Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 72  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 21:10 

Hardtraxx Veteran

wat een schandalig slechte wedstrijd van Club Brugge :thumbdown: 4-0 verloren en het had vééél meer moeten zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 21:14 

Donateur

Schofterig slecht. Trek het shirt maar uit en zet er maar jeugd in, die wel z'n best doet.
Depay komt erin en je hebt gelijk meer dreiging dan in de 75 minuten ervoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 21:14 

Hardtraxx Veteran

Gaat lekker met de Nederlandse ploegen. Nu FC Twente nog..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 21:32 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Gaat lekker met de Nederlandse ploegen. Nu FC Twente nog..

"We" doen ons best ;) Gaat tot nu toe lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 21:52 

Hardtraxx Crew

Mol schreef:
Schofterig slecht. Trek het shirt maar uit en zet er maar jeugd in, die wel z'n best doet.
Depay komt erin en je hebt gelijk meer dreiging dan in de 75 minuten ervoor...

Wat een tamme slappe saaie bewegingsloze bende was het weer zeg :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 22:00 

Hardtraxx Veteran

Dnipro protsvjrotpstjvobj :lol:
Twente is goed op weg :) nu de 2-0 nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 09:46 

Aan het typen...

Overwinning uit handen gegeven door de wissels vind ik. Oke Schilder was geblesseerd, maar hij was de enige met een beetje creativiteit op het middenveld. Brama is verdedigend redelijk goed, maar opbouwend ontzettend traag en Landzaat wordt ook een beetje te traag in aanvallend opzicht. Had dan Schilder gewoon gewisseld voor Gutierrez. Want zonder die creativiteit en de steekpasjes heb je ook niks aan Janssen. Daardoor zijn we in de tweede helft amper doorgekomen op het middenveld. Daarna wordt Braafheid gewisseld voor Boyata... Ten eerste hoort Boyata gewoon in het centrum, als back is hij minder dan Rosales. En ten tweede is Rosales ook minder dan Braafheid als hij op de linkback positie moet spelen.. Had Wisgerhof gewisseld tegen Boyata en had de backs gewoon laten staan... En dan staat het dus 2-2 en dan ga je Chadli, de man van de assist en de goal wisselen voor Gutierrez... Een aanvaller tegen een middenvelder, op het moment dat je juist moet gaan scoren. Oke het waren 2 geluksgoals van Hannover (net als die van Chadli overigens), maar Mcclaren heeft dat gewoon over zichzelf afgeroepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 21:38 

Napoli laat ook niet hun beste kant zien zeg...
2-0 knikken ze zo binnen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 21:46 

U vroeg... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 21:52 

Hardtraxx Crew

PSV speelt helemaal niet verkeerd zeg :) Al is het tegen het B-Team van Napoli
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 22:14 

3-0, hop hop... -.-

zie je toch maar net, dat gebaartje van Van Bommel... haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 22:56 

Hardtraxx Crew

Eindelijk weer es een keer echt genoten van het spel van PSV ^^ Druk zetten, goed combineren, kansen creëren. Heb me vermaakt tijdens de wedstrijd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 23:57 

Bierkoning

Net in een kroeg voetbal zitten kijken, god wat heb ik me weer zitten irriteren aan die kut psv supporters die zichzelf zo de hemel in prijzen omdat ze winnen tegen een C elftal van Napoli en dan alle ajacieden uitlachen omdat hun club verloor tegen de misschien wel beste ploeg ter wereld.

Begrijp me niet verkeerd, er zijn zat ajax supporters met een enorme plaat voor hun kop, maar die van psv kunnen dr ook wat van >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 00:05 

Hardtraxx Veteran

Wat een frustratie hierboven :P
Heb vandaag echt genoten van PSV! Tot de laatste minuut offensief aan het spelen, met als uitblinker Lens, wat een wedstrijd speelde die. Ben benieuwd of ze dat in de competitie ook kunnen laten zien. Ohja en al die gele kaarten voor Napoli xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 00:16 

Bierkoning

Ik moet zeggen dat ik niet heb aandachtig heb zitten kijken, was meer bier aan het drinken en kut aan het roepen :P Dus als ze goed gespeeld hebben geloof ik dat best, het gaat me meer om de houding van die mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 09:51 

Oxbow schreef:
Wat een frustratie hierboven :P
Heb vandaag echt genoten van PSV! Tot de laatste minuut offensief aan het spelen, met als uitblinker Lens, wat een wedstrijd speelde die. Ben benieuwd of ze dat in de competitie ook kunnen laten zien. Ohja en al die gele kaarten voor Napoli xd

Hadden er 2 handig rood mogen hebben... Schandalige overtredingen op lens soms.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 09:53 

Twente was pas goed

:lol: :lol:
gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 13:14 

Kraak... Piep...

Ja, godverdommeng!

Als ze volgende week winnen van Levante en Hannover verliest van Helsingsborg zijn we door.
Maarja, dat is net zo hopen als bij het ek. Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 13:59 

Aan het typen...

Je moet toch alles uit en thuis spelen en de eerste twee gaan door. :P Bovendien staat het helemaal heel dicht bij elkaar (4-3-2-1 punten), dus er is nog niets verloren. Maar het was inderdaad een bar slechte wedstrijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 11:48 

Hardtraxx Crew

Ook Strootman is er donderdag niet bij, dan mist PSV gewoon een heel middenveld :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 12:52 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Ook Strootman is er donderdag niet bij, dan mist PSV gewoon een heel middenveld :/

Moet je daar nog gewoon winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 13:05 

Hardtraxx Veteran

Hopen dat de tweede pouleronde beter uitpakt voor Twente en PSV. Succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 13:11 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Hopen dat de tweede pouleronde beter uitpakt voor Twente en PSV. Succes!

Met een andere scheidsrechter (die niet zonder reden door de UEFA is geschorst hoorde ik) en een Twente dat weer in vorm komt een wel móet, moet dat geen probleem zijn. Vond Levante nou ook niet daverend...

Voor PSV ligt het iets anders. Die pakken toch traditioneel hun punten thuis, en zonder namen als Strootman, Van Bommel en Lens kan het toch lastig worden. Neemt niet weg dat ze de punten moeten kunnen halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 13:32 

Hardtraxx Veteran

Hopen op een mooie avond! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 20:16 

Donateur

PSV heeft niet echt interesse in de Europa League, als het Champions League was, speelde Strootman gewoon :P
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 72  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic