Watvoor film is het dan? [genre]Danny H wrote:Net bij een kameraad cube gekeken, wat een maffe film was dat zeg. Wel goed vermaak though.
2011ook?
Watvoor film is het dan? [genre]Danny H wrote:Net bij een kameraad cube gekeken, wat een maffe film was dat zeg. Wel goed vermaak though.
KSwoosh wrote:Watvoor film is het dan? [genre]Danny H wrote:Net bij een kameraad cube gekeken, wat een maffe film was dat zeg. Wel goed vermaak though.
2011ook?
ook gezien deze week.. prachtige wereld zetten ze toch elke keer weer neer.. mooie films idd!Roebén wrote:Pirates OTC 4 gezien, blijft toch egt vermakelijk die films, heerlijk
what the fakThe Anim0l wrote:volgens mij is dat ze dan in een uber grote 'kubus' zitten met verschillende kamers, en in elke kamer kan je best wel nasty dood gaan gloof k
Sleepers, Shawshank Redemption, Count of Monte CristoEl Mare wrote:Heeft iemand nog wat tips? Ik wil eigenlijk een beetje wat films als Angels & Demons, Borne Thrillogy, waar een goed verhaal in zit, maar niet buitensporig veel actie, maar van die geniepige dingen.
Ik weet verder niet echt hoe uit te leggen
allemaal cams zeker?roberttt wrote:Die heb ik ook binnen nu
Dit weekend ga ik zien
- Fast Five
- Dirty Movie
- X-Men First Class
- Thor 2011
Mits ik er tijd voor heb
tijd om het internet weer aan het werk te zettenroberttt wrote:Cams? nee blueray
redelijk_dp_ wrote:Gister Machete gezien, redelijk slechte film
Heb 'm eergisteren gezien , niet hoogstaand maar wel vermakelijkroberttt wrote:Ga nu Fast Five zien
zeg maar heel ergPommer wrote:redelijk_dp_ wrote:Gister Machete gezien, redelijk slechte film
the mechanic = jason statham = instant winHardstyleking wrote:Ik heb op mn lijstje staan om te gaan kijken:
the mechanic
hesher
the invention of lying
Jason Statham speelt ook altijd zichzelfKSwoosh wrote: the mechanic = jason statham = instant win
Ook gister gekeken, echt een geniale film. No! No! Not the triangle face... it scares me.KSwoosh wrote:Ik heb net Your Highness gekeken, wat een schitterende film
schitterende flauwe humor, tetten, actie, wat wil je nog meer
zeker een aanrader!
View on YouTube
Irriteerde me alleen mateloos aan dat machogedrag van Vin Diesel en The Rockroberttt wrote:Fast Five wat een gruwelijke film![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu echt zin om even te racen