wrote:vre-se-lijkwrote:Soundos topwijf. Ik hoop dat zij wint.
Hahaha echt een draak van een mens idd.
Gadverdamme wat een gore bostrol is Soundos toch, met d'r 'Lief dagboek, sinds vandaag heb ik 2 nieuwe vriendinnen.' Jammer dat haar team gewonnen heeft en ze er volgende week nog steeds in zit dus.
Dit, en kan ze niet even een spanband om die vieze klapkisten doenwrote:Gadverdamme wat een gore bostrol is Soundos toch.
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Mooi mens
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Het geeft wel meer sensatie als zij erin zit. Maar ik vind haar echt verschrikkelijk onmenselijk. Onmenselijk hoe zij met haar kampgenoten omgaatwrote:Gadverdamme wat een gore bostrol is Soundos toch, met d'r 'Lief dagboek, sinds vandaag heb ik 2 nieuwe vriendinnen.' Jammer dat haar team gewonnen heeft en ze er volgende week nog steeds in zit dus.
Dit was me een partij irritant.wrote:onmenselijk. Onmenselijk
Ik kan er maar niet over uit wat een vieze gore bostrol Soundos is jezus christus. Met haar 'egoïstische gedrag" tegen Carlos omdat ze niet in een prinsessenbedje kan slapen (of moet ik prinsenbedje zeggen in haar geval).
Verder echt zonde van Joëlle, prima wijfie

Verder echt zonde van Joëlle, prima wijfie
Fucking goed gespeeld door Niels en Roeland (ook al heeft Roeland eigenlijk niks gedaan). Hopelijk dondert dat gedrocht van een Soundos er de volgende ronde nu definitief uit.
Ik weet niet waarom maar ik irriteer me mateloos aan haarwrote:Heerlijk die nuchtere Tukkerchick. Imke
Ik ook, maar dat komt omdat het confronterend is om hoe mijn accent klinktwrote:Ik weet niet waarom maar ik irriteer me mateloos aan haarwrote:Heerlijk die nuchtere Tukkerchick. Imke
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Vind het echt baas dat Herold erbij komt, dat is een type gast die zo'n heel kamp door elkaar kan schudden. Was vet gemonteerd ook, het einde van de aflevering.
Zin in! Wel paar deelnemers waar ik echt totaal niets mee heb/niet ken.
Ik had mijn bericht tijdens het typen maar vast verwijderd.. heeft toch geen nutwrote:Jij hebt echt een ziekte he
wrote:Go Famke
zo typischwrote:Jij hebt echt een ziekte he
Ook maar weer gaan kijken dit jaar. Vind het soms teveel gejank en dat eilandpraat programma hoeft van mij niet, maar verder is het altijd leuk om te volgen. Doet dit jaar ook iemand uit mijn dorp mee, vroeger op de basisschool bij in de klas gezeten maar toen vond ik het maar een arrogante trut eerlijk gezegd
. Maargoed wel respect dat ze meedoet, ben benieuwd. 
Corry Konings?wrote:Doet dit jaar ook iemand uit mijn dorp mee, vroeger op de basisschool bij in de klas gezeten maar toen vond ik het maar een arrogante trut eerlijk gezegd. Maargoed wel respect dat ze meedoet, ben benieuwd.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Maar zo terecht.wrote:wrote:Go Famkezo typischwrote:Jij hebt echt een ziekte he![]()
![]()
De BN'ers zijn wel een beetje op volgens mij. 
Nee, Dominiquewrote:Corry Konings?wrote:Doet dit jaar ook iemand uit mijn dorp mee, vroeger op de basisschool bij in de klas gezeten maar toen vond ik het maar een arrogante trut eerlijk gezegd. Maargoed wel respect dat ze meedoet, ben benieuwd.