Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 72  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 14:11 

Bierkoning

Ik geef Twente nog de meeste kans, Schalke is soms aardig wisselvallig. Dan winnen ze 5-0 van Bremen en de week erna verliezen ze dik van Gladbach. PSV in vorm kan het Valencia best moeilijk maken, zolang ze maar niet achteruit gaan lopen, dan worden die verdedigers zoek gespeeld door de aanvallers van Valencia. AZ zie ik niet veel klaarspelen tegen Udinese eigenlijk, maar dat is ook voor een groot deel afhankelijk van Di Natale, ik weet niet hoelang ie nog geblesseerd is maar dat scheelt een slok op een borrel als hij meedoet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 14:30 

Hardtraxx Elite

We gaan het zien, hoop op een mooie winst voor de 3 ploegen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 14:56 

Hardtraxx Veteran

Standard tegen hannover. Hebben ze in de poulefase al tegen gewonnen, moet opnieuw lukken dus :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 15:18 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Ik geef Twente nog de meeste kans, Schalke is soms aardig wisselvallig. Dan winnen ze 5-0 van Bremen en de week erna verliezen ze dik van Gladbach.

Gladbach doet het anders zo slecht nog niet, staan tweede in de competitie :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 15:42 

Hardtraxx Crew

Sainen schreef:
Pommer schreef:
Ik geef Twente nog de meeste kans, Schalke is soms aardig wisselvallig. Dan winnen ze 5-0 van Bremen en de week erna verliezen ze dik van Gladbach.

En ik ga er zo meteen heen :D Heb er zin in. Spelen ook nog eens heel leuk voetbal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 15:57 

wootum schreef:
Sainen schreef:
Pommer schreef:

En ik ga er zo meteen heen :D Heb er zin in. Spelen ook nog eens heel leuk voetbal!

3-0 Gladbach vandaag, 2x Reus ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 20:41 

Hardtraxx Veteran

http://www.spitsnieuws.nl/archives/spor ... prian-over
Citaat:
Zijn blunder wordt Tatarusanu inmiddels zwaar aangerekend, vooral door Becali. "Het enige wat je kan doen, is een verzoek in te dienen voor een levenslange schorsing', zei Becali tegen het Roemeense dagblad Prosport.

"Iets anders kunnen we niet met hem doen. We zouden hem kunnen verkopen, maar niemand wil hem hebben. Ik zou geld toegeven om van Tatarusanu af te komen."

Hahahahhahahaha. :lol:
Die voorzitter is volgens mij niet helemaal 100. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 19:59 

Hardtraxx Veteran

Straks voor het eerst in de EL in een nl-wedstrijd voor de buitenlandse club, eigenlijk. Udinese, prachtploeg en club!
Kan er niets aan doen. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 20:49 

Hardtraxx Veteran

Schalke staat wel erg defensief...compliment voor Twente met een 3 keer zo kleine begroting, maar het is wel erg schaken op dit moment. Benieuwd of de 2e helft beter wordt.

PS: schitterend spandoek van tevoren weer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 21:20 

Hardtraxx Veteran

Was geen penalty. Maar ja, hier kan Twente ook weinig aan doen...wel sneu dat het zo gaat. Maar goed, cadeautje accepteren en met een beetje geluk de 2/3-0 erin schieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 21:21 

Hardtraxx Elite

En dan iets over Mertens zeggen, wat is die De Jong toch een smerige matennaaier. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 21:22 

Hardtraxx Veteran

The Indicator schreef:
En dan iets over Mertens zeggen, wat is die De Jong toch een smerige matennaaier. :sick:

:lol:

Omdat over je eigen benen struikelen een misdaad is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 21:23 

Hardtraxx Veteran

The Indicator schreef:

Beetje jammer dit, hahaha. Jij weet wat je zegt! Chapeau!
Wel jammer om zo op voorsprong te komen, en weg is de wedstrijd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 21:24 

Hardtraxx Crew

The Indicator schreef:

Dit was gewoon onhandig, zeer zeker niet bedoeld als schwalbe. Denk dat ie in eerste instantie zelf ook baalde, totdat de scheids floot. Dan is ie ook niet zo stom om naar de scheids te rennen en zeggen dat het geen penalty was. Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken, al is het natuurlijk lullig voor die verdediger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 21:24 

Hardtraxx Elite

Geen discussie mogelijk, gewoon lucky nu. En nu dan ook afmaken met 3, 4-0. Zodat Schalke in de return nergens meer te vinden is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 21:30 

Bierkoning

Zo zie je maar weer dat 9 van de 10 scheidsrechters gewoon fluiten als een speler naar de grond gaat, zonder dat ze daadwerkelijk zien wat er nou echt aan de hand is. En dan bedoel ik niet in penalty-situaties, maar vooral 'incidenten' buiten de 16.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 22:17 

Hardtraxx Elite

Zo we gaan weer beginnen met de 6-0!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 22:19 

Hardtraxx Crew

The Indicator schreef:
Zo we gaan weer beginnen met de 6-0!!!

Veel slechter kun je niet beginnen in ieder geval...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 22:21 

Hardtraxx Elite

Wat schaam ik me om psv supporter te zijn. Met die frotcoach en die ballenverdediging. Ajax, FC Twente, AZ en zelfs Feyenoord zouden het beter kunnen tegen Valencia!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 22:28 

Hardtraxx Veteran

The Indicator schreef:
Wat schaam ik me om psv supporter te zijn. Met die frotcoach en die ballenverdediging. Ajax, FC Twente, AZ en zelfs Feyenoord zouden het beter kunnen tegen Valencia!!

Heb alleen de doelpunten gezien (jeuj Futbol24 voor de snelle mentions), maar het ziet er allemaal wel heel dramatisch uit hoor achterin...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 22:29 

Hardtraxx Crew

Ik ga het niet eens kijken. Had ook niet verwacht dat PSV hier enig resultaat zou kunnen halen, ze moeten blij zijn als ze niet met een monsterscore naar huis gaan :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 22:30 

10 10 10 10 10
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 22:31 

Hardtraxx Elite

Wat een kans weer. Willems terug naar de beloften!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 22:32 

Hardtraxx Veteran

PSV :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 22:39 

Hardtraxx Elite

FREDJE IS WAKKER!!! JULLIE ZIJN NET GETUIGE VAN FRED RUTTEN DIE EEN GEWELDIGE WISSEL DOORVOERT!!
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 72  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic