Kan wel janken, nog steeds. Super gaaf om alles van dichtbij mee te maken. Als er ooit nog een volgende keer komt ben ik er zeker weer bij: 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Net als het kampioenschap van Feyenoord, over 18 jaar, maar voor Ajax dan 22 jaar 
Haalt uuuuuuuuuuuuu europees moeten ze in het stadion van RKC voetballen

Was al een hele tijd bekend. Waalwijk sloppuhhh!stefan_helmond wrote:Haalt uuuuuuuuuuuuu europees moeten ze in het stadion van RKC voetballen![]()
kon wel lachen om het vliegtuigje. Om nou feest te gaan vieren is mij net wat te overdreven.MelvinFR wrote:Iets met spijkers en koppen.chas1n wrote:Overigens kunnen die Ajacieden weinig incasseren. Bij het eerste en beste leedvermaak staan ze voorop, maar als er dan leedvermaak hun kant op vliegt, schreeuwen ze moord en brand.
@lenny, ik ga met je mee.
ben trouwens blij dat ik niet naar museumplein ben gegaan, maar gewoon met wat vrienden thuis gekeken. Zaten overdag even in 't park en bizar hoeveel mensen er al langs kwamen in ajax tenue. Mooi om te zien dat het echt heel erg leeft.
Sfeer op Leidse Plein was ook geweldig al vanaf 3 uur
Prachtige sfeer, geen gekke dingen gehoord/gezien/meegekregen.
Eens, achteraf had ik daar ook liever gebleven ipv Museumplein. Maar goed stel je had gewonnen had je misschien gedacht fuck was ik ook maar op het Museumplein tussen al die supporters. Vond het wel grappig dat toen ik Mijn Stad inzette (was dat 'waar komen Joden toch vandaan' voor de 400e keer wel zat), het hele Leidseplein later mee deedUnknown wrote:Sfeer op Leidse Plein was ook geweldig al vanaf 3 uurPrachtige sfeer, geen gekke dingen gehoord/gezien/meegekregen.
Last edited by Pommer on 30 May 2017 20:25, edited 1 time in total.
Ja klopt, dat werd idd vrij irritant gewoon, maar ik vond het zo geweldig dat je zo'n sfeer na zo'n verloren finale kunt opbrengen. Dat maakte de nederlaag toch nog ergens wel een groot lichtpunt, al was dat natuurlijk veel groter geweest met winst.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Haha dat moet ook wel top geweest zijn. De sfeer op het plein in Stockholm was ook wel gaaf. Vooral de metrorit naar het stadion. De normale reizigers dachten echt wtf. Je kon ook mooi door het raampie kijken naar de volgende wagon, wij gingen op en neer en hun van links naar rechts. (en toen bleven we 10 min stilstaan
)
@ Teupie, dan rammen we samen ons gehele kop eraf.
@ Teupie, dan rammen we samen ons gehele kop eraf.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Morgen weer naar de eerste EL wedstrijd (voorronde) van PSV. Wel weer zin in het nieuwe seizoen!
Veel plezier. Leeft het bij jullie nog een beetje?Hard4Us wrote:Morgen weer naar de eerste EL wedstrijd (voorronde) van PSV. Wel weer zin in het nieuwe seizoen!
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Thanks! Je bedoeld de EL? Ik las dat het bijna uitverkocht was maar dat zal ook komen door vakantie en goedkope kaartjes van €10.Rowanyt1309 wrote:Veel plezier. Leeft het bij jullie nog een beetje?Hard4Us wrote:Morgen weer naar de eerste EL wedstrijd (voorronde) van PSV. Wel weer zin in het nieuwe seizoen!
Mochten we de groepsfase halen waar ik stiekem wel vanuit ga, zal de kaartverkoop puur liggen aan de loting, speeltijden en kaartprijzen.
Hoop op een Scandinavische, Duitse of Belgische club(s) dan wordt het interessant voor een tripje. Eerst maar eens in de groepsfase komen!
Yooo.. lempke vanaf 14u! Sta je op Oost of?Hard4Us wrote:Morgen weer naar de eerste EL wedstrijd (voorronde) van PSV. Wel weer zin in het nieuwe seizoen!
Heb er eigenlijk wel weer zin in.
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Op Oost ja, eerst ff naar De Aftrap. Kga dit keer met jongens die niet zo vaak gaan dus moet ze ff het PSV gevoel gevenrakkietakkie wrote:Yooo.. lempke vanaf 14u! Sta je op Oost of?Hard4Us wrote:Morgen weer naar de eerste EL wedstrijd (voorronde) van PSV. Wel weer zin in het nieuwe seizoen!
Heb er eigenlijk wel weer zin in.
Waarschijnlijk heb ik geen idee meer hoe je er uit ziet
Ik heb iets van PSV aan en een spijkerbroek. Gr
En geen bier in stadion.. kak
Opvallende kledingkeuze.rakkietakkie wrote:Ik heb iets van PSV aan en een spijkerbroek. Gr
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Europees he...rakkietakkie wrote:Ik heb iets van PSV aan en een spijkerbroek. Gr
Neem je vlog camera mee en ik herken je misschien nog wel haha.
Vlog camera... tss wil je een dab op je kanusHard4Us wrote:Europees he...rakkietakkie wrote:Ik heb iets van PSV aan en een spijkerbroek. Gr
Neem je vlog camera mee en ik herken je misschien nog wel haha.
Fiets i.i.g zo aan ri lempke. Bucket van 6 claro voor 12.50
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
T lempke was gesloten?
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Drama.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 3 days ago
Janken, kut team. Gewoon lekker blijven aankloten, dan te bedenken dat ik dit weer een seizoen moet gaan aanzien...
Was echt drama vandaag ja. Als dit een voorbode is voor de rest van het seizoen...
12u openHard4Us wrote:T lempke was gesloten?
Wat een zaadpot... jezus. Een huurling as captain...
Schwaab erin... bah baj bah
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Ome Toon en Marcel hebben nog zat werk te verrichten. Nieuwe linksback is een must. Een centrale verdediger zou ook fijn zijn, en Luuk inspiratieloos mag ook wel op t bankie plaats nemen.