_dp_ schreef:
b-ram schreef:
Ik hoop dat 3D geen blijvend iets wordt in de filmwereld. Altijd zo'n kutbrilletje op. Je moet extra betalen voor koppijn en de toegevoegde waarde bij een film kan ik 9 van de 10 keer niet vinden. Goed, Avatar was mooi om te checken met 3d erbij en persoonlijk vond de 3d in de laatste Jackass ook genieten, maar verder vind ik het alleen maar onzin. Stomme hypes altijd.

Tja voor bioscopen is het aantrekkelijk, nogal een unique selling point. Zie liever dat ze zich focussen op IMAX en verbeterde surround ofzo..
Ja klopt voor de bioscopen is het genieten geblazen. De mensenmassa wil tegenwoordig niet meer naar zo veel naar pretparken e.d. dus kiezen ze voor een avondje bioscoop. En natuurlijk moeten alle ouders naar hun schreeuwende kinderen luisteren, dus gaan ze maar naar die 3d film. Waar je standaard meer voor betaald natuurlijk.
Het is dat ik in een bioscoop werk en dat het schijt irritant is om rond een uurtje of 01:00 am nog 1000 3d brillen te moeten poetsen, omdat de volgende ochtend Harry weer uitverkocht is en iedereen wel moet kunnen genieten van de UNIEKE 3d beleving

Nee, ik hoop dat het snel overwaait