Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 22:39 

Hardtraxx Veteran

_dp_ schreef:
b-ram schreef:
Ik hoop dat 3D geen blijvend iets wordt in de filmwereld. Altijd zo'n kutbrilletje op. Je moet extra betalen voor koppijn en de toegevoegde waarde bij een film kan ik 9 van de 10 keer niet vinden. Goed, Avatar was mooi om te checken met 3d erbij en persoonlijk vond de 3d in de laatste Jackass ook genieten, maar verder vind ik het alleen maar onzin. Stomme hypes altijd. :(

Tja voor bioscopen is het aantrekkelijk, nogal een unique selling point. Zie liever dat ze zich focussen op IMAX en verbeterde surround ofzo..

Ja klopt voor de bioscopen is het genieten geblazen. De mensenmassa wil tegenwoordig niet meer naar zo veel naar pretparken e.d. dus kiezen ze voor een avondje bioscoop. En natuurlijk moeten alle ouders naar hun schreeuwende kinderen luisteren, dus gaan ze maar naar die 3d film. Waar je standaard meer voor betaald natuurlijk.
Het is dat ik in een bioscoop werk en dat het schijt irritant is om rond een uurtje of 01:00 am nog 1000 3d brillen te moeten poetsen, omdat de volgende ochtend Harry weer uitverkocht is en iedereen wel moet kunnen genieten van de UNIEKE 3d beleving :mad: :P

Nee, ik hoop dat het snel overwaait :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 01:38 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Was ook maar een grapje hoor (L)
Don't want to spoil the fun.

je hebt t nu sowieso al verpest >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 01:51 

Kraak... Piep...

Ik vond pirates 4 wel supervet in 3D maar ik zag in Transformers 3 geen toegevoegde waarde toen. Alleen diepte.

Bij pirates kwamen er nog echt dingen uit t beeld en naar je toen, en niet alleen diepte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 09:08 

Artiest

ise of the footsoldier toch nog te lang gekeken gister, had ik dus niet moeten doen, hoewel ik niet super moe ben. Heb hem alleen niet afgekeken dit keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 12:29 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
Daveytl schreef:

Je kunt ontkennen wat je wilt, maar iedereen weet hoe de film ongeveer afloopt >.<
Dat maakt het niet minder leuk om te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 15:14 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Ik vond pirates 4 wel supervet in 3D maar ik zag in Transformers 3 geen toegevoegde waarde toen. Alleen diepte.

Bij pirates kwamen er nog echt dingen uit t beeld en naar je toen, en niet alleen diepte.

zuuuuucchhthtttttttttt

sorry hoor, maar in transformers 3 is de 3D veeeeeeeel beter dan in Pirates.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 15:23 

Donateur

Transformers 3 was echt kut. Ik wil een verhaal over de Transformers zien. Niet eens of ander cheap ass hollywood liefdes verhaal met een Transformers verhaaltje er aan vast geplakt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 15:39 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
The Anim0l schreef:
Daveytl schreef:

Je kunt ontkennen wat je wilt, maar iedereen weet hoe de film ongeveer afloopt >.<
Dat maakt het niet minder leuk om te kijken.

ah dus jij vind dat je alles over een film mag vertellen als mensen ongeveer weten hoe de film gaat?

en ik heb geen id hoe die afloopt aangezien ik geen enkel boek heb gelezen en nog met deel 1 van film 7 moet beginnen. en dan weet je niet hoe alles 'ongeveer' gaat aflopen.

haat aan spoilers of het nou te raden is ofniet
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 16:00 

Hardtraxxer

Vandaag Paranormal Activity 2 gezien, heerlijke film hou echt van dat soort shit. Ben nu ook Rec 2 kijken. Ik vind zulke horror alsof ze het zelf filmen echt het meest realistisch, en je ben minder voorbereid op wat er gaat gebeuren. 2 aanraders als je van horror houd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 16:05 

DFH schreef:
Vandaag Paranormal Activity 2 gezien, heerlijke film hou echt van dat soort shit. Ben nu ook Rec 2 kijken. Ik vind zulke horror alsof ze het zelf filmen echt het meest realistisch, en je ben minder voorbereid op wat er gaat gebeuren. 2 aanraders als je van horror houd ;)

Ik heb van het weekend rec1 gezien. Was wel vet, laat even weten of 2 bevalt want die wil ik opzich ook wel zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 16:13 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Vanavond is Rise of the Footsoldier op tv! :worship:
Ik heb hem zelf op dvd dus kga hem niet kijken, maar ik zou hem wel aanraden voor de mensen die hem nog niet (zo vaak) hebben gezien

Gister helemaal gezien, daar houden ze wel van een snoepje & een snuifje haha. Was een brute film.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 16:40 

Artiest

Ben je ook meteen erna gaan googelen op die moord? Ik wel toen ik net de film had gezien namelijk, zieke beelden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 17:53 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
ah dus jij vind dat je alles over een film mag vertellen als mensen ongeveer weten hoe de film gaat?

en ik heb geen id hoe die afloopt aangezien ik geen enkel boek heb gelezen en nog met deel 1 van film 7 moet beginnen. en dan weet je niet hoe alles 'ongeveer' gaat aflopen.

haat aan spoilers of het nou te raden is ofniet

Ik haat spoilers ook altijd, maar ik nam aan dat vrijwel iedereen de Harry Potter-serie wel kent, en dan weet je vanaf ongeveer film 4 wel wat er gebeurt.

Maar mijn excuses, ik haat spoilers ook altijd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 18:08 

Bierkoning

Banaanslak schreef:
DFH schreef:

Ik heb van het weekend rec1 gezien. Was wel vet, laat even weten of 2 bevalt want die wil ik opzich ook wel zien.

Rec 2 is ook wel vet hoor, best eng soms, en op het einde wordt het gewoon goor xd

Para 2 vond ik trouwens geen drol aan in vergelijking met Para 1, en ik heb 2 nog wel in de bios gezien >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 18:24 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:
Transformers 3 was echt kut. Ik wil een verhaal over de Transformers zien. Niet eens of ander cheap ass hollywood liefdes verhaal met een Transformers verhaaltje er aan vast geplakt..

Michael Bay he... kerel wil alleen maar actie, terwijl Transformers zoveel meer is dan actie. die comics (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 18:37 

Hardtraxx Veteran

Ravenwood schreef:
Teknizion schreef:

Michael Bay he... kerel wil alleen maar actie, terwijl Transformers zoveel meer is dan actie. die comics (L)

Tja Michael Bay films moet je ook niet voor het verhaal kijken, vooral voor de mooie effecten e.d. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 22:12 

Hardtraxx Veteran

Ravenwood schreef:
Teknizion schreef:

als k een serieuze film wil kijken, dan kijk k wel een drama haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 22:38 

Hardtraxx Veteran

Zonet de nieuwe Harry Potter gezien. Wel mooie film om te zien (effecten etc.), maar vind het precies allemaal wat van hetzelfde... Actie - droevig - actie - droevig - actie - droevig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 22:47 

Donateur

Teknizion schreef:

Maar geef toe, die chick in 3d :drool: Was wel even genietmomentje :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 22:49 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Teknizion schreef:

Maar geef toe, die chick in 3d :drool: Was wel even genietmomentje :p

Dat witte jurkje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 00:29 

Net rec2 gezien, en moet zeggen dat ik deel 1 toch wel stukken vetter vond. Vond deel 2 zelfs een beetje tegenvallen eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 00:58 

Hardtraxx Veteran

net Harry Potter gezien!

Dramatisch slecht :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 01:38 

Kraak... Piep...

Ravenwood schreef:
D-Nemacyst schreef:

zuuuuucchhthtttttttttt

Vond ik niet ;)
Pirates kwam er tenminste iets uit het scherm, Transformers zag ik alleen diepte en niet eens de hele tijd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 13:19 

Hardtraxx Veteran

b-ram schreef:
net Harry Potter gezien!

Dramatisch slecht :lol:

Vond je hem slecht ja :( ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 14:16 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Ravenwood schreef:
D-Nemacyst schreef:

zuuuuucchhthtttttttttt

Vond ik niet ;)
Pirates kwam er tenminste iets uit het scherm, Transformers zag ik alleen diepte en niet eens de hele tijd..

maar wat er uit het scherm kwam zag er dramatisch slecht uit.
Transformers had echt goeie 3D apparatuur.

zou uberhaupt al blij zijn als die hele 3D kut hype overwaait...
Vorige  1 ... 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic