Netjes!Firetrap wrote:Yes yes yes, eindelijk packluck.
Had Draft gewonnen en haal uit een 50k pack Aubameyang TOTS
Nieuwe teaser trailer voor FIFA 17:
View on YouTube
Netjes!Firetrap wrote:Yes yes yes, eindelijk packluck.
Had Draft gewonnen en haal uit een 50k pack Aubameyang TOTS
Dan is je controller waarschijnlijk kapot haha, heb dat ook weleens gehad. Of gewoon geen LT/L2 indrukken.Seeker Of Fire wrote:Hoe de fuck kan ik in fifa 17 een normale pass versturen? Mn speler doet continu een hakballetje of een ander gek trucje...
Zal dan maar eens mn andere controler proberenMelvinFR wrote:Dan is je controller waarschijnlijk kapot haha, heb dat ook weleens gehad. Of gewoon geen LT/L2 indrukken.Seeker Of Fire wrote:Hoe de fuck kan ik in fifa 17 een normale pass versturen? Mn speler doet continu een hakballetje of een ander gek trucje...
Je hebt doordeweeks de tijd om je te kwalificeren voor de weekend league, dit gebeurt door middel van een knock out systeem. Je moet 4x achter elkaar kunnen winnen. Deze kwalificatie heeft iedere dag andere voorwaarden.Pommer wrote:Wat is dat precies? In het weekend zit ik eigenlijk amper op de xbox, dus weet niet of het iets is waar ik veel tijd in moet steken doordeweeks (want je moet je kwalificeren ofzo toch?)
Van controller verwisseld en nog steeds hetzelfde probleem... ik word hier echt verschrikkelijk moe van, ik heb m'n instellingen ook al nagekeken etc... Iemand enig idee? (PS4)Seeker Of Fire wrote:Zal dan maar eens mn andere controler proberenMelvinFR wrote:Dan is je controller waarschijnlijk kapot haha, heb dat ook weleens gehad. Of gewoon geen LT/L2 indrukken.Seeker Of Fire wrote:Hoe de fuck kan ik in fifa 17 een normale pass versturen? Mn speler doet continu een hakballetje of een ander gek trucje...jezus wat irritant dit
Klassiek ja. Het lijkt net of hij mn L2 knop vasthoudt...LeDuif wrote:Weet niet met welke instellingen je speelt? Klassiek?
Ik speel zelf met een aangepaste versie, maar hij geeft alleen hakjes/trucjes als ik m'n l2 indruk
Ah oke thanks, misschien wel eens leuk om te proberen als ik de tijd heb.Stefann4 wrote:Je hebt doordeweeks de tijd om je te kwalificeren voor de weekend league, dit gebeurt door middel van een knock out systeem. Je moet 4x achter elkaar kunnen winnen. Deze kwalificatie heeft iedere dag andere voorwaarden.Pommer wrote:Wat is dat precies? In het weekend zit ik eigenlijk amper op de xbox, dus weet niet of het iets is waar ik veel tijd in moet steken doordeweeks (want je moet je kwalificeren ofzo toch?)
Mocht je je hebben gekwalificeerd, heb je de kans om in het weekend 40 wedstrijden te voetballen. Op basis van aantal winsten krijg je een bepaalde prijs. Al zou je maar 5 wedstrijden winnen, krijg je bijvoorbeeld al 10k aan munten en nog wat goud pakketten. Dus het is wel de moeite waard, ook als je weinig potjes kan spelen in het weekend.
En wat gebeurt er als je L2 inhoudt dan?Seeker Of Fire wrote:Klassiek ja. Het lijkt net of hij mn L2 knop vasthoudt...LeDuif wrote:Weet niet met welke instellingen je speelt? Klassiek?
Ik speel zelf met een aangepaste versie, maar hij geeft alleen hakjes/trucjes als ik m'n l2 indruk
Dan doet ie precies t zelfdeLeDuif wrote:En wat gebeurt er als je L2 inhoudt dan?Seeker Of Fire wrote:Klassiek ja. Het lijkt net of hij mn L2 knop vasthoudt...LeDuif wrote:Weet niet met welke instellingen je speelt? Klassiek?