Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 71  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 37%  37%  [ 31 ]
Ik zie het verschil niet... 26%  26%  [ 22 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 37%  37%  [ 31 ]
Totaal aantal stemmen : 84
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 13:11 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
fucking ikzelf >.<


-.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Rickzel schreef:
fucking ikzelf >.<


-.-


haha ja 100% eigen domme schuld, vriend van me had TOTY david luiz in een pakje van 25.000, dan gaat het toch kriebelen, super rare redenering eigenlijk. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ook al minstens 500k aan pakjes verneukt. Beste wat er bij zat was Diego Costa en Kroos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Ik heb ook al minstens 500k aan pakjes verneukt. Beste wat er bij zat was Diego Costa en Kroos.


:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 15:59 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Firetrap schreef:
Rickzel schreef:
fucking ikzelf >.<


-.-


haha ja 100% eigen domme schuld, vriend van me had TOTY david luiz in een pakje van 25.000, dan gaat het toch kriebelen, super rare redenering eigenlijk. >.<


Iemand op een ander forum opende er 2 100K, in de ene TOTY Robben en in de ander TOTY Luiz.

En inderdaad, dan is het lastig om niet overmoedig te worden :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb na 2,5M coins eindelijk een TOTY :yay: :yay:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 19:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hoezo ben je blij met Ramos als je ook Narsingh en Maher in je pakketje hebt :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 19:50 
 
Hardtraxx Veteran

Oh yeah. Ik maak mn laatste 200k op aan de 100k pakketjes. Heb ik in de 1e Neymar zitten, in de 2e Robben TOTY. Wat zouden jullie doen. Team om robben heen bouwen (Reus-Lewandowski-Robben) of verkopen voor een paar miljoen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Oh yeah. Ik maak mn laatste 200k op aan de 100k pakketjes. Heb ik in de 1e Neymar zitten, in de 2e Robben TOTY. Wat zouden jullie doen. Team om robben heen bouwen (Reus-Lewandowski-Robben) of verkopen voor een paar miljoen?


TOTY Robben is volgensmij echt monsterlijk goed, zou sowieso met hem spelen... daar doe je het uiteindelijk voor toch, om hele zieke spelers te krijgen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neymar verkopen, team om Robben maken. Doe dat zo snel mogelijk want vanaf nu gaan de prijzen omhoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 20:19 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
iMark schreef:
Oh yeah. Ik maak mn laatste 200k op aan de 100k pakketjes. Heb ik in de 1e Neymar zitten, in de 2e Robben TOTY. Wat zouden jullie doen. Team om robben heen bouwen (Reus-Lewandowski-Robben) of verkopen voor een paar miljoen?


TOTY Robben is volgensmij echt monsterlijk goed, zou sowieso met hem spelen... daar doe je het uiteindelijk voor toch, om hele zieke spelers te krijgen :)


Ligt er maar net aan welk team je al hebt staan imo. Als je een team van 100K waarde hebt en je packed TOTY Robben dan zou ik hem wel verkopen en van dat geld gewoon een gruwelijk allround team maken. Als je al een erg goed team hebt dan zou ik TOTY Robben wel houden.

Maar bovenal zou ik persoonlijk Robben verkopen en de coins verkopen voor echt geld, kan je een aantal keer heel goed van uit gaan :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oftewel, je moet zelf beslissen wat je er mee wilt haha :)

Voor hoeveel kun je hem verpatsen dan ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 22:39 
 
Hardtraxx Veteran

Ik hou hem voorlopig ff. Hij speelt gigantisch goed. Heb nu de volgende ploeg : Weidenfeller ; Pisceck, Hummels, Benatia, Rodriguez; Göndogan, Götze, Schweinie; Robben, Lewandowski/Ramos, Reus. Ik kijk even hoeveel Robben over een maand waard is. Als hij meer dan 6 miljoen waard is wil ik hem verkopen. Dan ga ik een ploeg bouwen om Messi (als dat mogelijk is qua budget).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Ik hou hem voorlopig ff. Hij speelt gigantisch goed. Heb nu de volgende ploeg : Weidenfeller ; Pisceck, Hummels, Benatia, Rodriguez; Göndogan, Götze, Schweinie; Robben, Lewandowski/Ramos, Reus. Ik kijk even hoeveel Robben over een maand waard is. Als hij meer dan 6 miljoen waard is wil ik hem verkopen. Dan ga ik een ploeg bouwen om Messi (als dat mogelijk is qua budget).


Als je er inderdaad 6 miljoen voor krijgt kom je een heel eind, op Futhead staat hij tussen de 2,5 en 3,5 miljoen (de normale Messi). Dan heb je nog paar miljoen over om Neymar en Bale enzv te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 12:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dan heb je echt geld zat.. kun je ook nog een hele zooi IF kopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die market :lol: heel veel spelers zijn in minder dan een dag verdubbeld :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht dat de spelers blijvend goedkoop zouden blijven >.< zag Hazard voor 200.000 staan en gister weer op 400.000, heel snel gegaan.

Resultaat van die coin sellers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 15:49 
 
Hardtraxx Veteran

Nee, er worden gewoon t.o.v. TOTY logischerwijs weer veel minder pakjes geopend, waardoor het aanbod aan spelers kleiner wordt en de prijzen stijgen.

Is niet zo moeilijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Nee, er worden gewoon t.o.v. TOTY logischerwijs weer veel minder pakjes geopend, waardoor het aanbod aan spelers kleiner wordt en de prijzen stijgen.

Is niet zo moeilijk :P


Aaaah oke oke! Op die manier had ik het nog niet bekeken :P logisch inderdaad :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb Robben verkocht aangezien hij nu 1 miljoen waard was. Daarvoor James IF (800k) en Isco IF (125k) gekocht. Zie dat bij Futhead de chemistry niet echt klopt, aangezien op de app alles 10 is op James na (6). Jammer dat James IF een RM is waardoor ik er geen CM van kan maken, wat bij de gewone James wel kon (CAM).

http://www.futhead.com/15/squads/18265829/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 16:59 
 
Hardtraxx Veteran

Mooi team. Zelf kan ik totaal niet met Suarez spelen. Ik had voor Griezman Inform gegaan als ik jou was, dan is je voorhoede niet te stoppen. Wel een goed en solide team.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 21:34 
 
Hardtraxx Veteran

Griezmann in de punt van de aanval? Dan speel je echt puur op pace, ben ik een beetje allergisch voor :P

@ Maximize. Futhead klopt wel, in je app heb jij namelijk een BBVA-coach waardoor elke BBVA-speler een punt extra krijgt, bij futhead stel je echter geen coach in. Vandaar. Daarnaast zou ik persoonlijk James gewoon als NIF gebruiken, die lage chem is behoorlijk zonde als je hem voor zo'n prijs haalt ( tevens rechtvaardigt de minimale upgrade in de stats ook niet echt de prijs ). Het gigantische bedrag dat je overhoud kan je zodoende veel beter besteden mijn inziens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 15:40 
 
Hardtraxx Elite

Mijn team :)

http://www.futhead.com/15/squads/18537074/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben het er wel mee eens. Prijs die je voor James IF betaald zie je niet echt terug op het veld. Misschien toch maar weer Robben terug kopen. Mis de snelheid van Bale op het middenveld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 16:45 
 
Hardtraxx Elite

Pogba nu 5* skills en 84 OVR, wat een beest!
http://sofifa.com/player/149902-paul-pogba?hl=en-GB

Felipe Anderson ook mega-upgrade met 93 versnelling, 91 sprintsnelheid en 84 dribbelen
http://sofifa.com/player/149933-felipe- ... s?hl=en-GB
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 71  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic