Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 72  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 22:42 

Bierkoning

The Indicator schreef:
FREDJE IS WAKKER!!! JULLIE ZIJN NET GETUIGE VAN FRED RUTTEN DIE EEN GEWELDIGE WISSEL DOORVOERT!!

Hij moet hem in eerste instantie al niet opstellen, dit kun je al van mijlenver aan zien komen.

Ik vind het wel sneu voor die Willems trouwens, het is wel een logische wissel, maar hij had dan waarschijnlijk liever helemaal niet gespeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 22:47 

Hardtraxx Elite

Komt trouwens ook omdat Mertens he-le-maal niets doet in verdedigend opzicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 22:49 

Hardtraxx Crew

Je kunt het die jongen toch ook niet kwalik nemen. Hij komt in de zomer over van Sparta op 17 jarige leeftijd met de gedachte dat ie rustig aan het niveau kan wennen. Je verwacht toch niet dat als ie dan meteen een heel jaar moet spelen dat ie de sterren van de hemel speelt. Ik vind dat die Willems nog echt super heeft gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 22:50 

Hardtraxx Elite

Ondertussen 3-0... het is weer fantastisch vandaag!! Wat bezielde PSV toen ze die manolev kochten trouwens? Zagen ze daar potentie in of dachten ze van: oh is een rechtsback, ff een youtube filmpje kijken en kopen kopen kopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 22:51 

Hardtraxx Veteran

PSV :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 22:52 

Bierkoning

wootum schreef:
Je kunt het die jongen toch ook niet kwalik nemen. Hij komt in de zomer over van Sparta op 17 jarige leeftijd met de gedachte dat ie rustig aan het niveau kan wennen. Je verwacht toch niet dat als ie dan meteen een heel jaar moet spelen dat ie de sterren van de hemel speelt. Ik vind dat die Willems nog echt super heeft gedaan.

Ik zeg ook niet dat ie er wat aan kan doen, integendeel zelfs, maar Rutte moet hem gewoon in eerste instantie al niet opstellen, en ik vind het ook vrij logisch dat ie alsnog wordt gewisseld. Kan die jongen verder ook niet veel aan doen.

Bilbao trouwens op 1-1 tegen Man Utd :worship: Ik hoop dat ze het daar volhouden en het in het eigen stadion afmaken. Kan aardig spoken daar zoals ze dat zeggen :P

En AZ - Udinese nog 0-0, ik ga die wedstrijd maar af kijken denk ik. PSV is toch al gespeeld en ik wil ook geen medelijden krijgen met ze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 23:15 

Hardtraxx Veteran

Bam, en dit vind ik dus heerlijk... Even een sneer uitdelen aan die o-zo-geweldige psv-"supporters".. Die 1 voor 1 kwamen treiteren dat Ajax er uit lag door Man Utd, terwijl dat volk zelf in de rust al met 3-0 achterstaat tegen Valencia.. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 23:17 

Ben enorm benieuwd naar de reflectie van Chris Two's kant
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 23:17 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Bam, en dit vind ik dus heerlijk... Even een sneer uitdelen aan die o-zo-geweldige psv-"supporters".. Die 1 voor 1 kwamen treiteren dat Ajax er uit lag door Man Utd, terwijl dat volk zelf in de rust al met 3-0 achterstaat tegen Valencia.. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

En ondertussen praten sommigen over 'Ajax-supporters zijn successupporters', maar als hun eigen cluppie het slecht doet zie je vervolgens dat ze zelf een perfect voorbeeld zijn van wat ze proberen te omschrijven :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 23:19 

Hardtraxx Veteran

Of liever gezegd, ze omschrijven niks.. Omdat ze het internet op dit moment niet durven op te gaan.. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ..

JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE SUPPORRRRRRRRRRRRRRRTERTJES VAN PSV-HEEEEEEEEEEEEEEEE..

Ah koetjie koetjie koeeeeeee!! Kom maar hier, papa heeft een koekje voor jullie!!!!!! :corn: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 23:19 

Hardtraxx Elite

Hopakkee, top verdedigd wederom!! 4-0. Kijk maar eens goed naar dat scorebord Fred!! Verdedigers lopen niet eens mee. Jammer, maar op naar NAC uit!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 23:22 

Hardtraxx Crew

The Indicator schreef:
Hopakkee, top verdedigd wederom!! 4-0. Kijk maar eens goed naar dat scorebord Fred!! Verdedigers lopen niet eens mee. Jammer, maar op naar NAC uit!!

Tja, dit is gewoon een kansloze ronde, gewoon een paar maatjes te sterk. Dan maar weer opmaken voor Nac idd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 23:22 

Hardtraxx Veteran

4-0...dat deed Twente toch iets sneller. Vooruitgang!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 23:25 

Hardtraxx Crew

AZ ook voor, knap!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 23:26 

Hardtraxx Elite

Daar mag Soldado trouwens wel gewoon gaan douchen. Waarvoor hebben ze die extra scheidrechters ingevoerd zeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 23:28 

Lucky Twente btw, maargoed. Gun het Twente meer dan die andere schijtclub uit Gelschenkirchen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 23:31 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Lucky Twente btw, maargoed. Gun het Twente meer dan die andere schijtclub uit Gelschenkirchen..

De penalty sloeg nergens op nee, maar qua spelbeeld was een 1-0 wel terecht. Schalke kwam hier niet heen om te voetballen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 23:35 

Bierkoning

Steffnov schreef:
Almighty schreef:

De penalty sloeg nergens op nee, maar qua spelbeeld was een 1-0 wel terecht. Schalke kwam hier niet heen om te voetballen.

Ik heb inderdaad vernomen dat ze met de gehele selectie naar de Efteling gaan morgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 23:41 

Huubke in de Python, dat word lachen, gieren en brullen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 23:49 

Bierkoning

AZ 2-0 voor, zo komen m'n voorspellingen vooralsnog toch aardig uit :P

Maar ff serieus, wat een kutpubliek heeft dat AZ zeg, lijken wel 20.000 bij elkaar gepropte verstandelijk gehandicapten met die domme klappertjes de hele tijd. Wat zullen die Italianen wel niet denken... Laat staan als er een of andere Oost-Europese ploeg op bezoek komt waarvan het overgrote deel van de supporters ex-crimineel is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 23:52 

Donateur

Joh. What's new.
AZ-publiek is walgelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 23:52 

Hardtraxx Elite

En we doen het toch nog : 4-2 goede uitgangspositie!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 00:10 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:

Valencia is nog altijd een topclub zover ik weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 00:28 

Almighty schreef:
Ben enorm benieuwd naar de reflectie van Chris Two's kant

Heb wedstrijd totaal niet meegekregen door werk..

Opzich een goede uitgangspositie voor de thuiswedstrijd zolang we de 0 houden.. (wat dus al niet gaan gebeuren, want PSV en de 0 houden is moeilijk)
Hopelijk is PSV hierdoor goed wakker geschudt voor NAC en dit dan doortrekt tot Valencia Thuis..

Verder Twente 1-0 winst (heb laten vertellen door mazzeltje en pingel) en AZ 2-0 winst (gaan het nog moeilijk krijgen in Italie lijkt me)
Prima uitgangsposities voor de Nederlandse Clubs, zoiezo halen 2 het er wel, of het er 3 wordt hebben ze totaal aan zichzelf te wijten!

Daarbij, vind het maar sneu dat Ajax-supporters nu beetje zo doen, steun op z'n minst de Nederlandse teams die nog meedoen ook al lig je er zelf uit.
Elke wedstrijd draagt bij aan de Coƫfficientenlijst van de UEFA wat uiteindelijk weer meer plaatsingmogelijkheden gaat opleveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 00:34 

Hardtraxx Veteran

Zit ook te kijken he. Als het seizoen nu af zou zijn gelopen, zijn we als land Rusland voorbij. Daarnaast zou het voor de clubs er zo uit zien:

20. Man City 58.0 (nog erin)
21. PSV 57.9 (nog erin)
22. Dinamo Kiev 57.8
23. Schalke 57.7(nog erin)
24. Bremen 56.7
25. Sporting 56.3 (nog erin)
26. Ajax 54.9
27. Braga 54.3
28. Twente 53.9 (nog erin)
29. HSV 51.7
30. Sevilla 50.3

Zo slecht doen we het niet eens...