Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 27 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 hours ago
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Even de zoekfunctie gebruikt maar geen topic van andere jaren gevonden.
3 september begint het, voor mij persoonlijk, beste televisieprogramma weer: Expeditie Robinson!
Hier een centraal discussietopic.

Kandidaten Robinson 2015

Ronnie Flex
Sharon Doorson
Tim Douwsma
Marian Mudder
Oscar Aerts
Sander Janson
Amara Onwuka
Kim Lammers
Kees van der Spek
Wietze de Jager
Klaas van der Eerden
Danny Ghosen
Anna Speller
Jaap Jongbloed
Last edited by Fuzzylogic on 25 Sep 2017 14:58, edited 3 times in total.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Moet zeggen dat ik van de kandidaten van dit jaar eigenlijk verrekte weinig ken, alleen Tim Douwsma, Danny Ghosen en Ronnie Flex ken ik. Denk dat Ronnie en Danny hele leuke deelnemers gaan worden!
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 27 days ago
dit jaar ook maar weer eens kijken
heb nog een paar weken gewerkt met oscar aerts :D

ken er een stuk of 6 van naam
de rest zal ik vast ook wel kennen als ik ze zie haha
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Zijn toch altijd van die semi bekende Nederlanders die meedoen, net als bij Wie Is De Mol. Maar goed ik heb het wel ff gekeken maar ik vind het echt complete bullshit dat het belangrijker is dat je veel vriendjes hebt (bij de stemrondes) dan dat je een goeie robinson bent. Als je het op het begin goed doet in de uitdagingen wordt je er de eerste de beste keer dat je niet wint toch uitgestemd.
Hardtraxx Veteran
last seen 27 days ago
Pommer wrote:Zijn toch altijd van die semi bekende Nederlanders die meedoen, net als bij Wie Is De Mol. Maar goed ik heb het wel ff gekeken maar ik vind het echt complete bullshit dat het belangrijker is dat je veel vriendjes hebt (bij de stemrondes) dan dat je een goeie robinson bent. Als je het op het begin goed doet in de uitdagingen wordt je er de eerste de beste keer dat je niet wint toch uitgestemd.
het gaat misschien 1 week om het 'overleven' en daarna gaat het erom wie het slimste mensen eruit stemt ongeacht wat ze voor het team betekenen
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 9 minutes ago
Ronnie Flex is zo weg want:
"Als je bitch wil chillen en ze belt m'n nummer. Dan ga ik wel komen want ik ben flexibel."

Verder, kijk dit niet echt meer, laatste paar keer niet zo veel meer aan.
B
Dit was leuker toen ernst-paul hasselbach t nog presenteerde, en onbekenden meededen
Bierkoning
last seen 14 days ago
AniThing wrote:
Pommer wrote:Zijn toch altijd van die semi bekende Nederlanders die meedoen, net als bij Wie Is De Mol. Maar goed ik heb het wel ff gekeken maar ik vind het echt complete bullshit dat het belangrijker is dat je veel vriendjes hebt (bij de stemrondes) dan dat je een goeie robinson bent. Als je het op het begin goed doet in de uitdagingen wordt je er de eerste de beste keer dat je niet wint toch uitgestemd.
het gaat misschien 1 week om het 'overleven' en daarna gaat het erom wie het slimste mensen eruit stemt ongeacht wat ze voor het team betekenen
Ja dat bedoel ik, de échte robinson wint toch nooit (of je moet letterlijk elke uitdaging winnen).
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Ik ken er ook niet veel, stuk of 6 maar Danny Ghosen lijkt me wel lache :D
Heb er wel weer zin in, hoop dat er eindelijk weer is een editie komt die 2009 overtreft, man wat was die machtig goed.
Laatste editie overigens waar geen BN'ers in speelde wat ik ook eigenlijk leuker vind omdat BN'ers toch vaak mediatrainingen hebben gehad etc.
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Pommer wrote:
AniThing wrote:
Ja dat bedoel ik, de échte robinson wint toch nooit (of je moet letterlijk elke uitdaging winnen).
Hoelang is het geleden dat je nog een kandidaat hoorde over Robinsonwaardig?
Hardtraxx Veteran
last seen 27 days ago
je hoort het mensen vaak genoeg zeggen op dat eiland....wat voor hun ook gelijk reden is om hem of haar er uit te stemmen xd
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 5 minutes ago
Altijd erg genoten van dit programma maar afgelopen seizoen halverwege afgehaakt, vond het echt geen zak aan.
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Ken eigenlijk geen 1 van deze namen, maar ik ga het denk ik wel weer volgen dit jaar. Ondanks dat sommige dingen bullshit zijn en de vriendjespolitiek blijft het altijd wel leuk om te kijken.
Bierkoning
last seen 14 days ago
@Ventrue

Geen idee, ik kijk het allang niet meer. Maar wat doet dat ertoe? Het is nog steeds lame.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Elk jaar kijken. Ik kijk meer voor de sociale spanningen dan voor wie er dan ook mocht winnen.

En Sharon Doorson :loving:.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Die gaat ff tegenvallen met haar makeup laai nog in nederland :lol:

Of :loving: om haar uiterlijk?
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Daar doel je met de eerste zin toch ook al op? :P Lichaam is volgens mij zeer oké.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Innerlijk/persoonlijkheid bedoelde ik. Was nog bezig met de eerste bak koffie op dat tijdstip.
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Nice, lekker veel bekende gezichten dit jaar voor mij! :corn:

Ronnie Flex
Sharon Doorson
Tim Douwsma
Marian Mudder
Oscar Aerts
Sander Janson
Amara Onwuka
Kim Lammers
Kees van der Spek
Wietze de Jager
Klaas van der Eerden
Danny Ghosen
Anna Speller
Jaap Jongbloed
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ronnie Flex komt niet alleen. Wordt een interessante editie. Drie weken wakker op dat klote eiland
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Wie volgt het dit jaar ook weer? Wat vinden jullie er van tot nu toe? Ik moet zoals ieder jaar weer even inkomen en bekend worden met de deelnemers die voor mij nog onbekend zijn. Ben wel erg benieuwd naar wat er met de onbekende Nederlanders gaat gebeuren want die hebben tot dusver 0 toegevoegde waarde, maar goed dat zal vanzelf wel duidelijk worden.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Soundos topwijf. Ik hoop dat zij wint.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Jammer dat Brace weg moet, kon echt om hem lachen
Donateur
1627 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Daveytl wrote:Soundos topwijf. Ik hoop dat zij wint.
vre-se-lijk
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Pete wrote:
Daveytl wrote:Soundos topwijf. Ik hoop dat zij wint.
vre-se-lijk
Dit ja. Godver wat vind ik haar tenenkrommend, zo arrogant :x