Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 23:24 

Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Nu The Holy Grail aan 't kijken :lol:

Ben nu hier:
Afbeelding

Gisteren ook gezien. Genius xd

En ben net terug van Sucker Punch. Wow :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 00:08 

Hardtraxx Veteran

Ravenwood schreef:
jullie moeten eens een keer The Stand miniserie kijken, volgens mij 2 dvd's. zelfde als The Last Templar miniserie, ook 2 dvd's

zijn echt leuke films :)

The Stand is van het Stephen King boek toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 08:45 

Hardtraxx Veteran

The Stand:

Captain Tripps, een door Amerikaanse wetenschappers ontwikkeld dodelijk virus, roeit de mensheid uit. Slechts enkele mensen weten de epidemie te overleven. In hun slaap krijgen ze visioenen van de oude lieve Mother Abigail Freemantle en de gluiperige Randall Flagg. De overlevenden moeten een keuze maken: goed of kwaad.

The Last Templar:

Tijdens een tentoonstelling van Vaticaanse schatten in New York overvallen vier verklede mannen het gebouw en stelen een mysterieus stuk. De aanwezige archeologe Tess Chaykin ontdekt later dat de dieven dood zijn en samen met FBI-inspecteur Sean Daley gaat ze op onderzoek uit. Ze ontdekt dat zowel de overvallers als het verdwenen stuk een connectie hebben met de legendarische Tempelridders en er volgt een lange reis over diverse continenten.

The Stand is inderdaad van Stephen King.
The Last Templar is van Raymond Khoury
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 09:23 

Hardtraxx Veteran

Gister weer eens memento gekeken, blijft een top film :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 11:10 

Hardtraxxer

Ravenwood schreef:
The Last Templar:

Tijdens een tentoonstelling van Vaticaanse schatten in New York overvallen vier verklede mannen het gebouw en stelen een mysterieus stuk. De aanwezige archeologe Tess Chaykin ontdekt later dat de dieven dood zijn en samen met FBI-inspecteur Sean Daley gaat ze op onderzoek uit. Ze ontdekt dat zowel de overvallers als het verdwenen stuk een connectie hebben met de legendarische Tempelridders en er volgt een lange reis over diverse continenten.

Is daar een film van? :huh:
Ben net bezig in het boek (alweer), boek is leuk maar nu ben ik ook nieuwsgierig naar de film :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 11:47 

Hardtraxx Veteran

jep, film is ook wel leuk. boek is wel leuker vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 14:21 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Net Battle for Los Angeles, wat een heerlijke epische full-scale oorlogsfilm is dat :loving:.

lol same here
heb me goed vermaakt met die film :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 15:55 

Hardtraxx Veteran

ik heb een voorvermoeden dat ik met mn wensdag naar die premiere ga van Battle: LA, dus ik wacht nog effe met kijken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 23:51 

Hardtraxx Veteran

Net The Rite, No Strings Attached en Red Riding Hood gedownt, ben benieuwd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 00:59 

Hardtraxxer

Vrijdag law abizing citizen gekeken, echt brute film!
Tijd terug ook 'the book of eli' gekeken gaat over amerika na een kernoorlog, zelfde landschap als de game fallout. Zit ook zeer mooi verhaal in + leuke actie, beide zeker een aanrader :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 23:33 

Ziek! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 00:09 

Hardtraxx Veteran

Scream 4: Cliché, heel cliché, maar de dader/daders is/zijn verrassend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 00:10 

Bierkoning

oostzaner schreef:
Scream 4: Cliché, heel cliché, maar de dader/daders is/zijn verrassend.

Nu heb je het al verpest :( :(

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 00:13 

Hardtraxx Veteran

Ik weet niet waar je het over hebt. :whistle:

PS: er spelen wel weer chicks in. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 09:44 

Hardtraxx Elite

oostzaner schreef:
Ik weet niet waar je het over hebt. :whistle:

PS: er spelen wel weer chicks in. :woot:

Hayden Panettiere :drool: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 11:27 

Hardtraxx Veteran

zij idd. :love:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 14:49 

Hardtraxx Addict

oostzaner schreef:
zij idd. :love:
Afbeelding

Zo jammer dat Heroes gestopt is, Hayden is :worship:

Gisteren Sanctum gekeken, ook wel vette film! Heeeeeeeel vet gemaakt allemaal iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 14:59 

Donateur

Ik ben verliefd :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 18:27 

Hardtraxx Veteran

Zoo fftjes Battle : Los Angeles kijken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 19:19 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Zoo fftjes Battle : Los Angeles kijken :D

ik denk dat ik daar donderdagavond naartoe ga in de bios :P

heb net The Rite gekeken, best vage film, weet niet echt wat ik ervan moet vinden.
zaten best wel wat vreemde stukken in.

wel een mooie spannende film verder
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 03:00 

Hardtraxx Elite

Vanavond weer een Japans meesterwerk gezien: Confessions (Kokuhaku).

Verwijst al die troep van die kopierende regisseurs uit Hollywood maar weer eens naar de 10e rang. Jammer dat we al die troep hier in de bioscopen nog voorgeschoteld krijgen. Alleen al als je naar de cinematografie ligt Hollywood al ver achter. Europa had in 2010 ETV, Azië had Confessions ... en dan komt Hollywood met Inception, een lachertje. Bij gebrek aan beter wordt zon film dan de hemel in geprezen.

Jammer dat dit soort films nooit de attentie krijgen die ze verdienen, film is niet eens in nederland te verkrijgen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 17:59 

Hardtraxx Veteran

ik weet niet ik vind Inception niet echt een lachertje hoor...
maarja jij luistert toch niet naar anderen, Asian is gewoon niks voor de gemiddelde nederlander, dus waarom zou je die films in de bioscoop laten draaien.

sorry maar ik heb echt een schijthekel aan mensen zoals jou die zo kritisch zijn dat je niet eens van een film kan genieten. volgens mij zit je de hele film te kijken of het mooier geweest zou zijn als het vanaf de andere kant gefilmd werd ofzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 18:09 

Donateur

Kijk nu Harry Potter, ben benieuwd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 18:16 

Hardtraxx Elite

Ravenwood schreef:
maarja jij luistert toch niet naar anderen, Asian is gewoon niks voor de gemiddelde nederlander, dus waarom zou je die films in de bioscoop laten draaien.

sorry maar ik heb echt een schijthekel aan mensen zoals jou die zo kritisch zijn dat je niet eens van een film kan genieten. volgens mij zit je de hele film te kijken of het mooier geweest zou zijn als het vanaf de andere kant gefilmd werd ofzo...

Weet niet waar jij het weg haalt dat ik er niet van kan genieten, en niet naar anderen luister.

Het enige verschil met Amerikaanse verschil films, los van het feit dat ze kwalitatief/filmtechnisch/en de verhalen vaak beter zijn, is dat er Aziatisch wordt gesproken..

Denk dat de gemiddelde Nederlander de films niet leuk vind, omdat het aanbod zo bedroevend is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 18:18 

Hardtraxxer

Ravenwood schreef:

Amen to that.
MTV had een paar jaar geleden een experiment waarbij telkens aziatische films getoond werden.
Dat is gestopt om de overduidelijke reden dat Aziatische films hier gewoon bijna geen afzetmarkt hebben (hoe jammer en sneu het ook is in sommige gevallen).
Vorige  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic