Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 20:30 

Donateur

Tucker & Dale vs Evil
gaan we zo kijken :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 22:36 

Hardtraxx Veteran

in het vliegtuig drive angry opmme laptop gekeken, wat een geniale film is dat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 14:24 

Hardtraxx Veteran

Gister naar Harry Potter geweest. Hele vette film, alleen had deel 1 van deel 7 ( ^^ ) niet gezien dus snapte er niet veel van.. laatste HP wat ik gezien heb is volgens mij de Vuurbeker geweest.

Maar zoals ik al zei een hele vette film, vet verhaal, mooie effecten etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 14:34 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Gister naar Harry Potter geweest. Hele vette film, alleen had deel 1 van deel 7 ( ^^ ) niet gezien dus snapte er niet veel van.. laatste HP wat ik gezien heb is volgens mij de Vuurbeker geweest.

Top 3 van films die ik dit jaar heb gezien.
Kan niet wachten om hem nog eens te zien!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 16:19 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
PierrePruuk schreef:

Cool :cool: Vanavond maar is even aanschouwen dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 16:26 

Hardtraxx Veteran

b-ram schreef:
Daveytl schreef:
PierrePruuk schreef:

Cool :cool: Morgenavond maar is even aanschouwen dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 16:31 

Hardtraxx Veteran

You probably won't be disappointed.
Heb op sommige momenten gewoon genoten van de lichtinval in combinatie met de camerahoek, wat samen een prachtig beeld gaf.

Mooiste stuk uit de film is de herinnering van Snape :worship:
Dat stuk is werkelijk perfect gemaakt.

Sowieso Snape :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 16:33 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

Meer dan prima gecast die gozer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 16:45 

Hardtraxx Veteran

b-ram schreef:
Daveytl schreef:

Zeer zeker!

Wie ook zéér goed is, is de acteur van Voldemort.
Die speelt ook een grote rol in 'Red Dragon' (Hannibal), en daar is hij ook geniaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 16:48 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
b-ram schreef:
Daveytl schreef:

Zeer zeker!

Wie ook zéér goed is, is de acteur van Voldemort.
Die speelt ook een grote rol in 'Red Dragon' (Hannibal), en daar is hij ook geniaal!

Kan je goed gelijk in hebben hoor, maar ik vind de manier waarop ze hem als personage hebben neergezet niet helemaal goed passen... Bij het lezen van de boeken zag ik altijd echt een ziek scharminkel voor me met een bizarre diepe stem enzo.. Dit vind ik gewoon lelijke sleungel nu :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 17:11 

Hardtraxx Veteran

Je moet de boeken & de films ook als aparte dingen zien ;)
Ik vind Voldemort wel degelijk een angstaanjagende look hebben.

Vooral bij de laatste film.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 17:20 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Je moet de boeken & de films ook als aparte dingen zien ;)
Ik vind Voldemort wel degelijk een angstaanjagende look hebben.

Vooral bij de laatste film.

Ja je hebt gelijk daarin. Als je nooit die boeken hebt gelezen dan vind je de films denk ik 500x leuker dan wanneer je dat wel hebt gedaan :P
Toch eigenlijk wel veel zin om dit laatste deel te checken straks. Vooral omdat deel A weinig action was en deel B dit goed moet gaan maken :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 21:08 

Bierkoning

Vanavond is Rise of the Footsoldier op tv! :worship:
Ik heb hem zelf op dvd dus kga hem niet kijken, maar ik zou hem wel aanraden voor de mensen die hem nog niet (zo vaak) hebben gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 21:17 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ik heb hem zelf op dvd dus kga hem niet kijken, maar ik zou hem wel aanraden voor de mensen die hem nog niet (zo vaak) hebben gezien

Wat is dat voor 'n gekke xxx film dan? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 21:17 

Bierkoning

drugs, seks & geweld :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 21:34 

Hardtraxx Veteran

Zaterdag ga ik naar HP7.2

heb er echt ontzettend veel zin in. kijk die films en lees die boeken al sinds ik 7 of 8 was.
wat heb ik genoten van die boeken en films zeg, vind het nu wel jammer dat het afgelopen was, want ik keek altijd uit naar een nieuwe film.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 21:52 

Hardtraxx Newbie

Citaat:
in het vliegtuig drive angry opmme laptop gekeken, wat een geniale film is dat

Vorige week ook gezien, alleen had ik af en toe het gevoel dat bepaalde delen er speciaal in waren gedaan om het 3D beter tot zijn recht te laten komen, wat ik erg jammer vind als ik de 2D versie kijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 22:09 

Hardtraxx Veteran

Ik hoop dat 3D geen blijvend iets wordt in de filmwereld. Altijd zo'n kutbrilletje op. Je moet extra betalen voor koppijn en de toegevoegde waarde bij een film kan ik 9 van de 10 keer niet vinden. Goed, Avatar was mooi om te checken met 3d erbij en persoonlijk vond de 3d in de laatste Jackass ook genieten, maar verder vind ik het alleen maar onzin. Stomme hypes altijd. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 22:10 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

ik ga hem nu kijken :thumbsup: nooit eerder gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 22:18 

Hardtraxx Veteran

b-ram schreef:
Ik hoop dat 3D geen blijvend iets wordt in de filmwereld. Altijd zo'n kutbrilletje op. Je moet extra betalen voor koppijn en de toegevoegde waarde bij een film kan ik 9 van de 10 keer niet vinden. Goed, Avatar was mooi om te checken met 3d erbij en persoonlijk vond de 3d in de laatste Jackass ook genieten, maar verder vind ik het alleen maar onzin. Stomme hypes altijd. :(

:worship:
De manier waarop Voldemort doodgaat (ja, dat wist je als, zelfs als je boek/film niet had gezien :P ) is ook gemaakt voor 3D. Echt een kutmanier om een serie van 8 films af te sluiten :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 22:20 

Daveytl schreef:
b-ram schreef:

De manier waarop Voldemort doodgaat (ja, dat wist je als, zelfs als je boek/film niet had gezien :P ) is ook gemaakt voor 3D. Echt een kutmanier om een serie van 8 films af te sluiten :list:

.... ik wist dat serieus niet en wilde de film nog kijken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 22:21 

Hardtraxx Veteran

b-ram schreef:

Tja voor bioscopen is het aantrekkelijk, nogal een unique selling point. Zie liever dat ze zich focussen op IMAX en verbeterde surround ofzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 22:26 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Daveytl schreef:
b-ram schreef:

.... ik wist dat serieus niet en wilde de film nog kijken xd

Was ook maar een grapje hoor (L)
Don't want to spoil the fun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 22:28 

Hardtraxx Veteran

Dat is ook het enige stukje 3D uit heel de film. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 22:35 

Hardtraxx Veteran

Het voegde werkelijk niks toe, dat hele HD.
Had hem ook liever in 2D gezien.

Trouwens nog een mooi momentje: wanneer ze in Goudgrijp net boven de grond hangen :drool:
Vorige  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic