Patrickjeb op PS3 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik maak iedereen kapot met Fifa.. Ik ben de ware fifa master.
geen id of k m ga halen
wacht liever een paar jaar (1-2) voordat k weer een fifa haal
dan merk je de veranderingen pas
Dan speel je hem niet genoeg xD Drukte gister 10 er weer eens in. Nou, dat verchil merk je wel hoor.The Anim0l wrote:geen id of k m ga halen
Toevallig zin om die woorden nog wat kracht bij te zetten door ook daadwerkelijk te spelen?Kettingzaag wrote:Ik maak iedereen kapot met Fifa.. Ik ben de ware fifa master.
ach ieder ze ding:PSteffnov wrote:Dan speel je hem niet genoeg xD Drukte gister 10 er weer eens in. Nou, dat verchil merk je wel hoor.The Anim0l wrote:geen id of k m ga halen
Toevallig zin om die woorden nog wat kracht bij te zetten door ook daadwerkelijk te spelen?Kettingzaag wrote:Ik maak iedereen kapot met Fifa.. Ik ben de ware fifa master.
en nee ik speel het idd niet genoeg omdat ik niet 6 maanden lang aan 1 spel bezig kan zijn:P
speel t alleen in het weekend bij een vriend van me en dan toernooitje meer niet
Sorry ik ben ff met maten aant fifa'en 
Zie dat maar als een warming up :pPommer wrote:Sorry ik ben ff met maten aant fifa'en
Al ben ik de laatste tijd ook steeds slechter bezig
Als je het aandurft (
) voeg me maar toe op xbox: Dark Utility 
zit er aan te denken 11 ook maar eens te halen (xbox) 10 is alweer maanden terug dat ik die heb gespeeld 
Ik ga hem morgen halenSteffnov wrote:Zie dat maar als een warming up :pPommer wrote:Sorry ik ben ff met maten aant fifa'en
Haha. Ik schiet je wel warmOlijfboompje wrote:Ik ga hem morgen halenSteffnov wrote:Zie dat maar als een warming up :pPommer wrote:Sorry ik ben ff met maten aant fifa'en
-
C
Fifa 1997 jonguh... bam!
Doen we morgen!Steffnov wrote: Haha. Ik schiet je wel warm
Add me, iDevistated
Ik kan met een kwartiertje, how about you?Olijfboompje wrote:Doen we morgen!Steffnov wrote: Haha. Ik schiet je wel warm
Add me, iDevistated
Uuuh, ik ben nu onlineSteffnov wrote:Ik kan met een kwartiertje, how about you?Olijfboompje wrote:Doen we morgen!Steffnov wrote: Haha. Ik schiet je wel warm
Add me, iDevistated
Zegt het maar!
Ff tot volgende checkpoint Assassin's Creed, wss end credits :p
Ben al on, zal het rustig aan doen met 4-sterrenteams zolang de wedstrijden dat toestaan :p
Ben al on, zal het rustig aan doen met 4-sterrenteams zolang de wedstrijden dat toestaan :p
Haha, oke, is goed kerel!Steffnov wrote:Ff tot volgende checkpoint Assassin's Creed, wss end credits :p
I'm on the way
Ik ben ook online nu mocht iemand het aandurven
Heb alleen Fifa 10 helaas, maar ik wil ook wel MW2 1 tegen 1 doen bijvoorbeeld
Heb alleen Fifa 10 helaas, maar ik wil ook wel MW2 1 tegen 1 doen bijvoorbeeld
Niet helemaalOlijfboompje wrote:1-1
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Ik heb ook fifa11 op de PS3. add me RamirezNED 
Haha, die laatste was echt kut jaSteffnov wrote:Niet helemaalOlijfboompje wrote:1-1Hoewel die laatste wel kut was xD
Ook dom van mij