Gisteren ook gezien. Geniusstefaneke wrote:Nu The Holy Grail aan 't kijken
Ben nu hier:
En ben net terug van Sucker Punch. Wow
Gisteren ook gezien. Geniusstefaneke wrote:Nu The Holy Grail aan 't kijken
Ben nu hier:
The Stand is van het Stephen King boek toch?Ravenwood wrote:jullie moeten eens een keer The Stand miniserie kijken, volgens mij 2 dvd's. zelfde als The Last Templar miniserie, ook 2 dvd's
zijn echt leuke films
Is daar een film van?Ravenwood wrote: The Last Templar:
Tijdens een tentoonstelling van Vaticaanse schatten in New York overvallen vier verklede mannen het gebouw en stelen een mysterieus stuk. De aanwezige archeologe Tess Chaykin ontdekt later dat de dieven dood zijn en samen met FBI-inspecteur Sean Daley gaat ze op onderzoek uit. Ze ontdekt dat zowel de overvallers als het verdwenen stuk een connectie hebben met de legendarische Tempelridders en er volgt een lange reis over diverse continenten.
stefaneke wrote:Net Battle for Los Angeles, wat een heerlijke epische full-scale oorlogsfilm is dat.
Nu heb je het al verpestoostzaner wrote:Scream 4: Cliché, heel cliché, maar de dader/daders is/zijn verrassend.
Hayden Panettiereoostzaner wrote:Ik weet niet waar je het over hebt.
PS: er spelen wel weer chicks in.
Zo jammer dat Heroes gestopt is, Hayden isoostzaner wrote:zij idd.
ik denk dat ik daar donderdagavond naartoe ga in de biosmrazura wrote:Zoo fftjes Battle : Los Angeles kijken
Weet niet waar jij het weg haalt dat ik er niet van kan genieten, en niet naar anderen luister.Ravenwood wrote:ik weet niet ik vind Inception niet echt een lachertje hoor...
maarja jij luistert toch niet naar anderen, Asian is gewoon niks voor de gemiddelde nederlander, dus waarom zou je die films in de bioscoop laten draaien.
sorry maar ik heb echt een schijthekel aan mensen zoals jou die zo kritisch zijn dat je niet eens van een film kan genieten. volgens mij zit je de hele film te kijken of het mooier geweest zou zijn als het vanaf de andere kant gefilmd werd ofzo...
Amen to that.Ravenwood wrote:ik weet niet ik vind Inception niet echt een lachertje hoor...
maarja jij luistert toch niet naar anderen, Asian is gewoon niks voor de gemiddelde nederlander, dus waarom zou je die films in de bioscoop laten draaien.
sorry maar ik heb echt een schijthekel aan mensen zoals jou die zo kritisch zijn dat je niet eens van een film kan genieten. volgens mij zit je de hele film te kijken of het mooier geweest zou zijn als het vanaf de andere kant gefilmd werd ofzo...