Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 23:11 

Hardtraxx Elite

True Grit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 23:25 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
ben nu Jurassic Park aant kijken :P wel echt supermooi gemaakt voor die tijd

Classic. Ik kijk bizar weinig films, relatief gezien dan. Ik kijk zelden elke week een film, lange niet. Maar als ik een favoriete film moest kiezen is het toch wel Jurassic Park, welke dan ook, geniaal vond ik dat altijd. En nog steeds wel. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 00:34 

Kraak... Piep...

Battle for los angeles.

Net ook weer ff jackass 3D. Blijft geniaal die duck hunt en jetstream van dat vliegtuig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 11:44 

Hardtraxx Addict

HardstyleLover90 schreef:
Pommer schreef:
nielstil schreef:
Gisteren weer een keertje Green Street Hooligans gekeken ^^

Blijft een vette film, heb em denk ik al 10 x gezien ofzo :D deel 2 is ook wel dik, vooral die scene in die isoleercel :worship:

Vind deel 2 maar een slap aftreksel vergeleken bij GSE 1. Ten eerste is GSE 1 niet te overtreffen. En deel 2 doet me denken aan een standaard gevangenisfilmpje met veel vechten etc. Daar zijn er al zo veel van gemaakt. Vond deel 2 niet heel bijzonder.

Voor mensen die gsh vet vonden, Rise of the footsoldier. Vond hem wel een stuk rauwer en bruuter dan GSH though.

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 12:22 

Artiest

Ken de film ja erg tof, maar is een compleet andere film dan GSH, dit is meer het volgen van persoon die begon als hooligan en zo de onderwereld in kwam.
Gebaseerd op een waargebeurd verhaal overigens en wat er gebeurt op het einde is wel ziek, zeker als je realiseert dat het echt gebeurt is >.<
Toffe film! Zeker een aanrader!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 13:16 

Hardtraxx Elite

Skedoedelefloeps schreef:
Ken de film ja erg tof, maar is een compleet andere film dan GSH, dit is meer het volgen van persoon die begon als hooligan en zo de onderwereld in kwam.
Gebaseerd op een waargebeurd verhaal overigens en wat er gebeurt op het einde is wel ziek, zeker als je realiseert dat het echt gebeurt is >.<

Bedankt voor de aanrader :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 13:47 

Hardtraxx Addict

Klopt, het gaat inderdaad meer over de onderwereld en zijn handel enzo. Gister New Jack City gekeken, vond dat ook echt een vette film. Zat nog een stuk in wat ik herkende uit een hardstyle track:

"They running a strange program y'all. More poor and disenfranchised folks than this place has ever seen. They try to act like it don't exist. Meanwhile, the rich get richer...And the poor don't get a fucking thing.Times like these, people want to get high. Real high and real fast. And this is going to do it."

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 21:58 

Hardtraxx Veteran

Ik heb daarstraks naar de film :The Bad Lieutenant: Port of Call - New Orleans !
Echt een keigoeie film met een zalige storyline :D
Aanrader als je Nicolas Cage en Eva Mendes :loving: is wilt zien acteren!
Nicolas Cage is toch een van mijn lievelingsacteurs!
Heeft pak toppers op zijn lijst staan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 22:00 

Hardtraxxer

Zondag naar The Hangover 2 Geweest

Het verhaal is beetje goedkoop en simpel(voorspelbaar) en te snel vind ik.
De grappen zijn wel te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 22:08 

Hardtraxx Veteran

livinforthemusic schreef:
Zondag naar The Hangover 2 Geweest

Het verhaal is beetje goedkoop en simpel(voorspelbaar) en te snel vind ik.
De grappen zijn wel te doen.

Heb em ook gezien en het was werkelijkwaar weer geniaal :worship: nog beter dan het eerste deel
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 13:37 

Hardtraxx Addict

Is inderdaad een gave film! Meer in het GSH segment is Footbal Factory, ook vele maler beter trouwens.
En nog een mooie realistische en waargebeurd is CAS, ook zeker een aanrader.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 14:04 

Hardtraxx Veteran

beter draait de grave encounters ook in NL :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 23:57 

Hardtraxx Veteran

Vandaag The Jacket gekeken. Een hele aparte film, maar bleef me tot het einde boeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 15:21 

Hardtraxx Elite

Gisteren Saints & Sinners gekeken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 15:56 

Bierkoning

Rise of the footsoldier heb ik thuis, echt een brute film :worship: Heeft niet zoveel met voetbal of hooligans te maken maar dat maakt nie uit :P

en @ NRgizer, The Bad Luitenant is echt een geniale film idd, vooral als ie zo high van de crack is dat ie een lijk ziet dansen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 17:45 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Rise of the footsoldier heb ik thuis, echt een brute film :worship: Heeft niet zoveel met voetbal of hooligans te maken maar dat maakt nie uit :P

en @ NRgizer, The Bad Luitenant is echt een geniale film idd, vooral als ie zo high van de crack is dat ie een lijk ziet dansen :lol:

het is ook geen hooligan/voetbal film
tis een drugs/maffia film :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 17:57 

Hardtraxx Veteran

Net The Firm gekeken. Wel beetje een standaard hooligan film. Maar wel leuk om te kijken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 18:05 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Die heb ik gisteren ook gekeken ^^ Wat een gestoorde martelpraktijken daar :x
Zonet weer een keertje se7en. Zowat het de film met de beste verhaallijn als je het mij vraagt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 00:41 

Ik heb net de film Drive Angry gekeken, wat een waardeloze film.
Het verhaal slaat nergrns op, wordt niet uitgelegdd en de speciial effects zijn heel erg slecht.
Enigste pluspunt is Amber Heard :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 00:48 

Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:
Vandaag The Jacket gekeken. Een hele aparte film, maar bleef me tot het einde boeien.

Dit :worship: echt een briljante film!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 05:55 

Bierkoning

vakmiddag the hangov er 2 gezien, vonde hem wel ecjt leuk maar lang neit zo geniaal als jet eerste deels
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 10:06 

Pommer is aangeschoten? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 12:25 

Hardtraxx Veteran

Net de laatste harry potter weer gekeken zodat ik het laatste deel nog kan volgen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 12:29 

stefaneke schreef:
Pommer is aangeschoten? :P

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 17:34 

Hardtraxx Crew

Dalik The Source Code kijken, lijkt me echt een vette film :)
Vorige  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic