Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 71  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 37%  37%  [ 31 ]
Ik zie het verschil niet... 26%  26%  [ 22 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 37%  37%  [ 31 ]
Totaal aantal stemmen : 84
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 13:32 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Haha die Robben is idd wel vrij random, ik ben echt een chemistry autist, als er bij mij 1 speler op 9 chem staat dan loopt het voor mijn gevoel al totaal niet meer >.< .

Heb ook vaak genoeg dat ik tegen een vergelijkbaar team speel (ronaldo messi neymar robben bale silva ramos in 1 team met matige chemistry) en dat ik met gemak met 5-0 win, weet niet precies HOE maar die chemistry maakt wel echt enorm uit op individuele spelers.


Looplijnen e.d. zijn dan verre van optimaal, ik heb ook eens gelezen dat de stats van de speler bij een lage chemistry een downgrade krijgen ingame.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeuj net kampioen in divisie 4 geworden :$

Firetrap schreef:
Looplijnen e.d. zijn dan verre van optimaal, ik heb ook eens gelezen dat de stats van de speler bij een lage chemistry een downgrade krijgen ingame.


Hier merk ik tot nu toe weinig van haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja die downgrade had ik ook begrepen, dan betaal je een klap geld voor een goede speler, maar door de chemistry heb je er alsnog geen reet aan :P Dat systeem zit er ook niet voor niks in hé...

Wie weet kun je dan binnenkort wel kampioen van de 3e divisie worden, reach for the stars mate... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 17:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch maar weer 2 x 25.000 pakketjes gekocht in de hoop op een speler van TOTY, maar helaas, zoals altijd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stefann4 schreef:
Toch maar weer 2 x 25.000 pakketjes gekocht in de hoop op een speler van TOTY, maar helaas, zoals altijd xd


Ik 4 en helemaal geen ruk gekregen :( Maar ik mag eigenlijk niet klagen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 20:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Stefann4 schreef:
Toch maar weer 2 x 25.000 pakketjes gekocht in de hoop op een speler van TOTY, maar helaas, zoals altijd xd


Ik 4 en helemaal geen ruk gekregen :( Maar ik mag eigenlijk niet klagen -.-


Omdat? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Ik speel het pas sinds eind november, maar had het geluk Ronaldo in een van mijn eerste pakjes te hebben :$ Speel redelijk veel omdat ik thuis zit met een blessure. Zit nu in divisie 4 op het punt te promoveren.

------------Casillas----------------

Alves - Pique - Ramos - Marcelo

-------------Modric----------------
----------Bale - Iniesta-----------

--Robben - Suarez - Neymar----


nou hierom >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 20:35 
 
Hardtraxx Veteran

Stefann4 schreef:
Toch maar weer 2 x 25.000 pakketjes gekocht in de hoop op een speler van TOTY, maar helaas, zoals altijd xd


Niet bijster slim hè, met de 100K packs wordt de al behoorlijk kleine kans een stuk groter en bovendien kan je beter packs openen als alle TOTY's erin zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 20:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Maximize schreef:
Ik speel het pas sinds eind november, maar had het geluk Ronaldo in een van mijn eerste pakjes te hebben :$ Speel redelijk veel omdat ik thuis zit met een blessure. Zit nu in divisie 4 op het punt te promoveren.

------------Casillas----------------

Alves - Pique - Ramos - Marcelo

-------------Modric----------------
----------Bale - Iniesta-----------

--Robben - Suarez - Neymar----


nou hierom >.<


Oh helemaal over het hoofd gezien, dan mag je inderdaad niet klagen xd

Firetrap schreef:
Stefann4 schreef:
Toch maar weer 2 x 25.000 pakketjes gekocht in de hoop op een speler van TOTY, maar helaas, zoals altijd xd


Niet bijster slim hè, met de 100K packs wordt de al behoorlijk kleine kans een stuk groter en bovendien kan je beter packs openen als alle TOTY's erin zitten


100K pack is een keer weer zoveel, en volgens mij komen er geen packs waar je kans hebt op alle spelers van TOTY.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 20:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Mijn team na de TOTY marketcrash over een aantal dagen:

Zo heel veel speel ik niet, dus hou eigenlijk nauwelijks de transfermarket/waardes in de gaten, maar is die marketcrash iets wat zeker gaat gebeuren na het toevoegen van de TOTY spelers of is dat iets wat je verwacht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 20:56 
 
Hardtraxx Crew

Marketcrash is nu bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 21:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dus het is verstandig om nog een aantal dagen te wachten om spelers aan te trekken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 21:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Dus het is verstandig om nog een aantal dagen te wachten om spelers aan te trekken?

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Dus het is verstandig om nog een aantal dagen te wachten om spelers aan te trekken?


je zou maar kort geleden geleden 200.000 hebben neergelegd voor Di Maria... totaal niet aan die crash gedacht >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 22:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
wootum schreef:
Dus het is verstandig om nog een aantal dagen te wachten om spelers aan te trekken?


je zou maar kort geleden geleden 200.000 hebben neergelegd voor Di Maria... totaal niet aan die crash gedacht >.<

Haha, jij? Echt zuur dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Rickzel schreef:
wootum schreef:
Dus het is verstandig om nog een aantal dagen te wachten om spelers aan te trekken?


je zou maar kort geleden geleden 200.000 hebben neergelegd voor Di Maria... totaal niet aan die crash gedacht >.<

Haha, jij? Echt zuur dan :P


Haha, ja had al heel lang wat coins liggen, toen kwam ik 1 di maria voor buy now 200.000 tegen, was op dat moment zelfs nog vrij goedkoop... domme impuls aankoop achteraf, maar is niet anders :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 00:21 
 
Hardtraxx Veteran

@ Stefan

12th, Monday
TOTY Goalkeepers and TOTY Defenders Release
Note: available in packs for 46 hours
14th, Wednesday
TOTY Midfielders Release
Note: available in packs for 48 hours
16th, Friday
TOTY Forwards Release
Note: available in packs for 48 hours
18th, Sunday
Full TOTY Release
Note: available in packs for 24 hours

Volgens mij gebaseerd op eerdere jaargangen, 100K packs hoogst waarschijnlijk gedurende de 18e
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 00:28 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
wootum schreef:
Dus het is verstandig om nog een aantal dagen te wachten om spelers aan te trekken?


je zou maar kort geleden geleden 200.000 hebben neergelegd voor Di Maria... totaal niet aan die crash gedacht >.<


Zijn prijs zal wel weer wat omhoog gaan gedurende de release van de TOTY middenvelders, aangezien dan de TOTY Di Maria in de packs zit en de gewone niet meer. Wellicht kun je hem dan verkopen en weer kopen wanneer de aanvallers TOTY release plaatsvind, waardoor zijn prijs weer zakt.

Dit is overigens enigszins speculeren maar ik kan me goed voorstellen dat dit zo gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 11:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat men allemaal van die hoge spelers nodig heeft :P

Ik speel gewoon met spelers die genoeg Pace (Verdedigers minstens 70, Aanvallers minstens 80)
dribbeling en balcontrole (Iedereen, behalve de verdedigers 80+) en passing hebben (CB 60, LB RB 75+ en de rest 80+).

Verder kijk ik dan onderling nog wie het beste kan schieten/meest phy heeft en voor mn spitsen kijk ik alleen naar finishing.

Ik speel met mijn Italiaanse team bijvoorbeeld met Palacio in de spits, lijkt raar omdat er aardig wat betere spitsen zijn (Gomez, Tevez, Balotelli e.d.) maar Palacio is snel, is gemiddeld in kracht en koppen, maar heeft een finishing van 85, dus hij schiet bijna alles raak. Daarnaast heeft hij bijna alles betreffende het dribbelen boven de 80 (Agility, Ball Control, Acceleration, Balance, Reactions en nog wel wat). Dus voor mij een ideale speler. En hij koste me maar 500 coins. Hij is, in vergelijking met Higuain bijvoorbeeld, een stuk handiger terwijl hij lower rated is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Firetrap
Hmm zou mooi zijn! Ik hou het in de gaten :)

@BrokenBalance
Snap de charme ook wel van zo'n 'minder goed' team, maar vind het zelf vooral leuk om echt voor m'n ultieme team te gaan, dus ik werk echt toe naar bepaalde spelers. En met de maanden en een beetje geluk met pakjes heb ik een behoorlijk lekker team bij elkaar gespeeld. Weet niet of ik het persé nodig heb, maar het is wel leuk om voor die echte bazen spelers te gaan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 12:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
@Firetrap
Hmm zou mooi zijn! Ik hou het in de gaten :)

@BrokenBalance
Snap de charme ook wel van zo'n 'minder goed' team, maar vind het zelf vooral leuk om echt voor m'n ultieme team te gaan, dus ik werk echt toe naar bepaalde spelers. En met de maanden en een beetje geluk met pakjes heb ik een behoorlijk lekker team bij elkaar gespeeld. Weet niet of ik het persé nodig heb, maar het is wel leuk om voor die echte bazen spelers te gaan. :P


Ik had bij FIFA14 op zich wel leuke teams.
Ik had vol een Italiaans, Engels, Spaans en daarnaast nog eens brons MLS team. Waarbij ik het gros van de betaalbare goede spelers had, maar bijvoorbeeld geen Neymar, Ramos, Di Maria, Messi, Ronaldo, Silva, Touré, Kompany, Van Persie, Aguero e.d.

Tot ik echt op het laatst, rond het einde van het WK, een MOTM Sanchez in een pack kreeg. Verkocht voor 200,000K en daarvan een Duits team met de beste spelers min Robben en Ribery gemaakt, een Frans team met de besten, en een Braziliaans team met de besten min Neymar, en dan nog eens een silver Eredivisie squad.

Die waren makkelijk de besten, waarbij met Duitsland je makkelijk kon winnen door dat ze gewoon in alles goed waren, de Brazilianen waren ook makkelijk omdat ze bijna allemaal supersnel waren en ze goed konden dribbelen/skillen waardoor het ook nog leuk werd ook. En de Fransen waren gewoon sterke spelers, stuk voor stuk (Als in strength en schotkracht)
En met het Eredivisie team kon ik gewoon makkelijk de meeste gold teams aan, dit was dan ook een van mn duurste squads omdat Eredivisie spelers, samen met de Bundesliga en Brazilie, zonbeetje de beste silvers waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja je moet er gewoon vanuit gaan dat je geen Robben Ronaldo Messi Bale Neymar Ribery Hazard Aguero gaat krijgen, die zijn echt onbetaalbaar :P

En als je op Xbox speelt heb je ook nog eens die Legends... hoort allemaal bij het verdienmodel, er voor zorgen dat er altijd betere spelers zijn die duurder zijn zodat je er op kunt blijven hopen met pakjes kopen :P

Ik speelde FIFA14 met een Spaans team, toen die kopballen nog zwaar overpowered waren, Soldado in de spits met Pedro op rechts was echt een bizarre doelpunten machine, heerlijk was dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 13:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ja je moet er gewoon vanuit gaan dat je geen Robben Ronaldo Messi Bale Neymar Ribery Hazard Aguero gaat krijgen, die zijn echt onbetaalbaar :P

En als je op Xbox speelt heb je ook nog eens die Legends... hoort allemaal bij het verdienmodel, er voor zorgen dat er altijd betere spelers zijn die duurder zijn zodat je er op kunt blijven hopen met pakjes kopen :P

Ik speelde FIFA14 met een Spaans team, toen die kopballen nog zwaar overpowered waren, Soldado in de spits met Pedro op rechts was echt een bizarre doelpunten machine, heerlijk was dat.


Had ik met mn duitse team :P.
IF Aubameyang en Reus die telkens hoge balletjes gaven op Mandzukic, samen met Ibra en Falcao de meest OP koppers :P

EDIT:

Deze squad
http://www.futhead.com/14/squads/17934747/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, heerlijk was dat inderdaad :thumbsup: Had ook over de 450 doelpunten gemaakt met Soldado, was één van de eerste spelers die ik toen in m'n team had staan en bijna alles mee gespeeld.

Lekker teampje trouwens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net alle 35k en 50k packs geprobeerd, heb vidal, jerome boateng en Courtois eruit kunnen halen.

Ik probeer nu een leuk team te maken rond Ibra, maar ik loop een beetje vast bij de middenvelders van de lig 1. Ik wil wel een opstelling van 4 achter. Ik heb nu dit:

http://www.futhead.com/15/squads/16297936/

Misschien iemand die een andere opstelling kan bedenken?
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 71  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic