jaKSwoosh wrote:was het ook als een deel 1? dus dat je echt deel 2 nodig hebt?Atraxisz wrote:Gister naar Harry Potter Part 1 geweest. Vette film! Nu nog een half jaar wachten op Part 2
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Dat stukje met die ontploffende auto echt ik lag dubbel!Skedoedelefloeps wrote:dat is idd een hele grappige film, heeeel apart...stefaneke wrote:Net "The Men who Stare at Goats" gezien. GE-NI-AALE- film. Op het einde, die hele legerbasis onder de invloed van LSD
maar je kunt m gewoon niet NIET kijken, alleen al vanwege de acteurs die erin zitten
Trailer btw:
View on YouTube
-
S
Ontploffende auto?Ramirez wrote: Dat stukje met die ontploffende auto echt ik lag dubbel!
Trailer btw:
View on YouTube
"You're ramming the gate you're ramming the gate!"
* rijd door muur *
"You misted it"
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Dat stukje kan ik nog niet weer vinden op youtube 
net "The Box" gezien, wat een kutfilm 
dat is echt een waardeloze kut film ja...JP Hardstyle wrote:net "The Box" gezien, wat een kutfilm
je weet op een gegeven moment niet eens meer waar het over gaat
Net Despicable Me gekeken
wat een supervette film is dat zeg haha
echt geniaal, ik heb echt de hele film zitten lachen!
hij is nóg leuker als Up
hij is nóg leuker als Up
Toevallig ook gekeken vandaagRavenwood wrote:Net Despicable Me gekeken
hij is nóg leuker als Up
Dat wist ik na 15 minuten al nie meerRavenwood wrote:dat is echt een waardeloze kut film ja...JP Hardstyle wrote:net "The Box" gezien, wat een kutfilm
je weet op een gegeven moment niet eens meer waar het over gaat
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
zonde, want het korte verhaal waarop the box (lichtelijk) gebaseerd is is ronduit briljant!
Ook gezienMarkos wrote:Toevallig ook gekeken vandaagRavenwood wrote:Net Despicable Me gekeken
hij is nóg leuker als Up
Idd, ik dacht dat het een vette film zou worden door het verhaal maar dat was dus niet zoSkedoedelefloeps wrote:zonde, want het korte verhaal waarop the box (lichtelijk) gebaseerd is is ronduit briljant!
vanmiddag Role Models & Gran Torino kijken op Film 1 
Ik vond de film nog redelijk goed. En als je goed oplet, kom je ervanzelf wel achter wat het verhaal is..Skedoedelefloeps wrote:zonde, want het korte verhaal waarop the box (lichtelijk) gebaseerd is is ronduit briljant!
ik denk niet dat ik dat wíl wetenTeknizion wrote:Ik vond de film nog redelijk goed. En als je goed oplet, kom je ervanzelf wel achter wat het verhaal is..Skedoedelefloeps wrote:zonde, want het korte verhaal waarop the box (lichtelijk) gebaseerd is is ronduit briljant!
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
"Button, Button" is het verhaal, van Richard Matheson.
Echt een heel vet verhaal!
Echt een heel vet verhaal!
ik ken het verhaal, alleen nog nooit gelezen 
Volgende week eerst even een nieuw boek halen, ik zit nu zonder
Volgende week eerst even een nieuw boek halen, ik zit nu zonder
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
echt een aanrader, zit in het boek uncanny stories dacht ik, engels docent op m'n oude school las hem een keer voor, echt vet. Ik zag de trailer v.d. film en dacht meteen: moet je niet doen... maargoed... helaas 
Role Models: droge humor, ik kan het wel waarderenJP Hardstyle wrote:vanmiddag Role Models & Gran Torino kijken op Film 1
Gran Torino: goeie film, niet zoveel actie als je na de trailer denkt maar wel een erg goed verhaal
Leuker als Up vind ik niet, maar wel 10x beter als de laatste Shrek die ik een weekje eerder had gezienRavenwood wrote:Net Despicable Me gekeken
hij is nóg leuker als Up
Gran Torino vind ik persoonlijk trouwens echt een geniale film, Clint Eastwood heeft er echt een brute film van gemaakt. Maar je moet wel een drama verwachten en geen actie inderdaad.
Ik zoek nog een stel leuke animatiefilms. die ook goed en grappig zijn 
Up is de leukste die ik in tijden heb gezienRavenwood wrote:Ik zoek nog een stel leuke animatiefilms. die ook goed en grappig zijn
maar kben zelf niet zo van de animatiefilms
over half uurtje [Rec 2] kijken, die trailer ziet er wel verschrikkelijk uit
wish me luck
wish me luck
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
heb een stukje gezien v.d. film op Film1, lijkt me uber tof, hele vette sfeer erin!JP Hardstyle wrote:over half uurtje [Rec 2] kijken, die trailer ziet er wel verschrikkelijk uit![]()
wish me luck
dat is juist degene die ik al fucking vaak gezien heb, die is geweldig!JP Hardstyle wrote:Up is de leukste die ik in tijden heb gezienRavenwood wrote:Ik zoek nog een stel leuke animatiefilms. die ook goed en grappig zijn
maar kben zelf niet zo van de animatiefilms