Die zat ik nou net toevallig om die tijd te kijkenDoubleDutch wrote:Nu The Town aan het binnenhalen, iemand al gezien?
Maar ik vond hem maar tegenvallen, veel meer van verwacht
Die zat ik nou net toevallig om die tijd te kijkenDoubleDutch wrote:Nu The Town aan het binnenhalen, iemand al gezien?
heb m ook gekeken, kon m nooit afkijken maar vandaag wel, vette film iddJP Hardstyle wrote:moet eigenlijk leren maar The Killing Room kwam op film1 dus die moes ik maar ff kijken![]()
erg vette film, en als ik dat einde zo zie komt er misschien nog een vervolg?
we zullen zien
wat had er volgens jouw dan beter gekund?Nivali wrote:Die zat ik nou net toevallig om die tijd te kijkenDoubleDutch wrote:Nu The Town aan het binnenhalen, iemand al gezien?![]()
Ik ben niet echt een film kenner, maar de reclames spraken me meer aan moet ik zeggen.Oxbow wrote:wat had er volgens jouw dan beter gekund?Nivali wrote:Die zat ik nou net toevallig om die tijd te kijkenDoubleDutch wrote:Nu The Town aan het binnenhalen, iemand al gezien?![]()
ik vond het gewoon een dik vermakelijke actie/drama film, waar goed in werd geacteerd
mee eens, ben er vrijdag avond naartoe geweest.Wesz wrote:Net terug van Harry Potter & The Deathly Hollows
Goeie film ben blij dat ze dit keer zo goed en dicht bij het boek blijven![]()
spoiler:Wesz wrote: (Droom waar het regende, Hotel droom, Winter basis droom & Limbo)
Mindfuck?
Is dit jouw eigen verklaring of heb je het ergens anders vandaan?Wesz wrote:En even terug op Inception,
Als je terug kijkt naar de scene dat Cobb in Mombassa een chemist zoekt en al die mensen aan elkaar gekoppeld ziet, en zelf wilt proberen schrikt hij wakker
Hij ziet in de spiegel de gordijn bewegen want hem aan Mal doet denken, hij pakt ze tol en wilt 'm laten draaien
hij laat hem vallen en sindsdien pakt hij zijn tol niet meer.. tot in de laatste scene.
Dus wij weten dan ook niet meer of het echt of niet is, want er was geen bewijs omdat zijn tol viel
Dus misschien, wat allemaal gebeurd is, speelt zich af in zijn droom terwijl hij denk dat hij wakker is
(Droom waar het regende, Hotel droom, Winter basis droom & Limbo)
Mindfuck?
JP Hardstyle wrote:gister "The men who stare at goats" gezien
geniaal dat hele leger aan de LSD
en dat is precies hoe ze willen dat je gaat denkenJossi_Moto wrote:Is dit jouw eigen verklaring of heb je het ergens anders vandaan?
Vind het einde namelijk een beetje frustrerend en wil wel is weten hoe het zit, waarom blijft z'n tol spinnen...
Als jouw verhaal klopt is het helemaal frustrerend want dan heb je dus 3kwart van de film een beetje naar de droom van Cobb zitten kijken en dan slaat het hele verhaal nergens op.
Ik zeg toch niet dat ik dat denk, ik vraag me alleen af hoe het dan wel zit. En als jij het kennelijk wel helemaal snapt, leg het dan uit, daar vraag ik toch om.KSwoosh wrote:en dat is precies hoe ze willen dat je gaat denkenJossi_Moto wrote:Is dit jouw eigen verklaring of heb je het ergens anders vandaan?
Vind het einde namelijk een beetje frustrerend en wil wel is weten hoe het zit, waarom blijft z'n tol spinnen...
Als jouw verhaal klopt is het helemaal frustrerend want dan heb je dus 3kwart van de film een beetje naar de droom van Cobb zitten kijken en dan slaat het hele verhaal nergens op.
jij snapt ook niks he, sjeesh :')
die film is al een tijd uit, want heb hem al gezienSainen wrote:Weet niet of iemand deze al was opgevallen. Komt binnenkort nieuwe van Uwe Boll uit. Had alleen nog maar een paar kut films, deze lijkt me wel wat: Rampage.
Scenario spreekt me daarbij vooral aan.
View on YouTube
Deel 1 vond ik ook wel behoorlijk eng, en een vet einde als die gozer in de camera vliegt en je dat gezicht zietAtraxisz wrote:Vandaag Paranormal Activity 1 afgekeken, werd eens tijd! Wel paar schrikmomenten
Deel 2 was echt zwaar kut idd, heb em nog wel in de bios gezienRavenwood wrote:deel 2 was echt slecht haha
ik snapte echt niks van dat einde. het was toch hetzelfde huis ofzo?
Kon hem nog niet eerder vinden op dvd, waarschijnlijk niet goed gekeken dan.Oxbow wrote:die film is al een tijd uit, want heb hem al gezienSainen wrote:Weet niet of iemand deze al was opgevallen. Komt binnenkort nieuwe van Uwe Boll uit. Had alleen nog maar een paar kut films, deze lijkt me wel wat: Rampage.
Scenario spreekt me daarbij vooral aan.
View on YouTube
realistisch is hij natuurlijk bij lange na niet, maar een avondje actie kan natuurlijk geen kwaad he
De Autobots Bumblebee, Ratchet, Ironhide en Sideswipe, onder leiding van Optimus Prime, zijn terug in actie en moeten het weer opnemen tegen de kwaadaardige Deceptions. De Deceptions willen koste wat het kost revanche op de strijd, die ze een tijd terug verloren. De Autobots en Deceptions komen echter midden in een ruimtestrijd tussen de Verenigde Staten en Rusland in te zitten. In deze strijd krijgen de Autobots wederom hulp van oude vriend Sam Witwicky (Shia LaBeouf).
hebk ook gekeken jahRickie wrote:gister weer american pie- the wedding gekeken, blijft geniaal