En wie gaat er FIFA 18 halen? En voor welk platform?
Ikzelf zit te twijfelen tussen de Nintendo Switch of anders Xbox,
Als je wat terug leest..immuunm wrote:En wie gaat er FIFA 18 halen? En voor welk platform?
ps4immuunm wrote:En wie gaat er FIFA 18 halen? En voor welk platform?
Sterker nog. Je kan in Fifa messi niet eens overnemen van barca. Ik heb ooit een poging gedaan, hij had een aflopend contract en in de winterstop kan je dan overnemen zonder transfer vergoeding. Ik bood 1,5mlj salaris mijn maximum per speeldag. Hij wilde lie er bij barca blijven. Zijn loon daar was maar 350k. Dus een verbetering van ruim 4x. Kut fifa. Ik speelde toen man united.Firetrap wrote:Dat is in FM een goed moment om een riant contract aan te bieden. Kon dat in Fifa niet?
Succes met Ultimate Team, als je dat speelt of gaat spelen. De Nintendo markt is nog dooier dan die van de PC.immuunm wrote:Mijn kopie van fifa 18 besteld, voor de switch dit keer
Voorgaande jaren altijd wel, maar dat kwam omdat hun de enige waren die legends kaarten hadden. Dit jaar heeft PlayStation ze ook, dus ga er van uit dat PlayStation ook drukker wordt.Broken Balance wrote:xbox is volgens mij wel de meest actieve FIFA.
Ja dat is waar, maar de xBone is nu al een tijdje uit, en ik denk niet dat mensen opeens op PS4 overgaan omdat nu opeens legends (& icons) op de PS4 zijn. Zal wel een rede zijn voor mensen die nog een console gaan kopen voor FIFA om een PS4 te halen.kegel77w wrote:Voorgaande jaren altijd wel, maar dat kwam omdat hun de enige waren die legends kaarten hadden. Dit jaar heeft PlayStation ze ook, dus ga er van uit dat PlayStation ook drukker wordt.Broken Balance wrote:xbox is volgens mij wel de meest actieve FIFA.
Voor PS4 en Xbox?Paultheone wrote:FIFA 18 Demo downloadende