Director Inception heeft tijdens die film ff gezegt dat hierna iedereen nog een rol krijgt in de volgende Batman 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
-
A
Denk dat ik vanavond Monthy Python binnenhaal
Ga nu unknown kijken..
wat een raar verhaal
wat een raar verhaal
heel misschien komen er nog beelden van hem van de vorige film, die ze eruit hebben gelaten.roberttt wrote:Hoop wel weer met the joker eigenlijkmaar die is dood
![]()
![]()
Voor de mensen die het genre drama/fantasy wel aanspreekt, één van mijn favoriete films komt vanavond op tv: Big Fish. Om half 9 op Net 5 
Ook maar is ff Rise Of The Footsoldier gekeken. Best lastig te volgen als je geen ondertiteling hebt.
Het enige wat je kan verstaan in dat accent is; fuckin' cunts! haha.
Are you fuking kidding me!!!Parvuz wrote:Ook maar is ff Rise Of The Footsoldier gekeken. Best lastig te volgen als je geen ondertiteling hebt.Het enige wat je kan verstaan in dat accent is; fuckin' cunts! haha.
Ik ga dat accent ook leren, net zo vet.
Presentatie in het engels moeten houden op school, en dan dat accent opzetten.
Presentatie in het engels moeten houden op school, en dan dat accent opzetten.
Zondag om 20:00 is de beste film ooit op tv mensen: The Shawshank Redemption 
Beter zenden ze gewoon een keer wat nieuws uit. Het is een steengoede film, zo niet de beste. Maar ik denk dat bijna iedereen die nu wel gezien heeft. Op TV herhalen ze elk jaar dezelfde films. haha maar goed, kijk nooit TV dus moet er niet over klagen. Vind TV een zwáár verouderd medium, snap niet dat de ontwikkeling daarvan zo enorm achterloopt. Maar goed dat is heel off-topic natuurlijk.Pommer wrote:Zondag om 20:00 is de beste film ooit op tv mensen: The Shawshank Redemption
Net Source Code gekeken in de bios, en ik was positief verrast
Had een leuke, spannende thriller verwacht met een (iets te) romantisch tintje, maar het ging veel verder dan dat. Hoewel het genre actie/mystery wordt aangeduid komt Drama/Thriller meer tot zijn recht, waar de film veel dieper gaat dan het voorgeschreven genre 
-
G
goddamn, ik wil em ook zienXtD wrote:Net Source Code gekeken in de bios, en ik was positief verrastHad een leuke, spannende thriller verwacht met een (iets te) romantisch tintje, maar het ging veel verder dan dat. Hoewel het genre actie/mystery wordt aangeduid komt Drama/Thriller meer tot zijn recht, waar de film veel dieper gaat dan het voorgeschreven genre
ik had gisteravond Battle LA gekeken, en die was best aardig. beetje jammer dat ze uiteindelijk toch de aliens verslaan, maarja, wat wil je
vermakelijke film, maar meer niet
waar ik me alleen kapot aan ergerde: hoezo hebben die aliens ook een soort machineguns, terwijl ze wel dikke zwevende voertuigen hebben, mega slimme computergestuurde drones en dikke armors. dan zouden ze op zn minst toch ales vernietigende wapens moeten hebben die alles vaporizen met 1 druk op de knop
-
G
Tenzij de mensen dan stiekem weten te infiltreren in hun basis en de wapens hijacken fzoProject 141 wrote:Nee want dan zou de film zo snel voorbij zijn
-
S
De gast die het alienras heeft ontworpen wouw de aliens neerzetten als een meer geavanceerd soort mensen. Dus werken ze in squads, zijn er medics en officieren etc... Zou een reden kunnen zijn.
American history x weer eens kijken 
Insidious OMG BIZARHEID! Ziekheid RAARHEID
gister suckerpunch gekeke
film zit heel erg raar in elkaar
btje logisch nadenke en je snapt t wel:P
voor de rest best een leuke film en natuurlijk de chickies
film zit heel erg raar in elkaar
btje logisch nadenke en je snapt t wel:P
voor de rest best een leuke film en natuurlijk de chickies
Klinkt goed, wil hem binnenkort ook een keer zienstyl0w wrote:Insidious OMG BIZARHEID! Ziekheid RAARHEID
roberttt wrote:Kijk nu limitless.. rare film
hij gebruikt pas shit die k ook wel wil hebben
Van de week Unknown gekeken. Echt een vet vage film, maar wel goed!
Gister was Equilibrium op TV. Opgenomen en net gekeken. Echt een vette film, alleen vind ik die schietscenes af en toe zo overdreven
Gister was Equilibrium op TV. Opgenomen en net gekeken. Echt een vette film, alleen vind ik die schietscenes af en toe zo overdreven
Dit was echt een super vette filmThe Anim0l wrote:roberttt wrote:Kijk nu limitless.. rare film
hij gebruikt pas shit die k ook wel wil hebben
-
S
Ik wouw'm ook kijken, maar ik kon hem op geen een zender vinden en internet lag eruit en ik kon dus ook niet online naar een tv gids kijken (op de tv gids in de tv kon ik 'm ook niet vinden). Dus maar die film gezien over die robots, wel geinig maar zag er allemaal wel erg low-budget uitRawbin wrote:Gister was Equilibrium op TV
Op RTL7 was dat, vanaf 10 uur of zo. Die kwam na Equilibriumstefaneke wrote:Ik wouw'm ook kijken, maar ik kon hem op geen een zender vinden en internet lag eruit en ik kon dus ook niet online naar een tv gids kijken (op de tv gids in de tv kon ik 'm ook niet vinden). Dus maar die film gezien over die robots, wel geinig maar zag er allemaal wel erg low-budget uitRawbin wrote:Gister was Equilibrium op TV.
Vanavond dan maar voor al de 4e keer of zo The Shawshank Redemption kijken
-
S
Ah, ik dacht dat ie om 10u kwamRawbin wrote:Op RTL7 was dat, vanaf 10 uur of zo. Die kwam na Equilibrium