Gvd zeg, creëerde geen kans meer laatste potje met Utd...!
Maaarja, volgende keer beter
ga nu weer verder met de studie hehe 
Maaarja, volgende keer beter
Op 360? If so, you will be my next contestant xD mijn eigen niveau valt me nog reuze mee zo :pSkedoedelefloeps wrote:Lol... ben een nieuw career begonnen met o.a. m'n eigen Virtual Pro erin. Maar heb natuurlijk veel online gespeeld ermee en had alle teams geupdate. Nu komt het komische, ik heb nu dus in de transfer list van free agents allemaal Virtual Pro's van mensen staan die hun speler als free agent hebben opgeslagen.
Even een paar spelers voor 91, 88 etc. binnen halen. Wat du fuck
Volgens mij kan lounge mode alleen op je eigen xdoosje en niet onlineOlijfboompje wrote:Toernooitje zekers!
Lijkt mij erg vet!
Lounge mode ofzo
Jaa want die Daniel kan er niets van, alweer van hem gewonnen elke pot! Al hoewel 1 met penalty's, maar dat maakt niet uitSteffnov wrote:Helaas ja. Maar ik doe zeker mee met de Xbox 360 competitie, als ik dit goed zie die ik dan best aardig mee
Jou had ik anders ook 2 tegen 1 verslagen, waarbij vooral die laatste pot éénrichtingsverkeer wasSquirrie wrote:Jaa want die Daniel kan er niets van, alweer van hem gewonnen elke pot! Al hoewel 1 met penalty's, maar dat maakt niet uitSteffnov wrote:Helaas ja. Maar ik doe zeker mee met de Xbox 360 competitie, als ik dit goed zie die ik dan best aardig mee
Pfff, lullig hoor...Squirrie wrote:Jaa want die Daniel kan er niets van, alweer van hem gewonnen elke pot! Al hoewel 1 met penalty's, maar dat maakt niet uitSteffnov wrote:Helaas ja. Maar ik doe zeker mee met de Xbox 360 competitie, als ik dit goed zie die ik dan best aardig mee
Chelsea heeft alleen maar brute negers!!!Project 141 wrote:Chelsea, fysiek sterk en goede spitsen.
Haha inderdaad, Drogba, Mikel, Essien, Kalou, Bosingwa etcetera.Squirrie wrote:Chelsea heeft alleen maar brute negers!!!Project 141 wrote:Chelsea, fysiek sterk en goede spitsen.Zo noemen wij ze altijd, wat een stel gorilla's, winnen veel duels en rennen alsof er constant politie achter negers aanzitten
360? Dan wil ik het nog wel zienpepepe wrote:Fifa?
Jullie zijn geen match voor fifa-koning pepepe
360 ja, maar mn gold is al een tijdje verlopen en game de laatste tijd echt nooit meerSteffnov wrote:360? Dan wil ik het nog wel zienpepepe wrote:Fifa?
En zichzelf toch koning noemen, zonder kasteel, troon of kroontje :')pepepe wrote:360 ja, maar mn gold is al een tijdje verlopen en game de laatste tijd echt nooit meerSteffnov wrote:360? Dan wil ik het nog wel zienpepepe wrote:Fifa?