Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
_dp_ wrote:
b-ram wrote:Ik hoop dat 3D geen blijvend iets wordt in de filmwereld. Altijd zo'n kutbrilletje op. Je moet extra betalen voor koppijn en de toegevoegde waarde bij een film kan ik 9 van de 10 keer niet vinden. Goed, Avatar was mooi om te checken met 3d erbij en persoonlijk vond de 3d in de laatste Jackass ook genieten, maar verder vind ik het alleen maar onzin. Stomme hypes altijd. :(
Tja voor bioscopen is het aantrekkelijk, nogal een unique selling point. Zie liever dat ze zich focussen op IMAX en verbeterde surround ofzo..
Ja klopt voor de bioscopen is het genieten geblazen. De mensenmassa wil tegenwoordig niet meer naar zo veel naar pretparken e.d. dus kiezen ze voor een avondje bioscoop. En natuurlijk moeten alle ouders naar hun schreeuwende kinderen luisteren, dus gaan ze maar naar die 3d film. Waar je standaard meer voor betaald natuurlijk.
Het is dat ik in een bioscoop werk en dat het schijt irritant is om rond een uurtje of 01:00 am nog 1000 3d brillen te moeten poetsen, omdat de volgende ochtend Harry weer uitverkocht is en iedereen wel moet kunnen genieten van de UNIEKE 3d beleving :mad: :P

Nee, ik hoop dat het snel overwaait :)
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Daveytl wrote: Was ook maar een grapje hoor (L)
Don't want to spoil the fun.
je hebt t nu sowieso al verpest >.<
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ik vond pirates 4 wel supervet in 3D maar ik zag in Transformers 3 geen toegevoegde waarde toen. Alleen diepte.

Bij pirates kwamen er nog echt dingen uit t beeld en naar je toen, en niet alleen diepte.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
ise of the footsoldier toch nog te lang gekeken gister, had ik dus niet moeten doen, hoewel ik niet super moe ben. Heb hem alleen niet afgekeken dit keer.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
The Anim0l wrote:
Je kunt ontkennen wat je wilt, maar iedereen weet hoe de film ongeveer afloopt >.<
Dat maakt het niet minder leuk om te kijken.
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
D-Nemacyst wrote:Ik vond pirates 4 wel supervet in 3D maar ik zag in Transformers 3 geen toegevoegde waarde toen. Alleen diepte.

Bij pirates kwamen er nog echt dingen uit t beeld en naar je toen, en niet alleen diepte.

zuuuuucchhthtttttttttt

sorry hoor, maar in transformers 3 is de 3D veeeeeeeel beter dan in Pirates.
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Transformers 3 was echt kut. Ik wil een verhaal over de Transformers zien. Niet eens of ander cheap ass hollywood liefdes verhaal met een Transformers verhaaltje er aan vast geplakt..
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
Daveytl wrote:
The Anim0l wrote:
Je kunt ontkennen wat je wilt, maar iedereen weet hoe de film ongeveer afloopt >.<
Dat maakt het niet minder leuk om te kijken.

ah dus jij vind dat je alles over een film mag vertellen als mensen ongeveer weten hoe de film gaat?

en ik heb geen id hoe die afloopt aangezien ik geen enkel boek heb gelezen en nog met deel 1 van film 7 moet beginnen. en dan weet je niet hoe alles 'ongeveer' gaat aflopen.

haat aan spoilers of het nou te raden is ofniet
D
Hardtraxxer
775 posts member since 2009
last seen Jul 2024
Vandaag Paranormal Activity 2 gezien, heerlijke film hou echt van dat soort shit. Ben nu ook Rec 2 kijken. Ik vind zulke horror alsof ze het zelf filmen echt het meest realistisch, en je ben minder voorbereid op wat er gaat gebeuren. 2 aanraders als je van horror houd ;)
B
DFH wrote:Vandaag Paranormal Activity 2 gezien, heerlijke film hou echt van dat soort shit. Ben nu ook Rec 2 kijken. Ik vind zulke horror alsof ze het zelf filmen echt het meest realistisch, en je ben minder voorbereid op wat er gaat gebeuren. 2 aanraders als je van horror houd ;)
Ik heb van het weekend rec1 gezien. Was wel vet, laat even weten of 2 bevalt want die wil ik opzich ook wel zien.
H
Hardtraxxer
180 posts member since 2010
last seen Mar 2017
Pommer wrote:Vanavond is Rise of the Footsoldier op tv! :worship:
Ik heb hem zelf op dvd dus kga hem niet kijken, maar ik zou hem wel aanraden voor de mensen die hem nog niet (zo vaak) hebben gezien
Gister helemaal gezien, daar houden ze wel van een snoepje & een snuifje haha. Was een brute film.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Ben je ook meteen erna gaan googelen op die moord? Ik wel toen ik net de film had gezien namelijk, zieke beelden.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
The Anim0l wrote: ah dus jij vind dat je alles over een film mag vertellen als mensen ongeveer weten hoe de film gaat?

en ik heb geen id hoe die afloopt aangezien ik geen enkel boek heb gelezen en nog met deel 1 van film 7 moet beginnen. en dan weet je niet hoe alles 'ongeveer' gaat aflopen.

haat aan spoilers of het nou te raden is ofniet
Ik haat spoilers ook altijd, maar ik nam aan dat vrijwel iedereen de Harry Potter-serie wel kent, en dan weet je vanaf ongeveer film 4 wel wat er gebeurt.

Maar mijn excuses, ik haat spoilers ook altijd ;)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 18 days ago
Banaanslak wrote:
DFH wrote:Vandaag Paranormal Activity 2 gezien, heerlijke film hou echt van dat soort shit. Ben nu ook Rec 2 kijken. Ik vind zulke horror alsof ze het zelf filmen echt het meest realistisch, en je ben minder voorbereid op wat er gaat gebeuren. 2 aanraders als je van horror houd ;)
Ik heb van het weekend rec1 gezien. Was wel vet, laat even weten of 2 bevalt want die wil ik opzich ook wel zien.
Rec 2 is ook wel vet hoor, best eng soms, en op het einde wordt het gewoon goor xd

Para 2 vond ik trouwens geen drol aan in vergelijking met Para 1, en ik heb 2 nog wel in de bios gezien >.<
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
Teknizion wrote:Transformers 3 was echt kut. Ik wil een verhaal over de Transformers zien. Niet eens of ander cheap ass hollywood liefdes verhaal met een Transformers verhaaltje er aan vast geplakt..
Michael Bay he... kerel wil alleen maar actie, terwijl Transformers zoveel meer is dan actie. die comics (L)
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Ravenwood wrote:
Teknizion wrote:Transformers 3 was echt kut. Ik wil een verhaal over de Transformers zien. Niet eens of ander cheap ass hollywood liefdes verhaal met een Transformers verhaaltje er aan vast geplakt..
Michael Bay he... kerel wil alleen maar actie, terwijl Transformers zoveel meer is dan actie. die comics (L)
Tja Michael Bay films moet je ook niet voor het verhaal kijken, vooral voor de mooie effecten e.d. :P
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
Ravenwood wrote:
als k een serieuze film wil kijken, dan kijk k wel een drama haha
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Zonet de nieuwe Harry Potter gezien. Wel mooie film om te zien (effecten etc.), maar vind het precies allemaal wat van hetzelfde... Actie - droevig - actie - droevig - actie - droevig.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Maar geef toe, die chick in 3d :drool: Was wel even genietmomentje :p
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
roberttt wrote:
Maar geef toe, die chick in 3d :drool: Was wel even genietmomentje :p
Dat witte jurkje :loving:
B
Net rec2 gezien, en moet zeggen dat ik deel 1 toch wel stukken vetter vond. Vond deel 2 zelfs een beetje tegenvallen eigenlijk.
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
net Harry Potter gezien!

Dramatisch slecht :lol:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ravenwood wrote:
D-Nemacyst wrote:Ik vond pirates 4 wel supervet in 3D maar ik zag in Transformers 3 geen toegevoegde waarde toen. Alleen diepte.

zuuuuucchhthtttttttttt

Vond ik niet ;)
Pirates kwam er tenminste iets uit het scherm, Transformers zag ik alleen diepte en niet eens de hele tijd..
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
b-ram wrote:net Harry Potter gezien!

Dramatisch slecht :lol:
Vond je hem slecht ja :( ?
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
D-Nemacyst wrote:
Ravenwood wrote:

zuuuuucchhthtttttttttt

Vond ik niet ;)
Pirates kwam er tenminste iets uit het scherm, Transformers zag ik alleen diepte en niet eens de hele tijd..
maar wat er uit het scherm kwam zag er dramatisch slecht uit.
Transformers had echt goeie 3D apparatuur.

zou uberhaupt al blij zijn als die hele 3D kut hype overwaait...