Iemand nog tips voor goeie films.
Never back downroberttt wrote:Iemand nog tips voor goeie films.
Never back downroberttt wrote:Iemand nog tips voor goeie films.
butterfly effect is idd een erg mooie film_dp_ wrote:Gisteren Butterfly Effect gezien, echt vette filmNu maar eens bladerunner kijken
is het ook, alleen ik erger me soms aan professor x, hoe die Charles Xavier, how do you do? zegtMr Lellebel wrote:Ga zo ff de nieuwe X-Men kijken, lijkt me best een vette film
Oh ik dacht dat het echt was, net als alle andere horrorfilmsRamirez wrote:Neppe bende.
Ik loop ook niet gauw warm voor horror films, maar deze films zijn echt de shit!Pommer wrote:Oh nee he, moet ik deel 3 ook nog eens gaan kijken![]()
Vond deel 1 echt gruwelijk, heb een uur lang bijna in me broek lopen schijten![]()
Deel 2 vond ik dan weer wat minder, schrok toen eigenlijk maar 1 x
Ja hierna mag het wel klaar zijn idd.Skedoedelefloeps wrote:PA3.. ik dacht echt "wtf niet weer uitmelk filmserie" maar deze zat er eigenlijk wel aan te komen. Hopelijk laten ze het hierna bij de 3 films, hij lijkt me tof. Eerste 2 waren tof dus, deze ook een keer mee pikken.
Echt een geniale film!nielstil wrote:The hangover part II gezien
Klere, kut kind dat gild, ik schrok haha. Ja deze moet ik ook weer zien, 1 en 2 waren ook vet.Almighty wrote:The Codemned is ook een goeie actiefilm
Trailer Paranormal Activity 3
View on YouTube
1:20 is beeeest scary