Gister naar Jackass 3D geweest! Sommige stukjes zijn echt geniaal en sommige te ranzig voor woorden!
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Net The Kid gezien..... Sprakeloos wat een persoon mee kan maken in zijn leven en dan toch nog goed terecht komen.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Die dixi bommetjes zijn geniaalAtraxisz wrote:Gister naar Jackass 3D geweest! Sommige stukjes zijn echt geniaal en sommige te ranzig voor woorden!
-
G
klinkt interessant!Markos wrote:Net The Kid gezien..... Sprakeloos wat een persoon mee kan maken in zijn leven en dan toch nog goed terecht komen.
oude film?
ik had gister Predators gekeken, dat was egt een vette film
minder spannend als ik had verwacht, maar wel erg leuk.
ook grappig hoe allerlei bekende elementen uit de game en vorige films weer tevoorschijn komen
View on YouTube
Nope 2010 en het mooiste is nog dat er nog niet gestemd is bij moviemeter.KSwoosh wrote:klinkt interessant!Markos wrote:Net The Kid gezien..... Sprakeloos wat een persoon mee kan maken in zijn leven en dan toch nog goed terecht komen.
oude film?
ook grappig hoe allerlei bekende elementen uit de game en vorige films weer tevoorschijn komen
View on YouTube
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
das zo'n flauwe komedieMarkos wrote:Net The Kid gezien..... Sprakeloos wat een persoon mee kan maken in zijn leven en dan toch nog goed terecht komen.
echte filmliefhebbers trouwens moeten ECHT een keer The Elephant man kijken, mocht je hem nog nooit gezien hebben, als iets een mooie film is is dat het wel.
Ik heb het over The Kid (2010).Skedoedelefloeps wrote:das zo'n flauwe komedieMarkos wrote:Net The Kid gezien..... Sprakeloos wat een persoon mee kan maken in zijn leven en dan toch nog goed terecht komen.vind ik niks aan
echte filmliefhebbers trouwens moeten ECHT een keer The Elephant man kijken, mocht je hem nog nooit gezien hebben, als iets een mooie film is is dat het wel.
Jij hebt het over Kid, The (2000)
Alternatieve titel: Disney's The Kid
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
ik was al bang dat mensen dat een goede film vondenMarkos wrote:Ik heb het over The Kid (2010).Skedoedelefloeps wrote:das zo'n flauwe komedieMarkos wrote:Net The Kid gezien..... Sprakeloos wat een persoon mee kan maken in zijn leven en dan toch nog goed terecht komen.vind ik niks aan
Jij hebt het over Kid, The (2000)
Alternatieve titel: Disney's The Kid
wat een opluchting
Ik verwachtte niet veel van Predators, Maar het was uiteindelijk een vrij vermakelijke film!KSwoosh wrote:klinkt interessant!Markos wrote:Net The Kid gezien..... Sprakeloos wat een persoon mee kan maken in zijn leven en dan toch nog goed terecht komen.
oude film?
View on YouTube
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
La Vita E Bella was vandaag op de tv, briljante film
heb m alleen niet kunnen zien omdat ik ajax keek
heb m alleen niet kunnen zien omdat ik ajax keek
Vorige week naar Sint geweest, en er past maar 1 smiley bij:
Afgelopen zondag Nightmare on Elm Streetgehuurt, ook wel nice (dat blonde wijf dan
)
Afgelopen zondag Nightmare on Elm Streetgehuurt, ook wel nice (dat blonde wijf dan
vond nightmare on elm street ook wel vet, vooral het einde, dan denk je dat het over is en dan BAMSjaak1 wrote:Vorige week naar Sint geweest, en er past maar 1 smiley bij:![]()
Afgelopen zondag Nightmare on Elm Streetgehuurt, ook wel nice (dat blonde wijf dan)
en straks maar weer een x paranormal activity kijken aangezien ik me toch de tering verveel
kijken of ie een 2e x ook nog spannend is
-
G
wss nietJP Hardstyle wrote:en straks maar weer een x paranormal activity kijken aangezien ik me toch de tering verveel![]()
kijken of ie een 2e x ook nog spannend is
-
S
Net "The Men who Stare at Goats" gezien. GE-NI-AALE- film. Op het einde, die hele legerbasis onder de invloed van LSD 
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
dat is idd een hele grappige film, heeeel apart...stefaneke wrote:Net "The Men who Stare at Goats" gezien. GE-NI-AALE- film. Op het einde, die hele legerbasis onder de invloed van LSD
maar je kunt m gewoon niet NIET kijken, alleen al vanwege de acteurs die erin zitten
gister weer Mirrors gekeken, blijft een vette film
en paar dagen geleden "Lesbian vampire killers" gekeken, fuckin droog
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
idd ik vond sint ookSjaak1 wrote:Vorige week naar Sint geweest, en er past maar 1 smiley bij:![]()
Afgelopen zondag Nightmare on Elm Streetgehuurt, ook wel nice (dat blonde wijf dan)
Gister naar Harry Potter Part 1 geweest. Vette film! Nu nog een half jaar wachten op Part 2 
-
G
was het ook als een deel 1? dus dat je echt deel 2 nodig hebt?Atraxisz wrote:Gister naar Harry Potter Part 1 geweest. Vette film! Nu nog een half jaar wachten op Part 2
-
NHardtraxxer
- 111 posts member since 2009
- last seen Dec 2011
gisteren Despicable Me gezien 
Gisteren Tortured gezien, wel vette film.
Best vaag eigenlijk dat de hele film zo'n beetje over een marteling gaat
.
Best vaag eigenlijk dat de hele film zo'n beetje over een marteling gaat
Gisteren nog ff the expandebles gekeken.. echt fout 
Ik had gister The Bourne Ultimatum gezien, zit goed in elkaar 
Haha ja das een absolute topper, wat een filmJP Hardstyle wrote:gister weer Mirrors gekeken, blijft een vette film![]()
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
de bourne films zijn idd goedflevoboys wrote:Ik had gister The Bourne Ultimatum gezien, zit goed in elkaar