Wat was PSV weer bar en bar slecht zeg 
Related topics
- View the latest post: Pearsall - Rampage Europa 2 (Crossover Early HS en Hardtrance)
- View the latest post: Clockartz ft. dorothé - Still Here (League Of Legends Cover)
- View the latest post: League of Legends ft. Against The Current - Legends Never Die (Wildstylez Remix)
- View the latest post: [House / Tech House] The Human League - Don't You Want Me (Roman Anthony Bootleg)
- View the latest post: Champions League 2014/15
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik heb het niet gezien, maar wel weer jammer van dit resultaat. Uit bij de onderste verliezen.. Dat gaat goed met de aankomende punten voor de coefficientenlijst..
-
C
Was echt drama drama drama...
Missen duidelijk V. Bommel, Lens en Strootman in zo'n wedstrijd
Missen duidelijk V. Bommel, Lens en Strootman in zo'n wedstrijd
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Nemen PSV en Twente de Europa league niet serieus ofzo...
Nederlandse teams falen weer eens, wat een trieste bedoeling :') Als je kijkt naar wat Ajax kan bereiken met de juiste instelling en mentaliteit moet dat voor Psv en Twente toch ook kunnen, ze spelen nog eens tegen teams van 8 klassen minder ook...
Overigens is m'n avond wel goed gemaakt door die goal van Taison

Overigens is m'n avond wel goed gemaakt door die goal van Taison
PSV staat met een B-team met 1-2 voor bij Napoli 
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
En daar is ook alles mee gezegd qua PSV in Europawootum wrote:PSV staat met een B-team met 1-2 voor bij Napoli
Oh, dat had ik zelf niet in de gaten 
-
C
Moet Ajax nog in de EL zien...Hoofdcoach wrote:En daar is ook alles mee gezegd qua PSV in Europawootum wrote:PSV staat met een B-team met 1-2 voor bij Napoli
-
A
Hahaha dikke lol inderdaad, net zo'n dikke lol als tegen dnipro dnipropetrovskChris Two wrote:Moet Ajax nog in de EL zien...Hoofdcoach wrote:En daar is ook alles mee gezegd qua PSV in Europawootum wrote:PSV staat met een B-team met 1-2 voor bij Napoli
Ja, dnipro dnipropetrovsk ja.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
wootum wrote:1-33x Matavz
wootum wrote:Oh, dat had ik zelf niet in de gaten
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Twente is echt goed bezig!!Project 141 wrote:Go Twente!!!11!
-
J
Ja en dan zul je zien dat we de eerste 2 wedstrijden gewoon easy gaan winnen.Chris Two wrote:Moet Ajax nog in de EL zien...Hoofdcoach wrote:En daar is ook alles mee gezegd qua PSV in Europawootum wrote:PSV staat met een B-team met 1-2 voor bij Napoli
Kerel je weet niet eens tegen wie je uit gaat komenJEFSKIII wrote: Ja en dan zul je zien dat we de eerste 2 wedstrijden gewoon easy gaan winnen.
-
J
Nee dat klopt, maar heb gewoon dat gevoel dat alles goed gaat komen.nielstil wrote:Kerel je weet niet eens tegen wie je uit gaat komenJEFSKIII wrote: Ja en dan zul je zien dat we de eerste 2 wedstrijden gewoon easy gaan winnen.
Mooi doet Pi$$evee toch nog wat goed voor het Nederlandse voetbal itt Twente :')
-
J
Napoli speelde toch ook met aan B Elftal ?
Eerder een D-elftalJEFSKIII wrote:Napoli speelde toch ook met aan B Elftal ?
-
J
Hopelijk bakt Twente er tegen PSV meer van
-
J
Pot 1:
Chelsea
CFR Cluj
Olympiakos Piraeus
Benfica
Victoria Plzen
Fenerbahçe
Girondins de Bordeaux
Liverpool
Steaua Boekarest
Dnjepr Dnjepropetrovsk
Racing Genk
Roebin Kazan
Hannover 96
Olympique Lyon
Lazio
Metalist Kharkiv
Pot 2:
Ajax
Zenit Sint-Petersburg
Bate Borisov
Dynamo Kiev
Atlético Madrid
Borussia Mönchengladbach
Newcastle United
Anzhi Makhachkala
VfB Stuttgart
Napoli
FC Basel
Internazionale
Sparta Praag
Tottenham Hotspur
Bayer Leverkusen
Levante
Het zal me eigelijk niet uitmaken wie ze loten, enigste die er echt uitschiet is Chelsea.
Chelsea
CFR Cluj
Olympiakos Piraeus
Benfica
Victoria Plzen
Fenerbahçe
Girondins de Bordeaux
Liverpool
Steaua Boekarest
Dnjepr Dnjepropetrovsk
Racing Genk
Roebin Kazan
Hannover 96
Olympique Lyon
Lazio
Metalist Kharkiv
Pot 2:
Ajax
Zenit Sint-Petersburg
Bate Borisov
Dynamo Kiev
Atlético Madrid
Borussia Mönchengladbach
Newcastle United
Anzhi Makhachkala
VfB Stuttgart
Napoli
FC Basel
Internazionale
Sparta Praag
Tottenham Hotspur
Bayer Leverkusen
Levante
Het zal me eigelijk niet uitmaken wie ze loten, enigste die er echt uitschiet is Chelsea.
Ajax heeft wel geluk. Eerst al bovenste van pot 3 en nu met de loting de bovenste van pot twee.
-
J
Houd in dat Ajax als eerste een club uit pot 1 loot?Khadber wrote:Ajax heeft wel geluk. Eerst al bovenste van pot 3 en nu met de loting de bovenste van pot twee.
Of wat bedoel je, want met die lotingen snap ik er vrijwel altijd geen zak van.
Loting is op vrijdag 20 december overigens.