Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 17 hours ago

Fifa 13

Een verbetering
31
37%
Ik zie het verschil niet...
22
26%
Was dit wel mijn €60 waard?
31
37%

Total votes: 84

Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Firetrap wrote:Yes yes yes, eindelijk packluck.

Had Draft gewonnen en haal uit een 50k pack Aubameyang TOTS :love:
Netjes!

Nieuwe teaser trailer voor FIFA 17:

View on YouTube
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Nieuwe Engine, interessant, zou veel irritaties rondom rare bewegingen e.d. kunnen oplossen.

Meer kans dat ik deze ga halen dus, als ze nou nog eens duidelijk wat doen aan hun packs en servers zal ik het weer halen.
Hardtraxxer
692 posts member since 2013
last seen Jul 2025
View on YouTube

Dit kan best wel leuk uitpakken.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
FIFA 17 demo net gespeeld. Ik moet zeggen, het speelt allemaal een stuk verfijnder.
Het is natuurlijk wachten op hoe de servers en packs zijn, maar de single player AI werkt een stuk beter, verdedigen gaat beter, je moet nog steeds goed opletten maar de AI weet dat jij nooit snel genoeg kan zijn om alle spelers tegelijk te gebruiken om te verdedigen dus helpt hij je zodanig dat verdedigen weer goed te doen is.

De scripting blijft er wel in lichte mate, je merkt nog steeds dat de AI denkt ik moet zolang ongeveer aan de bal blijven en ik moet nu eigenlijk wel een goal tegen geven, maar nu is dat meer in de vorm van dat de AI beter gaat voetballen en meer kansen creëert in ter plaats van jouw spelers slechter maken. De scheids is ook minder streng in de 16, wat een voordeel is t.o.v. de vorige FIFA.

Pace is nog steeds een tikkeltje op, passen is wat moeilijker gemaakt en de keepers pakken sommige makkelijke ballen die ze eigenlijk moeten hebben niet. Maar daar tegenover is dribbelen lastiger gemaakt dus pace kan je maar zo ver brengen, passen is realistischer dus geen rare steekpasses meer en als jij een schot lost of een aanval doet die de keeper realistisch gezien kansloos laat gaan ze er vaak in.

De story mode lijkt heel interessant en is imo ook een goede toevoeging aan het spel.

Pre-order gedaan.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Mij viel juist het fysieke gedeelte meteen op. Dat is namelijk nu ook echt een heel belangrijk onderdeel geworden, net zoals in het echte voetbal. Afschermen lijkt wel redelijk OP te zijn nu nog. Ben heel benieuwd verder naar de rest van de game zoals UT met alle nieuwe features.
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Denk dat dit eindelijk een Fifa is die daadwerkelijk het spel verfrist in tegenstelling tot de voorgaande 'copy-paste' fifa's van afgelopen jaren. Wel jammer dat de BPL layout niet in de demo zit als je bijvoorbeeld United - City speelt, vind ik altijd erg vet! ^^ Vrijdag maar eens pre-orderen.
T
Ik zit te wachten op fifa17 helaas nog 2 dagen :(
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Eerste potjes FUT zitten erop :) vind het toch weer een hele vooruitgang hoor. Ook tof dat FUT zelf weer net dat beetje uitgebreider is met Champions en SBC
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Net Ribery uit een pakje, die animatie dat je speler dan naar je toe loopt is wel heel tof trouwens.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Ben er tot nu toe ook wel over te spreken! Voor de xbox one spelers die me toe willen voegen, mn username is Jurrepommer
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Hoe de fuck kan ik in fifa 17 een normale pass versturen? Mn speler doet continu een hakballetje of een ander gek trucje...
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 48 minutes ago
Seeker Of Fire wrote:Hoe de fuck kan ik in fifa 17 een normale pass versturen? Mn speler doet continu een hakballetje of een ander gek trucje...
Dan is je controller waarschijnlijk kapot haha, heb dat ook weleens gehad. Of gewoon geen LT/L2 indrukken.
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2024
MelvinFR wrote:
Seeker Of Fire wrote:Hoe de fuck kan ik in fifa 17 een normale pass versturen? Mn speler doet continu een hakballetje of een ander gek trucje...
Dan is je controller waarschijnlijk kapot haha, heb dat ook weleens gehad. Of gewoon geen LT/L2 indrukken.
Zal dan maar eens mn andere controler proberen :P jezus wat irritant dit
Hardtraxxer
last seen Jul 2025
De weekend league, een hele leuke toevoeging aan het spel :D
Bierkoning
last seen 14 days ago
Wat is dat precies? In het weekend zit ik eigenlijk amper op de xbox, dus weet niet of het iets is waar ik veel tijd in moet steken doordeweeks (want je moet je kwalificeren ofzo toch?)
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Dan heeft het niet zoveel zin nee.
Hardtraxxer
last seen Jul 2025
Pommer wrote:Wat is dat precies? In het weekend zit ik eigenlijk amper op de xbox, dus weet niet of het iets is waar ik veel tijd in moet steken doordeweeks (want je moet je kwalificeren ofzo toch?)
Je hebt doordeweeks de tijd om je te kwalificeren voor de weekend league, dit gebeurt door middel van een knock out systeem. Je moet 4x achter elkaar kunnen winnen. Deze kwalificatie heeft iedere dag andere voorwaarden.

Mocht je je hebben gekwalificeerd, heb je de kans om in het weekend 40 wedstrijden te voetballen. Op basis van aantal winsten krijg je een bepaalde prijs. Al zou je maar 5 wedstrijden winnen, krijg je bijvoorbeeld al 10k aan munten en nog wat goud pakketten. Dus het is wel de moeite waard, ook als je weinig potjes kan spelen in het weekend.
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2024
Seeker Of Fire wrote:
MelvinFR wrote:
Zal dan maar eens mn andere controler proberen :P jezus wat irritant dit
Van controller verwisseld en nog steeds hetzelfde probleem... ik word hier echt verschrikkelijk moe van, ik heb m'n instellingen ook al nagekeken etc... Iemand enig idee? (PS4)
Hardtraxxer
738 posts member since 2013
last seen Mar 2025
Weet niet met welke instellingen je speelt? Klassiek?
Ik speel zelf met een aangepaste versie, maar hij geeft alleen hakjes/trucjes als ik m'n l2 indruk
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2024
LeDuif wrote:Weet niet met welke instellingen je speelt? Klassiek?
Ik speel zelf met een aangepaste versie, maar hij geeft alleen hakjes/trucjes als ik m'n l2 indruk
Klassiek ja. Het lijkt net of hij mn L2 knop vasthoudt...
Bierkoning
last seen 14 days ago
Stefann4 wrote:
Pommer wrote:Wat is dat precies? In het weekend zit ik eigenlijk amper op de xbox, dus weet niet of het iets is waar ik veel tijd in moet steken doordeweeks (want je moet je kwalificeren ofzo toch?)
Je hebt doordeweeks de tijd om je te kwalificeren voor de weekend league, dit gebeurt door middel van een knock out systeem. Je moet 4x achter elkaar kunnen winnen. Deze kwalificatie heeft iedere dag andere voorwaarden.

Mocht je je hebben gekwalificeerd, heb je de kans om in het weekend 40 wedstrijden te voetballen. Op basis van aantal winsten krijg je een bepaalde prijs. Al zou je maar 5 wedstrijden winnen, krijg je bijvoorbeeld al 10k aan munten en nog wat goud pakketten. Dus het is wel de moeite waard, ook als je weinig potjes kan spelen in het weekend.
Ah oke thanks, misschien wel eens leuk om te proberen als ik de tijd heb.
Hardtraxxer
last seen Mar 2025
Seeker Of Fire wrote:
En wat gebeurt er als je L2 inhoudt dan?
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2024
LeDuif wrote:
Seeker Of Fire wrote:
En wat gebeurt er als je L2 inhoudt dan?
Dan doet ie precies t zelfde >.<
Hardtraxxer
last seen Mar 2025
Enige dat ik me dan kan bedenken is het spel gewoon compleet verwijderen en opnieuw installeren.
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2024
LeDuif wrote:Enige dat ik me dan kan bedenken is het spel gewoon compleet verwijderen en opnieuw installeren.
Ga ik inderdaad ff proberen vanavond!