel aan vind.