Zegt volgensmij niks aangezien Ajax op nos.nl als een na laatste in het lijstje staat van pot 2JEFSKIII wrote:Houd in dat Ajax als eerste een club uit pot 1 loot?Khadber wrote:Ajax heeft wel geluk. Eerst al bovenste van pot 3 en nu met de loting de bovenste van pot twee.
Of wat bedoel je, want met die lotingen snap ik er vrijwel altijd geen zak van.![]()
Loting is op vrijdag 20 december overigens.
Related topics
- View the latest post: Pearsall - Rampage Europa 2 (Crossover Early HS en Hardtrance)
- View the latest post: Clockartz ft. dorothé - Still Here (League Of Legends Cover)
- View the latest post: League of Legends ft. Against The Current - Legends Never Die (Wildstylez Remix)
- View the latest post: [House / Tech House] The Human League - Don't You Want Me (Roman Anthony Bootleg)
- View the latest post: Champions League 2014/15
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Het was dan ook sarcasme. Met in pot 3 ipv 2 komen hadden ze pech, en nu weer. Al stond Ajax zeker niet bovenaan pot 2 nu, maar dat is een foutje van KhadberHoofdcoach wrote:Zegt volgensmij niks aangezien Ajax op nos.nl als een na laatste in het lijstje staat van pot 2JEFSKIII wrote:Houd in dat Ajax als eerste een club uit pot 1 loot?Khadber wrote:Ajax heeft wel geluk. Eerst al bovenste van pot 3 en nu met de loting de bovenste van pot twee.
Of wat bedoel je, want met die lotingen snap ik er vrijwel altijd geen zak van.![]()
Loting is op vrijdag 20 december overigens.
-
C
Dnjepr Dnjepropetrovsk - Ajax
en dan eruit liggen, zou opzich best komisch zijn
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
juaah hahahah jaa echt komisch ubheueuahuaheuhahaahhChris Two wrote:Dnjepr Dnjepropetrovsk - Ajax
Ah, ik dacht dat dat hier ook met zo'n soort coefficientenlijst ging. Net zoals ze bij de Champions League net aan als eerste in pot 3 zaten op basis van die lijst. Pot twee had voor henzelf misschien een stuk chiller geweest (al is Man City achteraf wel de redding geweest).
Nope. Pot 1 zijn de groepswinnaars en de 4 beste nummers 3 (op punten) uit de CL. Pot 2 de nummers 2 uit de poulefase en de 4 minste nummers 3 uit de CL.Khadber wrote:Ah, ik dacht dat dat hier ook met zo'n soort coefficientenlijst ging. Net zoals ze bij de Champions League net aan als eerste in pot 3 zaten op basis van die lijst. Pot twee had voor henzelf misschien een stuk chiller geweest (al is Man City achteraf wel de redding geweest).
Zeg maar niks, pas als Ajax daar tegen moet en verliezen dan mag je nog een keer terug komen met je grote bekChris Two wrote:Dnjepr Dnjepropetrovsk - Ajax
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 20 hours ago
Ajax - Steaua Boekarest
Moet te doen zijn denk ik zo.
Als we winnen wel tegen winnaar van Chelsea - Sparta Praag.
Makkelijk krijgen we het in ieder geval niet
Moet te doen zijn denk ik zo.
Als we winnen wel tegen winnaar van Chelsea - Sparta Praag.
Makkelijk krijgen we het in ieder geval niet
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Leuke wedstrijd
maar eveng kaarteng haleng 
-
J
En daarna rollen we mooi Chelsea op. 
Of Sparta Praag.JEFSKIII wrote:En daarna rollen we mooi Chelsea op.
-
J
Liefst Sparta Praag ja, maar Ajax - Chelsea zou een mooie pot worden denk ik
Mooie pot maakt geen kut uit, je kan beter de finale halen door allemaal kut wedstrijden te winnen.
-
J
Ik zie liever mooi voetbal en winnen.
Ik zie liever dat je Steaua niet onderschat. Er wordt hier gedaan alsof Ajax al weer door is 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Zijn ze toch ook al? Ajax de beste allusDaveytl wrote:Ik zie liever dat je Steaua niet onderschat. Er wordt hier gedaan alsof Ajax al weer door is
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
VruchtensapRamirez wrote:Zijn ze toch ook al? Ajax de beste allusDaveytl wrote:Ik zie liever dat je Steaua niet onderschat. Er wordt hier gedaan alsof Ajax al weer door is
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Vanavond dus Ajax - Steaua? Wat denken jullie?
-
J
Ajax natulak!stefan_helmond wrote:Vanavond dus Ajax - Steaua? Wat denken jullie?
Ben alleen vergeten hoelaat ze spelen
19.00
Hoop op een 3-0, 4-0 overwinning, maar waarschijnlijk wordt het een lastige wedstrijd.
Hoop op een 3-0, 4-0 overwinning, maar waarschijnlijk wordt het een lastige wedstrijd.
Denk dat Ajax het zichzelf onnodig lastig gaat maken. Denk wel dat ze winnen met 2-1.
-
J
Ik gok 3-0, 2x Cuenca 1x Fischer