Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 23:29 

Bierkoning

Skedoedelefloeps schreef:
JP Hardstyle schreef:
over half uurtje [Rec 2] kijken, die trailer ziet er wel verschrikkelijk uit :surrender:
wish me luck :P

heb een stukje gezien v.d. film op Film1, lijkt me uber tof, hele vette sfeer erin!

Net dus gekeken, was idd wel een vette film :D
niet zo erg dat je 's nachts niet meer kan slapen, maar wel beter dan Par.Act. 2 bijvoorbeeld ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 23:35 

Artiest

JP Hardstyle schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
JP Hardstyle schreef:
over half uurtje [Rec 2] kijken, die trailer ziet er wel verschrikkelijk uit :surrender:
wish me luck :P

heb een stukje gezien v.d. film op Film1, lijkt me uber tof, hele vette sfeer erin!

Net dus gekeken, was idd wel een vette film :D
niet zo erg dat je 's nachts niet meer kan slapen, maar wel beter dan Par.Act. 2 bijvoorbeeld ;)

naja enige film ooit waardoor ik niet kon slapen 's nachts was Ringu, Japanners zijn ziek in een ultieme horror sfeer neerzetten. Zombies etc. is niet iets waar ik bang van word, maar wat ik zag wil ik m zeker wel een keer zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 01:20 

Bierkoning

Nee ik kan ook altijd wel gewoon slapen maar gewoon om ff een voorbeeld te stellen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 11:00 

Hardtraxx Veteran

Gister naar Sint geweest. Opzich wel leuke film, maar het mist iets.. beetje leeg zeg maar. Zitten wel een paar leuke schrik momenten in. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 16:03 

Donateur

Ben nu de nieuwe harry potter aan het zien:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 17:38 

Hardtraxxer

Er moet gewoon een film komen van de Half-Life Reeks ,als episode 3 (of half-life 3) uit is gekomen
Vet verhaal en lijkt me zeker wel te doen om daar ene film van te maken ^^
Dikke actie ,tijdens gevechten met de Combine
en een Horror achtig iets als ze in die gebieden als ravenholm zitten met al die zombies :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 15:05 

Hardtraxx Addict

Net Inception voor 3de x gezien... ik snap het einde nog steeds niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 15:09 

Hardtraxx Veteran

Wesz schreef:

Wat snap je er niet aan? Op het einde blijft die tol gewoon draaien, of hij valt net om na het einde.
Als hij blijft draaien, dan zit hij nog in een droom, als hij om valt dan zit die in de realiteit en is die terug bij zn kinderen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 15:23 

Artiest

dat denk jij....
*spooky muziek*
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 17:06 

Daveytl schreef:
Wesz schreef:

Wat snap je er niet aan? Op het einde blijft die tol gewoon draaien, of hij valt net om na het einde.
Als hij blijft draaien, dan zit hij nog in een droom, als hij om valt dan zit die in de realiteit en is die terug bij zn kinderen ;)

precies
DUH!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 20:03 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Wesz schreef:

Inderdaad, dus wat is het? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 20:09 

Hardtraxx Veteran

Wesz schreef:
Daveytl schreef:
Wesz schreef:

Nog nooit gehoord van een open einde? Dit is mogelijk om eventueel een vervolg te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 20:11 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Wesz schreef:

Nog nooit gehoord van een open einde? Dit is mogelijk om eventueel een vervolg te maken

nou ik mag toch hopen van niet...
je verneukt die hele film als je er een vervolg bij maakt. het verhaal is nu toch mooi verteld?
en open einde, ja en dat moet gewoon zo blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 20:15 

Hardtraxx Veteran

Ravenwood schreef:
Daveytl schreef:
Wesz schreef:

je verneukt die hele film als je er een vervolg bij maakt. het verhaal is nu toch mooi verteld?

Ja vind ik ook ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 22:35 

Hardtraxx Veteran

E-Q-Lizer schreef:
Er moet gewoon een film komen van de Half-Life Reeks ,als episode 3 (of half-life 3) uit is gekomen
Vet verhaal en lijkt me zeker wel te doen om daar ene film van te maken ^^
Dikke actie ,tijdens gevechten met de Combine
en een Horror achtig iets als ze in die gebieden als ravenholm zitten met al die zombies :P

ik ga het spel maar weer eens spelen op de ps3 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 22:37 

Ravenwood schreef:

ik denk ook niet dat et een open einde is hoor.. het verhaal was nu gewoon helemaal af.
gewoon open als in dat je zelf beetje verder kan denken maar meer ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 22:45 

Artiest

inception zal geen vervolg kennen, open eindes staan niet automatisch garant voor vervolgfilms
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 22:45 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Ravenwood schreef:

ik denk ook niet dat et een open einde is hoor.. het verhaal was nu gewoon helemaal af.
gewoon open als in dat je zelf beetje verder kan denken maar meer ook niet.

ja dat bedoelde ik ook eigenlijk, ik wou er een zin achterzetten met de woorden 'eigen interpretatie' erin, maar ik kon ff niks bedenken XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 00:18 

Hardtraxx Veteran

inception is de grootste deception van 2010
overhypte voorspelbare film, beetje breien op het lucide dromen verhaal
ieder z'n ding natuurlijk, maar had er meer van verwacht dan kom we gaan nog een laag dieper

net the town gezien en vond hem erg vet, goede actie film met beetje drama erdoorheen
zeker een aanrader!

ook vandaag 13 gezien met mijn favo acteur jason statham, en die viel helaas ietswat tegen
is ook een remake van een eerder gemaakte 13 film door dezelfde regisseur, maar vond hem ondanks de goede cast zwak eindigen en ook af en toe wat saai. (50 cent kwam ook nog voorbij in een rolletje haha)

nu nog even wallstreet 2 afkijken en me weekend zit er weer op helaas :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 00:21 

Donateur

Oxbow schreef:
inception is de grootste deception van 2010
overhypte voorspelbare film, beetje breien op het lucide dromen verhaal
ieder z'n ding natuurlijk, maar had er meer van verwacht dan kom we gaan nog een laag dieper

net the town gezien en vond hem erg vet, goede actie film met beetje drama erdoorheen
zeker een aanrader!

ook vandaag 13 gezien met mijn favo acteur jason statham, en die viel helaas ietswat tegen
is ook een remake van een eerder gemaakte 13 film door dezelfde regisseur, maar vond hem ondanks de goede cast zwak eindigen en ook af en toe wat saai. (50 cent kwam ook nog voorbij in een rolletje haha)

nu nog even wallstreet 2 afkijken en me weekend zit er weer op helaas :D

Inception is gewoon een goede film. Misschien gaan ze er wel een beetje te diep op in, maar ik kwam toch met een overwelmend gevoel de bioscoop uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 00:27 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:
Inception is gewoon een goede film. Misschien gaan ze er wel een beetje te diep op in, maar ik kwam toch met een overwelmend gevoel de bioscoop uit.

jij was zeker het meest overwelmend door het wakker worden in je droom principe? niet zozeer door het verhaal wat er in de film afspeelde denk ik

ik heb 1 jaar geleden me daar aardig in verdiept (in dat lucide dromen enzo) en diverse boeken erover gelezen en dat zal vast de manier van kijken bij mij hebben beïnvloed. Leonardo speelt altijd erg goed en is ook 1 van mijn favo acteurs maar het verhaal op zichzelf vond ik nogal zwakjes, gewoon een 3/5 film maar zeker niet meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 00:30 

Donateur

Oxbow schreef:
Teknizion schreef:

jij was zeker het meest overwelmend door het wakker worden in je droom principe? niet zozeer door het verhaal wat er in de film afspeelde denk ik

ik heb 1 jaar geleden me daar aardig in verdiept (in dat lucide dromen enzo) en diverse boeken erover gelezen en dat zal vast de manier van kijken bij mij hebben beïnvloed. Leonardo speelt altijd erg goed en is ook 1 van mijn favo acteurs maar het verhaal op zichzelf vond ik nogal zwakjes, gewoon een 3/5 film maar zeker niet meer

Ze hadden wel voor een wat interessantere plot kunnen gaan ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 01:12 

Hardtraxx Veteran

Nu The Town aan het binnenhalen, iemand al gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 01:25 

Hardtraxx Addict

Net terug van Harry Potter & The Deathly Hollows
Goeie film ben blij dat ze dit keer zo goed en dicht bij het boek blijven :P

En even terug op Inception,
Als je terug kijkt naar de scene dat Cobb in Mombassa een chemist zoekt en al die mensen aan elkaar gekoppeld ziet, en zelf wilt proberen schrikt hij wakker

Hij ziet in de spiegel de gordijn bewegen want hem aan Mal doet denken, hij pakt ze tol en wilt 'm laten draaien
hij laat hem vallen en sindsdien pakt hij zijn tol niet meer.. tot in de laatste scene.
Dus wij weten dan ook niet meer of het echt of niet is, want er was geen bewijs omdat zijn tol viel

Dus misschien, wat allemaal gebeurd is, speelt zich af in zijn droom terwijl hij denk dat hij wakker is
(Droom waar het regende, Hotel droom, Winter basis droom & Limbo)

Mindfuck? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 03:43 

Hardtraxx Veteran

Wesz schreef:
Net terug van Harry Potter & The Deathly Hollows
Goeie film ben blij dat ze dit keer zo goed en dicht bij het boek blijven :P

En even terug op Inception,
Als je terug kijkt naar de scene dat Cobb in Mombassa een chemist zoekt en al die mensen aan elkaar gekoppeld ziet, en zelf wilt proberen schrikt hij wakker

Hij ziet in de spiegel de gordijn bewegen want hem aan Mal doet denken, hij pakt ze tol en wilt 'm laten draaien
hij laat hem vallen en sindsdien pakt hij zijn tol niet meer.. tot in de laatste scene.
Dus wij weten dan ook niet meer of het echt of niet is, want er was geen bewijs omdat zijn tol viel

Dus misschien, wat allemaal gebeurd is, speelt zich af in zijn droom terwijl hij denk dat hij wakker is
(Droom waar het regende, Hotel droom, Winter basis droom & Limbo)

Mindfuck? :P

Jep :surrender:
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic