Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 72  Volgende
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 23:29 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Ruubiie schreef:
Chris Two schreef:
Einde avontuur ajax.... ze moeten er nu al 4 maken, das onmogelijk

Weet niet hoe ze in brabant rekenen, maar volgens mij hoeft ajax er maar 3 te maken, nu nog maar 2 dus.. :thumbup:

weet niet of hoe het tijdbesef is in utrecht? maar deze post dateert voordat de 1-1 gemaakt is door Ajax ;)

GAST... HEENWEDSTRIJD 2-0.. UITWEDSTRIJD 1-0.. Dan hoef je er alsnog maar 3 te maken.. Snap je het wel helemaal?
Al had het nu nog 1-0 gestaan.. 3 doelptn zijn de max die ze moeten maken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 23:32 

Ruubiie schreef:
Chris Two schreef:
Ruubiie schreef:
Einde avontuur ajax.... ze moeten er nu al 4 maken, das onmogelijk

Weet niet hoe ze in brabant rekenen, maar volgens mij hoeft ajax er maar 3 te maken, nu nog maar 2 dus.. :thumbup:

weet niet of hoe het tijdbesef is in utrecht? maar deze post dateert voordat de 1-1 gemaakt is door Ajax ;)

GAST... HEENWEDSTRIJD 2-0.. UITWEDSTRIJD 1-0.. Dan hoef je er alsnog maar 3 te maken.. Snap je het wel helemaal?[/quote]

Dan zit je te dubben op die gelijke cijfers, gewoon 4 maken, win je 3-4 en ben je meer baas dan door die uitgoals, klaar
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 23:33 

Hardtraxx Veteran

Tuurlijk niet sukkel.. Sjonge jonge jonge jonge.. 3 uitdoelpunten moest Ajax sowieso al maken, dus die ene treffer maakt geen snars meer uit.. Daarom is de regel voor uitdoelpunten er dus ook :thumbup: .

Waarom is die regel dan in het leven geroepen door de FIFA?
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 23:35 

Ik vind: als je wint, dat je dan ook goed moet winnen...

klaar, 3-4 moet het worden, anders komen ze met 'geluk' weg...
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 23:37 

Hardtraxx Veteran

Echt gelul.. Geluk dwing je af.. Waarom start ik eigenlijk weer een kansloze discussie met je..? Ik ga niet meer op je reageren.. Echt kansloze opmerkingen van je.
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 23:38 

Ruubiie schreef:
Echt gelul.. Geluk dwing je af.. Waarom start ik eigenlijk weer een kansloze discussie met je..? Ik ga niet meer op je reageren.. Echt kansloze opmerkingen van je.

Je lokt het zelf uit... maar goed, ben blij dat je na vanavond niet meer hoeft te reageren mbt ajax..
Zal dan voornamelijk over alle clubs gaan behalve ajax ;)

Germ jongen toch... :aww:
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 23:40 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Ruubiie schreef:

Je lokt het zelf uit... maar goed, ben blij dat je na vanavond niet meer hoeft te reageren mbt ajax..

Oké, nog 1x dan.. Wij kunnen tenminste een fatsoenlijk resultaat halen tegen een grote club :thumbup: , en als de wedstrijd zagreb - lyon niet omgekocht was, hadden we in de knock-out fase van de CL gezeten :thumbup:
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 23:42 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Chris Two schreef:
Ruubiie schreef:

Oké, nog 1x dan.. Wij kunnen tenminste een fatsoenlijk resultaat halen tegen een grote club :thumbup: , en als de wedstrijd zagreb - lyon niet omgekocht was, hadden we in de knock-out fase van de CL gezeten :thumbup:

Nu niet gaan overdrijven :lol: Over dat aantal doelpunten heb je iig wel 100% gelijk :thumbup:
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 23:43 

omgekocht, omgekocht... krijgen we dat argument weer.. (trouwens verkeerde topic jongen, das champions league)
Is het bewezen dat het omgekocht is? (heb niks gevonden op google behalve 220x een discussie)
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 23:44 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
omgekocht, omgekocht... krijgen we dat argument weer.. (trouwens verkeerde topic jongen, das champions league)
Is het bewezen dat het omgekocht is? (heb niks gevonden op google behalve 220x een discussie)

... Nuff said.
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 23:45 

Donateur

Heus scoort Ozbilic. Die gast kan niet eens een dooie pinguin passeren :/
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 23:49 

Hardtraxx Crew

En het ging weer helemaal fout met die Turken hoor.... heb zo'n idee waarom een hoop mensen een hekel aan ze hebben.
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 23:57 

Hardtraxx Addict

Wat een wedstrijd van Ajax! Ze mogen trots zijn, ook die 4000 supporters die er waren! ^^
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 23:57 

Hardtraxx Veteran

Toch trots zijn op Ajax :worship: met een B-team, weliswaar tegen een B-team van Manchester, maar toch gewoon netjes winnen :D
Bericht Geplaatst op 24 feb 2012 00:20 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Hahahahaha ik zag dit nu voor me :lol:
Bericht Geplaatst op 24 feb 2012 00:28 

AZ is ook bijzonder goed weggekomen zeg als je die kansen ziet van Anderlecht...
Bericht Geplaatst op 24 feb 2012 01:11 

Nu wil ik niks meer horen over; "Als Ajax achter staat dan hoor je de supporters niet meer".
Bericht Geplaatst op 24 feb 2012 01:43 

Bijna, maar net niet helemaal.
Bericht Geplaatst op 24 feb 2012 01:58 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Dan zit je te dubben op die gelijke cijfers, gewoon 4 maken, win je 3-4 en ben je meer baas dan door die uitgoals, klaar

Kom op, wees en man en geef toe dat je fout zat. Fouten maken is menselijk, je overduidelijke fouten niet toegeven is zwak en laf. ;)
Bericht Geplaatst op 24 feb 2012 02:12 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Chris Two schreef:

Kom op, wees en man en geef toe dat je fout zat. Fouten maken is menselijk, je overduidelijke fouten niet toegeven is zwak en laf. ;)

Jij bent wel trots zeker op je clubbie. Ik dacht nog zal ik je feliciteren toen ik mn pa hoorde blerren beneden :P
Bericht Geplaatst op 24 feb 2012 02:17 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Met zo'n neus passeer je nog geen lantaarnpaal.
Maar knappe prestatie van Ajax, in het teken van Nederland vind ik dit een mooie prestatie, de volgende ronde had er zelfs nog in gezeten. Toch niet meer dan logisch dat ze er gewoon uit liggen.
Bericht Geplaatst op 24 feb 2012 02:35 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Chukkels schreef:
Chris Two schreef:

Jij bent wel trots zeker op je clubbie. Ik dacht nog zal ik je feliciteren toen ik mn pa hoorde blerren beneden :P

Trots? Mwaah... United was duidelijk met hun hoofd ergens anders en Ajax had op de eerste 20 minuten van de 2e helft na niet echt de uitstraling er nog in te geloven. Als er een kans was om United uit te schakelen in Europa, dan was het vandaag geweest. Maar ja, het is weer precies hetzelfde verhaal als tegen Real Madrid... Het lijkt te kunnen, maar ze durven niet alles of niets te spelen. Dat vind ik eigenlijk best triest.

Desalniettemin is het een knappe prestatie om te winnen van United, maar trots ben ik alleen op de meegereisde supporters, die waren juist degene die Old Trafford stil hebben gekregen.
Bericht Geplaatst op 24 feb 2012 13:29 

Hardtraxx Veteran

Denk dat AZ - Udinese en Twente - Schalke, mits in vorm, heel gelijk opgaande wedstrijden gaan worden. PSV gaat het echt heel zwaar krijgen, maar ook daar zie ik kansen, al is Valencia uiteraard favoriet.

Maar we kunnen ook zomaar alle drie de clubs verliezen.
Bericht Geplaatst op 24 feb 2012 13:51 

Hardtraxx Veteran

Alle drie vliegen ze er uit.
Bericht Geplaatst op 24 feb 2012 14:07 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Daveytl schreef:
Alle drie vliegen ze er uit.

Ik ben bang dat ik dit ook zie gebeuren :/

Ik schat de kansen van AZ het hoogst in. PSV heeft de zwaarste pot, ben bang dat Valencia gehakt maakt van ze. Twente geef ik wel degelijk kansen tegen Schalke 04.
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 72  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic