keek harry potter, wat een saaie film.... Heb hem uit gedaanroberttt wrote:Kijk nu Harry Potter, ben benieuwd..
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Moet ik wat aan toevoegen. Op MTV werden alleen Amasia films vertoond, en met een hoge uitzondering een andere. Die films waren niet bepaald hoogvliegers.twilightforce wrote:Amen to that.Ravenwood wrote:ik weet niet ik vind Inception niet echt een lachertje hoor...
maarja jij luistert toch niet naar anderen, Asian is gewoon niks voor de gemiddelde nederlander, dus waarom zou je die films in de bioscoop laten draaien.
sorry maar ik heb echt een schijthekel aan mensen zoals jou die zo kritisch zijn dat je niet eens van een film kan genieten. volgens mij zit je de hele film te kijken of het mooier geweest zou zijn als het vanaf de andere kant gefilmd werd ofzo...
MTV had een paar jaar geleden een experiment waarbij telkens aziatische films getoond werden.
Dat is gestopt om de overduidelijke reden dat Aziatische films hier gewoon bijna geen afzetmarkt hebben (hoe jammer en sneu het ook is in sommige gevallen).
Daarnaast waren de tijden ook niet erg gunstig. Vrijdag 's avonds om half 12 begonnen ze pas...
Gister ook heen geweest.. Wat een ontzettende kutfilm!Pommer wrote:Nu heb je het al verpestoostzaner wrote:Scream 4: Cliché, heel cliché, maar de dader/daders is/zijn verrassend.![]()
![]()
Ik vond het wel mee vallen. Tot aan de pauze wat voorspelbaar, na de pauze en dan met name de ontmaskering van de dader vond ik verassend. Verder zaten er wel regelmatig schrikmomenten voor me in.Atraxisz wrote:Gister ook heen geweest.. Wat een ontzettende kutfilm!Pommer wrote:Nu heb je het al verpestoostzaner wrote:Scream 4: Cliché, heel cliché, maar de dader/daders is/zijn verrassend.![]()
![]()
Het was geen topfilm, maar vond hem zeker ook niet slecht.
mopp mop new kids in full hd VEREKTE MONGOL JONGUHH
Ik zie nu allemaal plaatjes van Dead Silence...
Ik heb echt een schijthekel aan (grote) poppen en deze film helpt mij denk ook niet echt.
Ik heb echt een schijthekel aan (grote) poppen en deze film helpt mij denk ook niet echt.
steeds als ik in dit topic kijk word ik opnieuw verliefd

ik nu lekker American Pie The Naked Mile kijk
...al die films zijn baas 
ja echt niet normaaloostzaner wrote:Hayden is geil hé.
cock :o

oeh die is echt lekker iddroberttt wrote:ja echt niet normaaloostzaner wrote:Hayden is geil hé.![]()
cock :o
-
G
ze het een pik
dat wou ik ook net zeggenKSwoosh wrote:ze het een pik
als zij een pik heeft dan ben ik de paus.
Niet doen. Ik heb hem na ongeveer half uur uitgezet ik vond hem echt waardeloos. :')Ravenwood wrote:ik denk dat ik daar donderdagavond naartoe ga in de biosmrazura wrote:Zoo fftjes Battle : Los Angeles kijken
heb net The Rite gekeken, best vage film, weet niet echt wat ik ervan moet vinden.
zaten best wel wat vreemde stukken in.
wel een mooie spannende film verder
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Trailer gezien lijkt die me echt episch juist 
tja, daar heb ik niet veel over te beslissen, stichting doe een wens xDmrazura wrote:Niet doen. Ik heb hem na ongeveer half uur uitgezet ik vond hem echt waardeloos. :')Ravenwood wrote:ik denk dat ik daar donderdagavond naartoe ga in de biosmrazura wrote:Zoo fftjes Battle : Los Angeles kijken
heb net The Rite gekeken, best vage film, weet niet echt wat ik ervan moet vinden.
maar denk niet dat dat gaat gebeuren naar de bios. dus maakt niet zo uit
download hem wel een keer.
-
S
Om'n nou waardeloos te noemen is wel heel overdrevenmrazura wrote:
Niet doen. Ik heb hem na ongeveer half uur uitgezet ik vond hem echt waardeloos. :')
Draai hardstyle op st. pietersplein!!oostzaner wrote:als zij een pik heeft dan ben ik de paus.
mrazura wrote:Niet doen. Ik heb hem na ongeveer half uur uitgezet ik vond hem echt waardeloos. :')Ravenwood wrote:ik denk dat ik daar donderdagavond naartoe ga in de biosmrazura wrote:Zoo fftjes Battle : Los Angeles kijken
en waarom?
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Slecht verhaallijntje maar wel coole graphics! 
Hoe kan je nou met plezier naar een film als deze kijken.stefaneke wrote:Om'n nou waardeloos te noemen is wel heel overdrevenmrazura wrote:
Niet doen. Ik heb hem na ongeveer half uur uitgezet ik vond hem echt waardeloos. :'). Dat jij er geen plezier uit haalt, ga maar weer lekker charlie & the unicorn kijken
.
ronduit beroerd script
ronduit beroerd acteerwerk(dit is nog in de positiefste zin.
1 grote reclame voor defensie
totaal geen logische opbouw (echt rommelig, maar zie script)
schuddende camera waar ik misselijk van werd
-
B
+ stom 'stoer' macho gedrag van die 'soldaten'mrazura wrote:Hoe kan je nou met plezier naar een film als deze kijken.stefaneke wrote:Om'n nou waardeloos te noemen is wel heel overdrevenmrazura wrote:
Niet doen. Ik heb hem na ongeveer half uur uitgezet ik vond hem echt waardeloos. :'). Dat jij er geen plezier uit haalt, ga maar weer lekker charlie & the unicorn kijken
.
ronduit beroerd script
er mogen dus volgens jou geen oorlogs film gemaakt worden omdat t reclame is voor defensiemrazura wrote:Hoe kan je nou met plezier naar een film als deze kijken.stefaneke wrote:Om'n nou waardeloos te noemen is wel heel overdrevenmrazura wrote:
.
ronduit beroerd script
er mag dus niet snel wat gebeuren in een film, dus je kijkt liever de 1ste 45 min saai gelul?
script mocht wel iets beter maar ik vind het nou niet zo dramatisch dat k me er aan ergerde
en die schuddende camera is jou probleem want ik vind het wel iets hebben