New Kids net binnen, dus nog ff nagenieten.
In de bios al 2x gezien. XD
In de bios al 2x gezien. XD
XtD wrote:Mooi, ik ga er waarschijnlijk deze zaterdag heenRavenwood wrote:Limitless gekeken,
ERG leuke film, echt een feel-good actie thriller, zaten echt veel van die 'Fuck Yeah!" momentjes in, vooral dat einde!
een hele dikke aanrader!![]()
SlaapverwekkendThe Anim0l wrote:vrijdag the social network gekeken
wat een slaapverwekkende film is datDie film zit bomvol fantastische, vlotte dialogen
Vooral dat einde, dat ie gewoon helemaal niet weg isKSwoosh wrote:net Nightmare On Elm Street gekeken, wat een vette film!
goed verhaal, lekkere actie, en heel erg vette special effects
toppertje!
op naar de volgende: Due Date
Hahaha, dan noem je ook effe 2 films op!Skedoedelefloeps wrote:Ja 2 is slechter dan 1, maar toch een aantal momenten dat je je kapot schrikt. Dus hij doet z'n werk verder goed, het concept van de Paranormal Activity films vind ik heel sterk. De films vind ik niet briljant zoals een Inception of Shawshank Redemption, maar wel hele toffe films.
Idd dat is echt te ziekPommer wrote:Vooral dat einde, dat ie gewoon helemaal niet weg is![]()
die is echt super! perfect duo die 2KSwoosh wrote:En natuurlijk: ne due date gekekn: geniale film, echt geniaal
die vond ik dus geen zak aan. Ik had verwacht dat het een zieke psychopaat was die mensen liet denken dat ze dood waren. helaas. en kut geacteerd. wel lekker wijf thoKSwoosh wrote:Wat is After Life een zieke film... En heel erg vet!
Wat je de hele film verwacht blijkt uiteindelijk waar te zijn... Ge-ni-aal!
Wat jij dacht dat klopte toch gewoonRavenwood wrote:die is echt super! perfect duo die 2KSwoosh wrote:En natuurlijk: ne due date gekekn: geniale film, echt geniaal![]()
ik vind het echt vet dat die regisseur gewoon in elke film ook nog ff mee acteerd(die ene kerel die bij die drugsdealer(es) in woont
)
die vond ik dus geen zak aan. Ik had verwacht dat het een zieke psychopaat was die mensen liet denken dat ze dood waren. helaas. en kut geacteerd. wel lekker wijf thoKSwoosh wrote:Wat is After Life een zieke film... En heel erg vet!
Wat je de hele film verwacht blijkt uiteindelijk waar te zijn... Ge-ni-aal!
alleen een beetje jammer dat het op het einde een beetje Rambo style actie is: kerel wordt ineens ineens een held met wapens en iedereen gaat doodXtD wrote:Death Sentence is echt gruwelijk ja
ja hoe die dat doet is wel vet, maar gewoon beetje dat hij ineens dikke killing pro is is dan beetje jammerXtD wrote:Mja dat is voor mij juist een sterk punt: Hij is zijn gezin kwijt geraakt een is woedend, hij hoeft het niet te overleven dus gaat ie, inderdaad in rambo-stijl om zoveel mogelijk van dat klotevolk mee te nemen. Tis al wel weer een tijdje terug dat ik hem heb gezien..
nee dat was gewoon zijn echte gave. net als dat kindje.KSwoosh wrote: Wat jij dacht dat klopte toch gewoon
Dat was juist het zieke![]()
nou dan had ik de film heel anders opgevatRavenwood wrote:nee dat was gewoon zijn echte gave. net als dat kindje.
dat zie je juist op het laatst, vriendje verongelukt, dodelijk, en dan zie je hem ineens naar dat graf lopen en naar zn vriendin, dat is in het 'after life', dan gaat ie ineens met die man mee. als ik het me goed herinner.
Project 141 wrote:Vrijdag was Sector 9 op tv, blijf ik toch wel een vette film vinden

wat is dat dan? humor of zo?Ravenwood wrote:jullie moeten eens een keer The Stand miniserie kijken, volgens mij 2 dvd's. zelfde als The Last Templar miniserie, ook 2 dvd's
zijn echt leuke films