Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
True Grit :thumbup:
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Pommer wrote:ben nu Jurassic Park aant kijken :P wel echt supermooi gemaakt voor die tijd
Classic. Ik kijk bizar weinig films, relatief gezien dan. Ik kijk zelden elke week een film, lange niet. Maar als ik een favoriete film moest kiezen is het toch wel Jurassic Park, welke dan ook, geniaal vond ik dat altijd. En nog steeds wel. :woot:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Battle for los angeles.

Net ook weer ff jackass 3D. Blijft geniaal die duck hunt en jetstream van dat vliegtuig.
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
HardstyleLover90 wrote:
Pommer wrote:
nielstil wrote:Gisteren weer een keertje Green Street Hooligans gekeken ^^
Blijft een vette film, heb em denk ik al 10 x gezien ofzo :D deel 2 is ook wel dik, vooral die scene in die isoleercel :worship:
Vind deel 2 maar een slap aftreksel vergeleken bij GSE 1. Ten eerste is GSE 1 niet te overtreffen. En deel 2 doet me denken aan een standaard gevangenisfilmpje met veel vechten etc. Daar zijn er al zo veel van gemaakt. Vond deel 2 niet heel bijzonder.
Voor mensen die gsh vet vonden, Rise of the footsoldier. Vond hem wel een stuk rauwer en bruuter dan GSH though.

View on YouTube
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Ken de film ja erg tof, maar is een compleet andere film dan GSH, dit is meer het volgen van persoon die begon als hooligan en zo de onderwereld in kwam.
Gebaseerd op een waargebeurd verhaal overigens en wat er gebeurt op het einde is wel ziek, zeker als je realiseert dat het echt gebeurt is >.<
Toffe film! Zeker een aanrader!
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2014
Skedoedelefloeps wrote:Ken de film ja erg tof, maar is een compleet andere film dan GSH, dit is meer het volgen van persoon die begon als hooligan en zo de onderwereld in kwam.
Gebaseerd op een waargebeurd verhaal overigens en wat er gebeurt op het einde is wel ziek, zeker als je realiseert dat het echt gebeurt is >.<
Bedankt voor de aanrader :thumbup:
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Skedoedelefloeps wrote:Ken de film ja erg tof, maar is een compleet andere film dan GSH, dit is meer het volgen van persoon die begon als hooligan en zo de onderwereld in kwam.
Klopt, het gaat inderdaad meer over de onderwereld en zijn handel enzo. Gister New Jack City gekeken, vond dat ook echt een vette film. Zat nog een stuk in wat ik herkende uit een hardstyle track:

"They running a strange program y'all. More poor and disenfranchised folks than this place has ever seen. They try to act like it don't exist. Meanwhile, the rich get richer...And the poor don't get a fucking thing.Times like these, people want to get high. Real high and real fast. And this is going to do it."

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Ik heb daarstraks naar de film :The Bad Lieutenant: Port of Call - New Orleans !
Echt een keigoeie film met een zalige storyline :D
Aanrader als je Nicolas Cage en Eva Mendes :loving: is wilt zien acteren!
Nicolas Cage is toch een van mijn lievelingsacteurs!
Heeft pak toppers op zijn lijst staan :)
Hardtraxxer
384 posts member since 2011
last seen Jul 2014
Zondag naar The Hangover 2 Geweest

Het verhaal is beetje goedkoop en simpel(voorspelbaar) en te snel vind ik.
De grappen zijn wel te doen.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
livinforthemusic wrote:Zondag naar The Hangover 2 Geweest

Het verhaal is beetje goedkoop en simpel(voorspelbaar) en te snel vind ik.
De grappen zijn wel te doen.
Heb em ook gezien en het was werkelijkwaar weer geniaal :worship: nog beter dan het eerste deel
Hardtraxx Addict
1301 posts member since 2008
last seen May 2018
Is inderdaad een gave film! Meer in het GSH segment is Footbal Factory, ook vele maler beter trouwens.
En nog een mooie realistische en waargebeurd is CAS, ook zeker een aanrader.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
beter draait de grave encounters ook in NL :cry:
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 3 days ago
Vandaag The Jacket gekeken. Een hele aparte film, maar bleef me tot het einde boeien.
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2014
Gisteren Saints & Sinners gekeken :thumbup:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 18 days ago
Rise of the footsoldier heb ik thuis, echt een brute film :worship: Heeft niet zoveel met voetbal of hooligans te maken maar dat maakt nie uit :P

en @ NRgizer, The Bad Luitenant is echt een geniale film idd, vooral als ie zo high van de crack is dat ie een lijk ziet dansen :lol:
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Pommer wrote:Rise of the footsoldier heb ik thuis, echt een brute film :worship: Heeft niet zoveel met voetbal of hooligans te maken maar dat maakt nie uit :P

en @ NRgizer, The Bad Luitenant is echt een geniale film idd, vooral als ie zo high van de crack is dat ie een lijk ziet dansen :lol:

het is ook geen hooligan/voetbal film
tis een drugs/maffia film :p
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 31 minutes ago
Net The Firm gekeken. Wel beetje een standaard hooligan film. Maar wel leuk om te kijken. :P
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Pommer wrote:Rise of the footsoldier heb ik thuis, echt een brute film :worship: Heeft niet zoveel met voetbal of hooligans te maken maar dat maakt nie uit :P
Die heb ik gisteren ook gekeken ^^ Wat een gestoorde martelpraktijken daar :x
Zonet weer een keertje se7en. Zowat het de film met de beste verhaallijn als je het mij vraagt :)
G
Ik heb net de film Drive Angry gekeken, wat een waardeloze film.
Het verhaal slaat nergrns op, wordt niet uitgelegdd en de speciial effects zijn heel erg slecht.
Enigste pluspunt is Amber Heard :loving:
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 6 days ago
flevoboys wrote:Vandaag The Jacket gekeken. Een hele aparte film, maar bleef me tot het einde boeien.
Dit :worship: echt een briljante film!
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 18 days ago
vakmiddag the hangov er 2 gezien, vonde hem wel ecjt leuk maar lang neit zo geniaal als jet eerste deels
S
Pommer is aangeschoten? :P
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Net de laatste harry potter weer gekeken zodat ik het laatste deel nog kan volgen xd
G
stefaneke wrote:Pommer is aangeschoten? :P
:')
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
Dalik The Source Code kijken, lijkt me echt een vette film :)