gedownt of bios?wootum wrote:Dalik The Source Code kijken, lijkt me echt een vette film
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
na gister 1 en 2 gekeken te hebben vandaag ook maar ff matrix 3 checke:P
straks Robin Hood kijken, ben benieuwd 
-
G
bereid je maar vast voor op een waardeloze filmThe Anim0l wrote:na gister 1 en 2 gekeken te hebben vandaag ook maar ff matrix 3 checke:P
die is nog best aardig, niet geweldig, maar wel aardigPommer wrote:straks Robin Hood kijken, ben benieuwd
Zo, afgelopen week aardig wat gekeken:
127 Hours (fantastisch)
Flipped
The Lincoln Lawyer
X-Men: First Class
Unknown
The Hangover 2
Insomnia
Just go with it
127 Hours (fantastisch)
Flipped
The Lincoln Lawyer
X-Men: First Class
Unknown
The Hangover 2
Insomnia
Just go with it
Gisteravond The King's Speech gezirn, was zeer geslaagd 
gisteren takers gezien, wel vermakelijke film.. soms een beetje cliché
Vanmiddag weer Deja Vu gekeken met Denzel Washington, blijft een vette film
Vanavond denk ik True Romance kijken van Quentin Tarentino 
zaterdagavond naar Fast Five geweest.
mweh, verhaal is echt mager. en ik erger me dood aan die Dwayne Johnsson. wat een figuur. stomme oneliners enzo.
voor de rest veel actie, wat wel vette actie was. lekker hersenloos naar kijken.
mweh, verhaal is echt mager. en ik erger me dood aan die Dwayne Johnsson. wat een figuur. stomme oneliners enzo.
voor de rest veel actie, wat wel vette actie was. lekker hersenloos naar kijken.
Quentin heeft hem geschreven, niet geregisseerd he. Laat ff weten hoe die was, ik wil hem ook nog zienPommer wrote:Vanmiddag weer Deja Vu gekeken met Denzel Washington, blijft een vette filmVanavond denk ik True Romance kijken van Quentin Tarentino
-
G
was te verwachten heRavenwood wrote:zaterdagavond naar Fast Five geweest.
Jah dat bedoel ik ookXtD wrote:Quentin heeft hem geschreven, niet geregisseerd he. Laat ff weten hoe die was, ik wil hem ook nog zienPommer wrote:Vanmiddag weer Deja Vu gekeken met Denzel Washington, blijft een vette filmVanavond denk ik True Romance kijken van Quentin Tarentino
Gisteren Insidious gekeken. Met 6 personen vlogen we bijna over de bank na een schrikmoment 
NFS is een spel makkerKSwoosh wrote:was te verwachten heRavenwood wrote:zaterdagavond naar Fast Five geweest.
voor de rest veel actie, wat wel vette actie was. lekker hersenloos naar kijken.5e in de serie en NFS heeft nooit echt verhaal gehad
Battle Royale gezien. Wat een boutfilm was dat zeg...
Rawbin wrote:Battle Royale gezien. Wat een boutfilm was dat zeg...
haha ik vind hem wel geinig
jammer van de taal maar daar kijk k die film nie voor xD
soortgelijke films die ook vet zijn
mindhunters (in nederland opgenomen :p)
the condemned
-
G
ik meende te herinneren dat het waS: Need For Speed: Fast And FuriousRavenwood wrote:NFS is een spel makkerKSwoosh wrote:was te verwachten heRavenwood wrote:zaterdagavond naar Fast Five geweest.
voor de rest veel actie, wat wel vette actie was. lekker hersenloos naar kijken.5e in de serie en NFS heeft nooit echt verhaal gehad
maarja, memory fail
whaha wtf XD
nee man, gewoon The Fast and the Furious, 2 Fast 2 Furious, The Fast and the Furious: Tokyo Drift, Fast and Furious en dan nu Fast Five.
en ze zijn nu bezig met de volgende en wss laatste.
nee man, gewoon The Fast and the Furious, 2 Fast 2 Furious, The Fast and the Furious: Tokyo Drift, Fast and Furious en dan nu Fast Five.
en ze zijn nu bezig met de volgende en wss laatste.
Deja Vu vind ik echt topfilm, leuke plot ook. En het einde is ook leuk gevondenPommer wrote:Vanmiddag weer Deja Vu gekeken met Denzel Washington, blijft een vette filmVanavond denk ik True Romance kijken van Quentin Tarentino
acteurs van Dark Knight rises.